Taarten Decoreren XVIII

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanon_

Re: Taarten Decoreren XVIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 08:42

Gave taart woldhoeve! Erg leuk zo in de wintersferen :D

Ik heb een bestelling van mijn trainer voor vanavond, 25 halloweencupcakes (die ik hierboven had staan, met dat spookje). Gisteravond dus nog 25 spookjes gemaakt en straks even oranje fondant halen, en als het goed is red ik het dan net :+

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 10:03

Heb weer super taarten voor bij zien komen echt heel leuk vooral die witte met die roosjes en die wintersferen die taart is echt heel leuk.
had ook nog die cupcakes met die lolly gezien vond ze juist heel leuk, en die halloween met spookje ook erg leuk
heb zaterdag de 2e dag gehad van de pme en we hebben een bloemenmandje gemaakt dit is het geworden:
Afbeelding
Afbeelding

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 10:25

Ziet er zeer geslaagd uit!

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 11:07

Leuk bloemenmandje! (al is het wel een hele hap fondant om op te eten denk ik, := )

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 11:12

ppff ja was echt een hele hap had daarom voor me verjaardag ook maar kleine stukjes gegeven maar iedereen vond hem wel geslaagd

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 11:14

Die ziet er mooi uit! Ik wil ook nog een keer gaan oefenen met bloemen :j

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 11:14

ik had het liefst dunnere bloemen maarja dat lukte niet echt was voor mij ook de eerste keer zoveel bloemen

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:03

Wat een leuke taarten, cupcakes en cakepops gezien!
Ik had ook wel moeite met dat strak krijgen van de cakepops.. zonnebloemolie is een goed tip!

Leuke bloemenmand dancertje!

Ik wilde toch een website gaan maken.. Was wat namen aan het bedenken... Mijn tante riep laatst 'Hebben we weer lekkers van Linda?'
Dus dacht dat is misschien een leuke naam voor de website :).. Wat vinden jullie?

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:06

Dan zou ik het korter houden, bijv. "Lekkers van Linda",
maar dan zou ik dat "hebben we weer" er vanaf laten.

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:28

Ow dat heb ik niet duidelijk gezet :D. Het zou dan inderdaad 'Lekkers van Linda' worden... Thanx!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:29

Laatste dag meiden! Vandaag is Apenheul voor het laatst open.. Ik zal nog een uitloopje tot het weekend in acht nemen, dus deze week kun je nog insturen, dan leg ik volgende week maandag de ontwerpen voor aan m'n collega's en gaan we iemand uitnodigen de taart ook te maken.

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:43

Ik ben nu al benieuwd hoe de Apenheul-taart eruit komt te zien!

Mogen we de ontwerpen hier dan al wel zien?
Er kan dan toch niet meer 'gespiekt' worden omdat de inschrijving dan al gesloten is toch?
Ben erg benieuwd naar wat er allemaal voor creatiefs is bedacht!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:44

Ik ga het helaas niet redden om een ontwerp in te sturen, maar ik ben wel heel benieuwd welke het gaat worden :) .

Ik heb weer leuke taarten/cupcakes/cakepops voorbij zien komen. Woldhoeve, hoe groot zijn je taartjes eigenlijk? Dat vraag ik me nou altijd af bij mini taartjes :P . Op de foto lijkt hij idd niet helemaal strak, het lijkt of er wat dunne plekjes in je fondant zitten. Op foto's wordt elk miniscuul foutje idd heel erg uitvergroot, ik ken het :') .

Die bloemenmand hierboven is ook leuk, bloemen en blaadjes hadden idd wat dunner mogen zijn, maar oefening baart kunst!

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 13:07

Lindas2 schreef:
Ow dat heb ik niet duidelijk gezet :D. Het zou dan inderdaad 'Lekkers van Linda' worden... Thanx!

Moeilijk hé een naam bedenken :? . Ik heb visitekaartjes laten maken, maar moest ook een naam hebben.
Dat is moeilijker dan ik dacht en heb de nodige hulp gehad :D van een goede vriendin en mijn vriend en zoontje.
UIteindelijk is het geworden 'funny cakes' .

Je kunt ook 'taartjes van Linda' doen :j

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 13:09

Lekkers van Linda klinkt erg leuk, vooral omdat de woorden beide met dezelfde letter beginnen :) .

Mijn bedrijfje heet Van Rinske, dan kan ik daar vanalles voor zetten, aangezien ik nogal een breed aanbod heb :') .

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 13:22

Kreeg net te horen dat ik 30 zwarte pieten cc mag gaan maken voor het sinterklaasfeest :j .
Maar ze vroegen of de cc ook met biscuit gemaakt konden worden omdat ze het een droge hap vonden :? .
Zijn er nog meer die de cc van de mix een droge hap vinden? Ik vind ze zelf juist heerlijk :P
Maar kan het wel cc met biscuitmix maken? Heb het nog nooit gedaan. Ja, het zal vast wel gaan, maar is dat
te doen en blijft het dan wel mooi in vorm? Mij lijkt het een stuk steviger om het met cc mix te doen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 14:00

'Lekker van Linda' klinkt echt leuk! Taartjes van Linda vind ik dan weer teveel op Taarten van Abel lijken.

@Ingrid: Weten ze hoe CC van biscuit smaken? Ik zou het er niet op willen wagen zoiets te bestellen als ik dat nog niet eerder geproefd had. Van de andere kant zou ik dat ook niet willen leveren zonder zeker te weten dat het eetbaar is. Ik heb hier toevallgi van de week nog iemand voorbij zien komen die dat als idee had en daar werd op gereageerd dat het dan een droge hap wordt.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 14:02

@ ingridB ik doe het zelf wel maar vind ze droger kun je niet gewoon wat de cc met jam vullen?

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 14:10

Wacht even, begrijp ik nou dat ze cupcakes een droge hap vinden? En daarom liever Biscuit willen?

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 14:13

ja Maanon_ je begrijpt het goed

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 14:24

Oh, ik vind dat raar hoor.. Ik zou inderdaad kijken of je niet iets met jam oid kan doen met cupcakes. Dan weet je in ieder geval ook dat het lukt en stevig is. Mij lijkt biscuit toch juist een droge hap?

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 14:34

Het is droger maar niet echt super droog

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:46

Hè gets,... cc's van biscuit,...

Nah, geef mij maar gewoon cc's van cc-mix hoor!!!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:26

ik kom weer een keer binnenvallen :o ben even een beetje uit gefondant en marsepeint. Kan het niet meer leuk vinden :o
dus vroeg ik mij af of er hier mensen zijn met ervaring in het maken van dit soort dingen
http://www.pasteleria.nl/nl/gebakjes_desserts.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:31

Dát is nageaapt!
Ik ken de bakker waar het van is, en die heeft het "gejat" van www.derouw.nl een collega in hetzelfde dorp, alleen deze is er vaak kampioen meegeworden!

Slecht dat het exacte gekopieerd word en dan nog van een collega uit het dorp ook!

Al met al blijven het hele kunstwerkjes waarvan ik denk dat ze niet na te maken zijn. Die vullingen zijn heel speciaal. Maargoed je betaalt er ook bijna 3 euro voor!