Laatst voor het eerst een doosje gekocht bij de Kruidvat, was toch wel benieuwd geworden na het lezen van dit topic. Vriendlief en ik vonden ze erg lekker! Helaas was het eenmalig, ben namelijk aan het lijnen.
keona
Geplaatst: 11-04-12 10:25
hier overal bij de kruidvatten uit verkocht,kon ik nog maar een paar doosjes scoren maar helaas
haha, ik had een doosje gekocht, gelukkig niet meer gedaan:P. ze zijn erg lekker, maar ik kan wel 5 dozen inslaan voor een heel jaar. dan eet ik ze toch in een week op:P
o.O die zijn zóó lekker! heb ze alleen nog nooit in Nederland gevonden... at me er op vakantie in oostenrijk ziek aan maar als je daar die milka rekken ziet... de grote wat hier een chipsrek is, is daar chocola (of zelfs groter)...
Appeltje00
Geplaatst: 11-04-12 19:54
Theeglas schreef:
Daar kunnen ze vast tegen haha roept iedereen hier in huis :-P
Haha wil het best doen hoor! XD
Theeglas
Geplaatst: 11-04-12 22:37
Haha klinkt heel aantrekkelijk, maar volgens de weegschaal is het beter van niet Wel super lief van je!
edit. Ik zie dat er bij jullie ook witte zijn?? Hmm ik ga er nog even een nachtje over slapen Morgen krijg je een pb'tje
Gister was ik bij de kruidvat (in apeldoorn) stonden er echt nog superveel! En stond op dat ze 2,29 waren, dus ik had 3 bakjes meegenomen, zegt die vrouw bij de kassa: de lepeleitjes zijn trouwens 0,99 Haha toen heb ik nog maar een rondje door de winkel gelopen en heb ik in totaal 9 bakjes meegenomen (3 witte en 6 bruine )