Citaat:Complexe Koolhydraten
Koolhydraten die langzamer door het lichaam worden verteerd (complexe koolhydraten genaamd) hebben een kleinere kans om als vet opgeslagen te worden en bevatten vaak veel voedingsvezels. Sporters zoals bijvoorbeeld bodybuilders geven de voorkeur aan deze bron van koolhydraten. Voedingswaren die complexe koolhydraten bevatten zijn o.a. havermout, rijst, pasta, granen, volkorenbrood en aardappels.
En dan dus wel de volkorenpasta's en zilvervliesrijst. En van de broodsoorten boekweit, spelt, etc.
Complexe koolhydraten zorgen dat je bloedsuikerspiegel minder snel daalt. Dus minder trekmomenten/suikerdips en ze verzadigen ook langer
Maar we doen ons best. Hoop dat door het gezonde eten en het lekkere weer (sporten in de buitenlucht) Ik ook minimaal 1 of 2 maatjes minder kom.
Alleen nog een bikini, waar zal ik die dit jaar vandaan halen?
Ik denk dat ik namelijk toch een zink + zwavel tekort heb, aangezien ik een vrij slappe huid heb en last heb van acne. Ik ben benieuwd wat het gaat doen. Ook heb ik een lekkere olijfolie en een natuurlijke borstel om mijn huid mee te gaan borstelen gekocht bij Dille & Kamille. Ga vanavond denk ik weer eens detoxerende avondyoga doen, mijn huid borstelen en daarna in een bad met dode zeezout. Even volledig relaxen en mezelf verwennen
aan...Als je je maar gezond en lekker voelt toch? En een beetje realistisch blijft uiteraard