Sushi liefhebbers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Re: Sushi liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 06:12

Hoiii mag ik me melden als verslaafde? :D
Favoriet is toch wel Sumo in Rotterdam, alhoewel ik wat meer restaurants moet gaan proberen. Vorige maand was ik een tijdje in MelbOurne Australie en ik zat in het centrum met iedere 100 meter een sushitent. Ik heb denk ik een week lang iedere dag sushi gehaald. :o

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 08:27

Groupon-deal van vandaag, misschien interessant voor degenen in Amsterdam e.o. :D geen idee of het wat is trouwens.. duur is het in ieder geval niet!

Citaat:
1, 3 óf 4 sushi-boxen met 24 stuks per box bij Asian King (vanaf € 9)

Highlights
• 1, 3 óf 4 sushi-boxen
• 24 stuks sushi per box:
6x maki zalm en avocado
6x maki komkommer
6x maki tonijn
2x nigiri zalm
2x nigiri Garlanlen
2x nigiri Inari
• Gloednieuwe prachtige eetgelegenheid in hartje Amsterdam

Kies voor 1, 3 óf 4 boxen:
• € 9 voor 1 sushi-box bij Asian King (waarde € 26,50)
• € 24 voor 3 sushi-boxen bij Asian King (waarde € 79,50)
• € 29 voor 4 sushi-boxen bij Asian King (waarde € 106)

Voorwaarden
• Je groupon is op alle dagen van de week te gebruiken en zes maanden geldig, vanaf 10 januari t/m 9 juli 2012
• Maximaal 1 groupon per persoon te gebruiken
• Alleen geldig voor take-away
• De boxen zijn alleen in één keer op te halen

Restaurant
Asian King
Geelvincksteeg 4
1017 BE Amsterdam
Website

De link voor geïnteresseerden

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:33

Vanavond komt mijn man met een paar grote dozen met Sushi en Sashimi thuis. Eet vanavond en morgen de hele dag lekker sushi,mmmmmmmmm. Van mijn favoriete sushi restaurant in Den Haag Oka.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:36

Ik ga vanavond lekker sushi etennn. :9 :9

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:07

Gister bij Soto in Den Bosch geweest. Eten was lekker, maar wat is het geluid daar slecht geregeld zeg.
Wij konden elkaar bijna niet verstaan door de kwatterende andere gasten. En toen kwam er ook nog eens een stel gasten binnen die niet uit New Kids weg waren gelopen, toen moesten we bijna schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan..
Vriendin van me zat tegenover de tafel met haar gezicht die kant op en keek perongeluk de vrouw tegenoeverhaar aan zonder dat ze het zelf door had. Zit die vrouw ineens tegen haar te scheeuwen, ze had het eerst niet eens door dat het tegen haar was. Maar toen ze het door had kreeg ze ineens te horen dat als ze zo zat te kijken ze wel een klap op haar bek kon verwachten... Heel vreemde avond aan over gehouden.. De andere gespreksonderwerpen ga ik niet eens noemen want die waren nogal vreemd..
Maar eten was inidergeval wel redelijk, alleen om het geluid denk ik toch dat we er niet snel nog eens heen zullen gaan.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:15

Dat klinkt idd als een domper op de avond... Jammer de mede-gasten je dinertje zo kunnen verpesten...

En wat een opmerking ook: om in een restaurant tegen iemand te gaa schreeuwen dat ie wel een klap op z'n bek kan krijgen :oo 8)7

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:18

Soto is idd ongezellig qua indeling. De tafeltjes zitten ongeveer 40cm van elkaar af.
Dat kán leuk zijn, maar ook érg vervelend....
Dan ga ik liever naar Sakana.

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:29

Nou ik ben teleurgesteld geworden door Oishii in Hasselt. had het pakket gehaald wat ik eerder heb gehad maar volgens mij stond er een andere kok! de sushi had een hele rare smaak en ook de soya saus had een vreemde smaak (die rode in een zakje) volgens mij ben ik dus wel even van mijn sushi verslaving af ;(

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:54

pressent schreef:
Gister bij Soto in Den Bosch geweest. Eten was lekker, maar wat is het geluid daar slecht geregeld zeg.
Wij konden elkaar bijna niet verstaan door de kwatterende andere gasten. En toen kwam er ook nog eens een stel gasten binnen die niet uit New Kids weg waren gelopen, toen moesten we bijna schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan..
Vriendin van me zat tegenover de tafel met haar gezicht die kant op en keek perongeluk de vrouw tegenoeverhaar aan zonder dat ze het zelf door had. Zit die vrouw ineens tegen haar te scheeuwen, ze had het eerst niet eens door dat het tegen haar was. Maar toen ze het door had kreeg ze ineens te horen dat als ze zo zat te kijken ze wel een klap op haar bek kon verwachten... Heel vreemde avond aan over gehouden.. De andere gespreksonderwerpen ga ik niet eens noemen want die waren nogal vreemd..
Maar eten was inidergeval wel redelijk, alleen om het geluid denk ik toch dat we er niet snel nog eens heen zullen gaan.

Over rare gespreksonderwerpen gesproken in Sushi restaurants; wij hadden een keer dat we naast een tafel zaten met 2 stellen die het hadden over dat de jodenvervolging ook wel iets was voor tegenwoordig. 'Die turken, mollukkers en marokanen zijn zelfs stukken erger dan die joden, dus vergas die dan ook maar met bosjes tegelijk'.
Hield een rare nasmaak over aan die avond, zeker omdat de meiden die daar bediening ontzettend leuk zijn, maar wel buitenlands (niet Aziatisch) zijn en ze het gerust zeiden waar ze bij stonden...

RinskeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:14

:=
Wat houden sommige mensen er toch rare denkwijzes en gewoontes op na :? .

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 15:05

:( Gister whatsappte een vriend van ons of we meegingen sushi eten.. UITERAARD! Komen we daar aan, zijn ze gesloten wegens verbouwing!! Toen werd t tapas, ook niet vervelend maar god wat baalde ik!

Maar we gaan nu alsnog na de verbouwing haha.. Ask de Chef Arnhem trouwens!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 15:08

oehhhhh ik ga zaterdag waarschijnlijk eten bij Koi in Tilburg... zoooooo lekkerrrrrr Mjammie!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 15:18

Amaryllis schreef:
:( Gister whatsappte een vriend van ons of we meegingen sushi eten.. UITERAARD! Komen we daar aan, zijn ze gesloten wegens verbouwing!! Toen werd t tapas, ook niet vervelend maar god wat baalde ik!

Maar we gaan nu alsnog na de verbouwing haha.. Ask de Chef Arnhem trouwens!

Ja super balen dat ze dicht zijn he! Ze zijn trouwens ook bezig met een nieuwe menukaart. Ben erg benieuwd! Je kan Ask de Chef volgen op Facebook. Daar kondigen ze ook de grote heropening aan ;) Ik wacht in spanning af! :D

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 15:21

Gisteren heerlijk sushi gegeten in restaurant in Tartu, helaas was het met 10 minuten al op....

Afbeelding

RinskeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 16:33

Dat ziet er heerlijk uit :9 !

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:11

Nickolay: dat ziet er lekker uit!!

Ik ben ook grote sushi fan. Vooral van Sumo rotterdam en sumo scheveningen!
Sinds de zomer zit er op 2min lopen een sushi restaurant. Heeeeel erg verleidelijk! We hebben ook al een aantal keer getest.. Gelukkig is het erg lekker! :D

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:35

Hee meiden, ik kom hier ook even binnenvallen.

Ik wil binnenkort een keertje sushi eten met mijn vriendje, die absoluut niet van vis houdt. Hebben jullie nog goede tips voor sushi restaurants die ook een ruime keuze hebben aan (grill)gerechten zonder vis? In de omgeving van Amsterdam :)
We willen graag lunchen, dus graag een restaurant dat lunch aanbiedt. Ik zat nu zelf te denken aan Sumo, ben er alleen nog nooit geweest. Lees wel positieve dingen in dit topic over andere vestigingen van Sumo!

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:07

Ik vond Sumo niet zo leuk Merel! De bediening was ronduit onbeschoft en ik vond de sushi minder dan bij Tokyo ... maar de warme gerechten waren wel top dus wat dat betreft zou Sumo wel een goeie zijn :P
Je zou Genki kunnen proberen, ik weet niet of zij ook lunch aanbieden ... of anders Kyoto Cafe, de andere vestiging van Tokyo Cafe op Damrak :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 00:18

Ik ben vanavond weer eens heerlijk bij o hashi geweest :9 was top!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:58

Mereltje schreef:
Hee meiden, ik kom hier ook even binnenvallen.

Ik wil binnenkort een keertje sushi eten met mijn vriendje, die absoluut niet van vis houdt. Hebben jullie nog goede tips voor sushi restaurants die ook een ruime keuze hebben aan (grill)gerechten zonder vis? In de omgeving van Amsterdam :)
We willen graag lunchen, dus graag een restaurant dat lunch aanbiedt. Ik zat nu zelf te denken aan Sumo, ben er alleen nog nooit geweest. Lees wel positieve dingen in dit topic over andere vestigingen van Sumo!

Shabu Shabu heeft ook veel gerechtjes van de grill en visloos :)

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:46

Ik wil ook weeheeer ;( Heb al een maand geen sushi gehad

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:52

Ik heb laatst bij de Sumo in Hilversum gegeten en dat was erg lekker.
Eet helemaal geen vis en dat is daar prima te doen. Ruime keuze aan gerechten zonder vis :j en erg lekker.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:01

Ik ga vrijdag naar Yosshi in Delft. Iemand daar bekend mee?

Die tekst van die sushi boxen en vooral dat plaatje op deze pagina doen mij echt geen goed ;)!
Heb deze hele maand al geen sushi op! Afkicken voor me haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:02

Evelli schreef:
Ik heb laatst bij de Sumo in Hilversum gegeten en dat was erg lekker.
Eet helemaal geen vis en dat is daar prima te doen. Ruime keuze aan gerechten zonder vis :j en erg lekker.

Sumo Hilversum staat hier heel hoog op mijn lijstje van goede restaurants :j net als Shabu Amersfoort en Happy Sushi Rotterdam :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:04

Schijnt ergens in de buurt van Sumo nog een sushi restaurant te zitten wat nog beter is en uitgebreider. Maar kom niet uit Hilversum, dus heb geen idee welke ze bedoelden. Zat echt in de buurt van sumo.