Ik had vandaag een opdracht voor een taart voor een notariskantoor, vrije hand maar graag een beetje chique. Dit is het geworden, ben erg blij met het vierkante bakblik
bovenkant:
Ilsemarie
Geplaatst: 04-02-10 14:35
die bovenste foto lijkt het (doordat het zo donker is) net een schildpad, althans ik dacht dat dat er in het midden bovenop een schildpas was
Nienewiep en Jaffel, waar hebben jullie dat hele kleine bloemuitstekertje gekocht/besteld? Ik wil voor mijn nichtje cc maken met een bloemenrandje maken, maar kan nergens van die hele kleine bloemetjes vinden.
@liezel, ik heb tot nu toe gewoon nog geen zin gehad om er tijd voor te maken. Zal ook vast niet vreselijk ingewikkeld zijn, ik zie het iedereen hier ook vrij makkelijk doen, maarja, dan moet je het ook wel doen
hobbelheks
Geplaatst: 04-02-10 15:58
wow jaffel mooi! die sla ik f fop
bob voor mijn neefje maar vast geknutseld, iets klopt niet maar wat
En voor komend weekend mag ik een rozentaart maken voor m'n moeder die d'r verjaardag viert
pubelia
Geplaatst: 04-02-10 16:05
Bob heeft 4 vingers
Hoe lag hebben jullie de cup cake's erin? Ik heb ze er nu 20 minuten in gehad, en sommige zijn omhoog en sommige niet. En ze zijn van binnen nog niet goed, en er komt geen bruine laag over heen zeg maar...