Ben wel weer een beetje trots op mezelf. De laatste tijd alle afspraken bij SEIN afgezegd. (Bloed prikken e.d. deed ik nog wel) maar verder was ik zo klaar even met alles. Maar goed, ik weet ook wel uiteindelijk dat ik er toch aan zal moeten geloven en dat ik niet continue alle afspraken maar kan afzeggen. Dus had met mijn ouders + neuroloog afgesproken dat ik even een 'afsprakenstop' mocht hebben.. Nou goed, net heb ik dus heel braaf gebeld om een afspraak te maken. Dus vanaf 29 juli begint 'het feest' weer.
@ Sanne: Lekker rustig aan doen met de hoofdpijn!!
Ik heb nu al een aantal doelen. Dat werkt voor mij ook goed!
Doel 1: Wil ik bereiken voor 21 maart 2010, dan zit ik op een gewicht tussen de 70 kg, en 75 kg. Dit betekent dat ik 10 á 15 kg ga afvallen, op een gezonde manier!
Doel 2: Wil ik bereiken voor 7 september 2009. Ik kan op deze datum met mijn paard weer los door de bak rijden in stap en draf. Ik hoop ook in de galop, is niet verplicht!
Doel 3: Wil ik bereiken voor 1 augustus 2010. Ik kan een B proefje rijden met mijn paard!
Zo, en nu even mijn dag tot vandaag. Ik heb me niet helemaal aan de planning gehouden, maar het is wel redelijk gezond dacht ik zelf .
Ontbijt: Grote bak aarbeienyoghurt, kop thee. Tussendoor: 1 kop koffie, 2 stuks fruit, 1 vk biscuitje!
Hopelijk blijft de rest van de planning wie ik gemaakt heb, wel hetzelfde. Ik doe mijn best!
Mahitri
Geplaatst: 07-07-09 12:28
Mooie doelen heb je gemaakt Ell_en! Sanne, sterkte met je hoofdpijn.
Ik kom net bij de da vandaag en mijn caviaatje wordt onder narcose gebracht. Als hij weer bijkomt mag ik hem ophalen. Stressvol dat wachten want niet alle cavia's kunnen tegen de narcose
ItsMe2
Geplaatst: 07-07-09 12:36
Ik zit nu in totaal aan 460 kcal, en 15 gram vet, waarvan 4 verzadigd, is dit redelijk netjes? Of te weinig, dit is tot en met! de lunch!
Jongens ik heb besloten om jullie te gaan verlaten. Ik heb het gewoon te druk om jullie bij te houden en daar komt bij dat ik een beetje vervreemd raak van het topic.
ik heb mijn suikerloze jam van tussen demiddag omgeruilt voor choco-pasta... moet ongie worden..en nee...kan echt niet zonder choco nu... zit nogaltyd klein beetje onder wat ik werkelijk hebben moet..dus val nog af zo
Mijn dag vandaag: O: bakje yoghurt met muesli tropical t: activa yoghurtje t: appel L: 2 sneden brood met smeerkaas/tomaat/augurk, 1 klein kontje met nutella en 1 cracker met jam t: appel t: ? D: sushi t: ?
Lieve Katia, je bent vast al weg, maar echt wat zie je er SUPER uit meis en heel veel plezier op vakantie!
Sanne, terecht dat je trots bent op jezelf. Al die onderzoeken lijkt mij ook niets. Heel veel sterkte meis.
Noor, kan me voorstellen dat je dit niet bijhoudt. Als je het wat minder druk hebt kom je dan wel weer gezellig kletsen?
Angelique, zo'n hamburger klinkt lekker zeg
Ellen, echt NETTE doelen goed van je!
Ik heb net gezien... nog 15 kilo en ik ben op GEZOND gewicht. Eerst was dit wel eventjes wat meer.... ben blij
Ik ga voor tussen de 68/72 kilo (ik heb ooit 72 gewogen bij 1,72, weet dat ik me daar goed bij voelde, wil graag 68 maar als ik mij daar niet goed bij voel ga ik natuurlijk daar niet op blijven hangen). Hopelijk haal ik 't..... Maar denk het wel, heb zoveel steun aan jullie
Katja
Geplaatst: 07-07-09 14:55
Kun je niet af en toe komen buurten Ukje?
Sizzy schreef:
Katja, jij hebt idd genoeg beweging gehad gisteren en dan nog fanatiek wezen zwemmen, petje af hoor!!
Zwembad ligt hier bij het huis en als je het maar warm genoeg hebt (was dik boven de 30 gisteren) dan wil je er maar wat graag induiken
Ik zwem alleen in de vakantie, ga deze vakantie nog een weekje naar Ameland en dan vind ik het zalig om elke dag even een stuk in de zee te zwemmen! Weer of geen weer hahaha