ben heel benieuwd !
trouwens zijn dat de brownies die in de link stonden met alle recepten die hier vandaan komen? Of is het een andere?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben heel benieuwd !
trouwens zijn dat de brownies die in de link stonden met alle recepten die hier vandaan komen? Of is het een andere?
Heb het in 2 fases gedaan, heb eerst wat kleinere koekjes gemaakt en die afgebakken maar die liepen niet echt uit. Dus daarna enorme koeken gemaakt, ik hou van die huge chocolate chip cookies.
Heb nu de laatste 3 in de oven staan en de rest ligt uit te harden. En volgens mij heerst er een vloek op de ovens momenteel. Ik wilde de 2e ronde erin doen, doe de deur dicht van de oven en merk dat die niet lekker dicht gaat. Wil hem starten, doet die niet omdat de deur niet goed dicht zit. Beetje prutsen en opeens deed die het weer. Maar ik ben bang dat onze oven het ook gaat begeven.

ik ga nu een meringue van de hema eten.. en zometeen blauwe appel-kaneel muffins maken. Dat wordt het eerste baksel
Als je ook nog een klein beetje melk hebt en als je het lekker vindt appel of stukjes chocolade. Onderstaande is voor 12 muffins, als je 1 ei hebt, kun je alles halveren en er 6 maken.

Die koekjes zakken nogal uit ja, maar dat had je dus al ontdekt 

Nou ja, er zijn wel meer rare dingen in dit huis...
. Hanafubuki schreef:Hmm choclate chip cookies
Ik heb al zo'n trek.. maar verstandskies pfffik ga nu een meringue van de hema eten.. en zometeen blauwe appel-kaneel muffins maken. Dat wordt het eerste baksel
.