pressent schreef:Gister bij Soto in Den Bosch geweest. Eten was lekker, maar wat is het geluid daar slecht geregeld zeg.
Wij konden elkaar bijna niet verstaan door de kwatterende andere gasten. En toen kwam er ook nog eens een stel gasten binnen die niet uit New Kids weg waren gelopen, toen moesten we bijna schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan..
Vriendin van me zat tegenover de tafel met haar gezicht die kant op en keek perongeluk de vrouw tegenoeverhaar aan zonder dat ze het zelf door had. Zit die vrouw ineens tegen haar te scheeuwen, ze had het eerst niet eens door dat het tegen haar was. Maar toen ze het door had kreeg ze ineens te horen dat als ze zo zat te kijken ze wel een klap op haar bek kon verwachten... Heel vreemde avond aan over gehouden.. De andere gespreksonderwerpen ga ik niet eens noemen want die waren nogal vreemd..
Maar eten was inidergeval wel redelijk, alleen om het geluid denk ik toch dat we er niet snel nog eens heen zullen gaan.
Over rare gespreksonderwerpen gesproken in Sushi restaurants; wij hadden een keer dat we naast een tafel zaten met 2 stellen die het hadden over dat de jodenvervolging ook wel iets was voor tegenwoordig. 'Die turken, mollukkers en marokanen zijn zelfs stukken erger dan die joden, dus vergas die dan ook maar met bosjes tegelijk'.
Hield een rare nasmaak over aan die avond, zeker omdat de meiden die daar bediening ontzettend leuk zijn, maar wel buitenlands (niet Aziatisch) zijn en ze het gerust zeiden waar ze bij stonden...