Iedereen heeft andere gevoelens hiero.. Ik heb net 1 kopje groene thee gehad . Dus mijn dag tot nu toe gaat aardig goed!
Ik heb goed nieuws, nouja voor mij is het goed. Ik krijg sinds oktober studiefinanciering, maar had de aanvullende beurs nog niet ontvangen. Nou die krijg ik dus per november wel, en het totaal bedrag dat is echt wel leuk. Ik kan er redelijk alles van betalen, dan moet je denken aan school en eventueel een paar kleren, maar de paardjes enzo moet ik wel zelf blijven doen maarja.. daar is studiefinanciering ook niet voor nodig heá Ik ben dus op moment wel blij!!
Voor iedereen wie het even niet zit/zag zitten een hele dikke knuffel van mij (pb box staat altijd open voor iedereen in dit topic!!)
@ paulien! Veel succes met je les en vooral veel plezier
Wow Pivanti blij dat alles goed is afgelopen. Hoe voelt Pablo zich vandaag? Hij zal wel stijfjes zijn ja, zou het sowieso even licht aan het werk zetten aan de longe. Kan nooit kwaad om de spieren beetje los te werken.
knuffel voor Sanne
Woog vanmorgen 60 kilo, valt dus mee 1 kilo erbij na 3 weken te slecht eten
Ik ga vanmiddag naar stal, want ik zet de pony's binnen (van mij en een vriendin) Die vriendin heeft ze buitengezet en zei dat die goed liep. Dus hij heeft ieder geval wel beweging heel de dag, scheelt weer natuurlijk. En vanmiddag even longeren inderdaad.
1 kilo valt mee dan idd als je 3 weken niet zo gezond gegeten hebt
Ik heb me vanmorgen ook maar weer eens gewogen.. laatste weekjes ook niet zo gezond gegeten, maar woog nog 't zelfde 71,6 Dus nog rond de 72. Gisteren wel een goede dag gehad qua eten. Dus hoop dat de knop weer om is, en ik niet zo ergere trek in lekkere dingen meer heb voorlopig!
Vandaag:
O: havermout, melk, rozijnen T: - L: 2 vb boterhammen 30+ kaas T: cup a soup D: boerenkool met stukje rookworst T: ?
Beweging: 8km fietsen en misschien nog wel meer, want moet eigenlijk die zweetdeken even terugbrengen naar die andere stal...
Jeetje Sanne.. wat balen!! En jij bent nou nét iemand waarvan ik vind dat je nooit zeurt. (In tegenstelling tot mij, ik zeur hier regelmatig). Als iets naar is, is dat wel dat je lichaam niet doet zoals jij dat wilt.
Dankjulliewel ik denk dat ik ook wat foto's laat maken van het privélesje
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 15-11-08 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik weet zeker als je foto's ziet van dat als ik aan het rijden ben, dat je je niet hoeft te schamen!! Je hoeft je zoiezo niet te schamen, iedereen moet toch ergens beginnen??? Ik ben wel heel erg benieuwd naar de foto's!!
Tuurlijk komt het goed tussen jou en madeira! Mijn paardje is mij wss nu ook aan het uitproberen.. omdat als ik aandraaf ze ook gaat bokken , en omdat ik niet zoveel 'kracht' heb, gooit ze me er heel gemakkelijk af! En sjah, dan kneus je ff je bovenbeen Als ik weer 100% genezen ben ga ik ook weer prive les nemen, van mij lieve schoonzus
(Ik ben wel heel erg benieuwd naar de foto's )
Heb tussendoor 3 biscuits gehad . En een halve appel . Voor de rest niks Zo avondeten en vanavond misschien klein handje chips..
zo ben der ook weer vandaag lekker drukke dag gehad. Was naar mijn oma en op de terug weg lag de hele bus vol met pepernoten. Daarna maar even boodschappen wezen doen want mijn ouders komen morgen weer terug. en met de hond wezen wandelen.
Paulien, alle begin is moeilijk... Pablo is ook niet de makkelijkste, een druktemaker die me ook uitprobeert.. of tenminste onder het gevraagde werk uit wil komen En de eerste keren dat ik op hem reed... dacht ook echt dat ik niet kon rijden hoor.. die knol deed zo stom (wilde niet eens normaal lopen, alleen kop in de lucht oren plat en niet willen aandraven alleen in slomotion aangaloperen...) Maar komt echt goed!! Gewoon doorzetten en Madeira moet ook nog wennen. Hoe oud was Madeira nu? ben ik weer even vergeten..
Tot nu toe heb ik me netjes aan m'n dag gehouden
Beweging is 8 km fietsen geworden.
Met de auto even naar die andere stal geweest. Even de deken teruggebracht en Merci voor die twee ruiters
Nu naar m'n ouders, daar boerenkool eten en als t goed is kreeg ik nog een schouder massage
O: 2 crackers met jam + boter en pindakaas, 1 biscuitje met pindakaas en 1 plakje ontbijtkoek met boter (teveel pindakaas) T: niets laat ontbeten L: zo'n klein blikje met doperwten + wortels, gebakken eitje, glas chocomelk light T: 3 mandarijntjes A: rijst en groente met terrayakie (of hoe je dat ook schrijft) saus
Ik ben trouwens dus weer terug en het was gezellig. We zijn eerst naar Arnhem geweest, wezen shoppen, met opa en oma, haha zie je het voor je?! Maargoed was leuk.
Trui gekregen, (zal zo wel even fotootje plaatsen) en een ring. Even naar huis en daarna zijn we uit eten geweest. (Hun weten niet echt dat, dat op het moment een crime is. Dus was erg goed bedoelt.) Maar ik was zo moe, dat we op tijd weer naar huis zijn gegaan. Dus hebben ze me thuis gebracht. Schatten zijn het ook!
Nu ga ik zo naar bed, want ik ben kapot.
Nieuwe trui, oma vond 'm zo leuk.
Oma (opa zijn de foto's van mislukt, telefoonfoto's. ) Oma kon niet stoppen met praten.
Fijn dat je een leuke dag heb gehad Lief bedoeld van je opa en oma. En hoe beviel het in Arnhem? slaap lekker!
Nette dag Paulien!
Ik heb lekker boerenkool op bij m'n ouders. En daarna nog een schoudermassage gehad het voelt wel ietsjes losser nu, maar goed zit zo vast dat t toch nooit helemaal los komt in een keertje masseren. Morgen weer.
Vandaag maar niets gedaan met Pablo, hij heeft lekker op het land gelopen heel de dag, dus wel beweging gehad Dacht als ik hem ga longeren, gaat hij toch altijd eerst lopen rennen...dus dat schiet niet zo op... denk voor z'n spiertjes gewoon een dagje rondwandelen op het land wel goed is. Morgen wil ik er wel eventjes op gaan, al is het maar gewoon eventjes beetje rondhobbelen, weet ook niet hoe dat met mijn spierpijn gaat
ik ga nog even wat uitzendingen van de lama's kijken op internet...