Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niien_ schreef:Hmm ik heb een stukje gelezen anneve. Dus ik zou er goed aan doen om mijn KH sterk te gaan verminderen. Ik heb dan alleen geen idee wat ik dan zou moeten eten als vervanging. De lunch moet namelijk ook makkelijk mee te nemen zijn aangezien ik gewoon naar school moet..
Niien_ schreef:Hoe moet ik dan meenemen dan? Ik kan geen heel pak meenemen, het moet allemaal in mn tas passen en mag niet proppen worden.. En je eet alleen yoghurt als lunch?
Niien_ schreef:Ik wil graag als ochtendgewicht 63
Imre schreef:Ik koop gewoon losse halve liters in de supermarkt, die ronde bakjes. Ik doe er weleens een banaan of mandarijntje ofzo in, maar meestal eet ik alleen yoghurt.
fargo schreef:Niien_ schreef:Ik wil graag als ochtendgewicht 63
Dat is behoorlijk licht voor iemand van 1,74m. Ben je zo lichtgebouwd? En wat is de reden dat je zo licht zou willen wegen - kun je dat onderbouwen? Ik ben ook van die lengte en was alleen zo licht op de middelbare school - dus meisjesgewicht. En ik was rond de 68 kilo toen ik super afgetraind was omdat ik 3 keer in de week behoorlijk hardliep..
Niien_ schreef:quote="fargo"Niien_ schreef:Ik wil graag als ochtendgewicht 63
Dat is behoorlijk licht voor iemand van 1,74m. Ben je zo lichtgebouwd? En wat is de reden dat je zo licht zou willen wegen - kun je dat onderbouwen? Ik ben ook van die lengte en was alleen zo licht op de middelbare school - dus meisjesgewicht. En ik was rond de 68 kilo toen ik super afgetraind was omdat ik 3 keer in de week behoorlijk hardliep../quote fargo
Nou afgetraind ben ik nog lang niet. Ik wil ook graag slank zijn en ik heb nog een buikje en wat dikkere bovenbenen. Hardlopen ben ik nu ook mee bezig dus ik hoop dat dat helpt. En per se 63 hoeft ook niet, 64 vind ik ook goed maar daarboven niet. Ik hoop dat ik bij een gewicht van 63-64 toch wat 'platter' ben zeg maar.