Als je nou een oranje onderlaag maakt en de bovenlaag zwart en op heel veel plekken een puzzelstukje uitsteekt? Dan is ie niet te donker en heb je wel heel duidelijk het kaartje er in. Om het af te maken zou ik ook het oranje puzzelstukje bovenop zetten met dat stokje, op redelijk formaat
Krijg je dan niet teveel fondant op elkaar? Want ik ben niet zo goed in dun uitrollen en het heel houden om het op de taart te leggen Maar misschien dat ik het dan eerst in de magnetron moet doen.
Hoe zouden jullie de puzzelstukjes maken? Ik heb hier een puzzelstukje wat erop lijkt en zat te denken om het erof in te duwen of elke keer met een mesje of iets een randje eromheen te maken.
Zo dun als mogelijk uitrollen en dan valt het opzich wel mee, ken genoeg mensen die de fondant/marsepein er sowieso al vanaf halen bij het eten van de taart, dus dat kan ook nog Zou idd een puzzelstukje gebruiken en daaromheen uitsnijden
Anoniem
Geplaatst: 10-03-11 20:17
Een erg leuk kaartje!
MAar ik zou de bovenkant niet geheel zwart maken, dat ziet er niet lekker uit.
Kun je het kaartje niet maken zodat het lijkt alsof ie op de taart ligt?
Ik heb alleen geen puzzel met van die kleine stukjes die symetrisch zijn wel balen, nog ff denken hoe ik dat ga doen. Want netjes uitknippen bij die rondingen is ook moeilijk.
Ja kan hem ook maken dat ie erop ligt op de oranje taart zeg maar?
Kinke
Geplaatst: 10-03-11 20:23
Ik zou de taart oranje maken en dan bovenop het kaartje maken alsof deze er bovenop is gelegd, dus niet de hele bovenkant zwart maken.
Maar een oranje taart met het kaartje erop en dan kan ik ook misschien mijn baby erop zetten. Is het iets om de datum erboven te zetten ofzo? is het anders niet kaal? Wat zou op de zijkant dan mooi zijn?
Je kunt de naam en datum ook op de zijkant zetten. Met misschien hier en daar nog een klein puzzelstukje?
Zonnetje81
Geplaatst: 10-03-11 20:44
Ja helemaal zwart is wel heel zwart. Daarom dacht ik van: even peilen wat jullie zeggen!
Oh ja dat kan natuurlijk ja puzzelstukjes op de zijkant! Heb ik wel voor niks die baby impressie/uitstekers gekocht. Maar goed. Hopelijk is mijn eetbare pen morgen wel op tijd binnen!
astriidj
Geplaatst: 10-03-11 20:49
Ik zou denk ik de taart oranje bekleden en dan af en toe wat zwarte puzzelstukjes dr op. En dan kun je op de bovenkant je geboetseerde baby en de naam doen
Je kunt de met de impressiedingetjes/uitstekers ook iets op de puzzelstukjes maken, misschien is dat wel leuk ?
Anoniem
Geplaatst: 10-03-11 20:51
astriidj schreef:
Ik zou denk ik de taart oranje bekleden en dan af en toe wat zwarte puzzelstukjes dr op. En dan kun je op de bovenkant je geboetseerde baby en de naam doen