Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 15:32

Okee ik geef het toe; ik ben sinds mijn laatste post hier al wel drie keer bij de mac geweest en ik heb er ook wat gegeten! :j mcFlurry m&m's! Jummie! Chicken McNuggets! Heerlijk! (met mosterdsaus of met zoetzuur) hamburgers heb ik nooit van gehouden, dus ook niet van die van de mac ;) en de frietjes zijn (als je even snel iets warms nodig hebt) ook wel lekker maar vullen niet echt...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 15:57

ik heb eergister voor het eerst een MCDeluxe gehad, maar die maakt een hoop goed nu de Tasty is ingeruild voor die smerige 1955 :))

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 17:32

Vippie schreef:
Maargoed, iemand al enig idee waneer de MacD in Berkel opengaat??

Je bedoeld in Udenhout? Eind november. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 18:21

Adne hoe vaak ga jij naar de mac :=

Persoonlijk vind ik niet dat het personeel wordt uitgebuit hoor, tenminste niet waar ik werkte. Het is hard werken ja maar dat is in de horeca niet anders. Ik vind het juist goed dat er een strakke lijn in het werk zit zodat iedere werknemer weet waar hij of zij aan toe is.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 18:45

Gister de Mcflurry kitkat gehad... <3 Heeeerlijk toch die ijssies, haha.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:05

Joolien schreef:
Adne hoe vaak ga jij naar de mac :=

Persoonlijk vind ik niet dat het personeel wordt uitgebuit hoor, tenminste niet waar ik werkte. Het is hard werken ja maar dat is in de horeca niet anders. Ik vind het juist goed dat er een strakke lijn in het werk zit zodat iedere werknemer weet waar hij of zij aan toe is.

Ik ook niet, t is gewoon minimumloon en daar is niets mis mee. T is voor de meeste een bijbaantje. Tevens ook de reden waarom je vaak een ander gezicht ziet, tussendoor moet de studie ook gedaan worden. Zoveel voltijd medewerkers zijn er bij mijn Macs niet, maar dat is tegenwoordig sowieso al lastig te vinden. Ik verdiende al 16 jarige ook nog geen 5 gulden als orderloper in een magazijn. En dat was ook hard werken alleen dan zonder sociaal contact haha. Was tevens ook mijn eerste en laatste zomer daar... Tja, je kiest er voor, niemand die je iets verplicht!

En over de kleine porties, in Amerika brengen ze juist de porties weer terug naar kleinere formaten. Dus die vlieger gaat ook niet op. Mijn normale portie hier is eerlijk gezegd bijna net zo groot als jn nl. Alleen drinken is groter. Bovendien is het überhaupt wel wenselijk om hele grote porties te krijgen van fastfood?

Ik heb zelden problemen gehad met de mcdrives.

Ach, t is een keuze, je hoeft er niet heen.Ik vind de Mac best lekker op zn tijd!
Gister een zalige mango ananassmoothie gehad! Zaaaaaaaaaaaaalig! Alleen daardoor al een reden om naar Amerika te gaan haha

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:24

Net ook weer bij de McD geweest :o Had een aangepaste Mc deluxe groot menu en een Mc Flurry. Na een heeeeeele tijd komt eindelijk mijn eten, ga ik alles controleren, blijkt er een extra 1955 burger bij te zitten, ze hadden het zooooooo druk, ik heb ze maar niet beziggehouden door burgers terug te gaan brengen :+ :P
Mijn vriendin heeft hem lekker opgegeten :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:40

Haha toch nog iemand heeeeel blij gemaakt met de burger!
1955 trekt mij ook niet, gelukkig hebben ze die hier ook niet. Wel andere vage burgers waar ik mij hieraan waag. Ik vind bacon echt niet lekker haha

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:43

Had vandaag zo graag de Mc flurry Kitkat willen proeven... Helaas kreeg ik mijn ouders niet zo ver, dus moet nu
vast weer een week wachten :+ .

SaraSindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:47

Wij zijn net weer langs de mac geweest <3
Is altijd zo na wedstrijd XD
Mijn bestelling dit keer: Chicken sensation medium, met vanille milkshake en een mcflurry rolo <3

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:37

russel schreef:
Ze verdienen 3,50 per uur, bij je volgende bezoek staan er weer anderen, dus die overleven de kritieken van het management niet....ze moeten voortdurend in beweging blijven om te laten zien dat ze werken en eenmaal uitgeknepen zitten er weer anderen....er is er natuurlijk geen 1 die zich interesseert voor wat ze doen.

Dan is de Mac een retegoede reklamestunt, schitterende marketing, want wat krijg je? Iele porties, smakeloos, een half theelepeltje saus, flinterdun schijfje augurk en een medium friet voor in je holle kies en dat voor de prijs waar je 2 dagen voedsel krijgt bij de Chinees.

Als een Amerikaan bij onze Mac komen, dan lachen ze zich een kriek en voelen ze zich volledig afgezet bij de armetierige porties.

Die euroknallers zijn ook lachertjes, gewoon een halve portie en dat dan ook nog eens van een armetige normale portie voor een euro??? :D :D :D

O ja, altijd je zakje nakijken bij de mc drive, want het klopt nooit... :+

Als ik hier even op mag reageren. Ik vind dat je totaal heel veel mensen over 1 kam scheert. Heus zullen er mensen zijn die het niet volhouden bij de McDonald's maar hoe jij het brengt vind ik zeer over de top!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:41

Heerlijk!
Maar echt voor af en toe hoor. Als ik 2x per half jaar binnen ben is het al veel hoor en als het vaker is dan is het een keer voor een ijsje, haha!

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:29

Ik ga er toch zeker wel 1x in de maand heen. Misschien zelfs wel 2x. Ik neem meestal een happymeal.. :') Soms ook wel is alleen een hamburger. Zo'n standaard ding die vaak 1eu kost. Die eet ik meestal lopend op terwijl ik al window shoppend door de stad loop. :+

Die grote burgers vind ik niks. Veel sla en amper saus...

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:18

Vippie schreef:
Vlak in dat geval de heldere lichten achter de counter ook niet uit, luisteren is schijnbaar ook een vak tegenwoordig _O-

Bestelling: Ik wil graag een chicken saté menu supersize, 2 frietsaus en een cocosmilkshake.
Geef toe, makkelijk te volgen toch?
En dan vervolgens wordt er gevraagd: wilt u er frietsaus bij?
Ik: eeeh ja 2 dat zeg ik net.
En wat wilt u erbij drinken??
Oor kapot?????? Cocosmilkshake ....... :?

O dat heb ik ook wel eens hoor, als je dat 500 keer op een dag zegt, zeg je dat gewoon automatisch.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:33

is het ook bekend waarom de big tasty eruit is en de 1955 burger erin is gekomen?

vind het maar raar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:40

Ze vonden ergens nog een hele lading burgers uit 1955 denk..

Ik had 'm een paar weken geleden terug in het doosje gelegd en weg gezet, met de gedachte 'dat ruim ik straks wel op'. Vond 'm gister terug, hij liep nog net niet weg :r :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:41

Anthea schreef:
Ze vonden ergens nog een hele lading burgers uit 1955 denk..

Ik had 'm een paar weken geleden terug in het doosje gelegd en weg gezet, met de gedachte 'dat ruim ik straks wel op'. Vond 'm gister terug, hij liep nog net niet weg :r :')

serieus :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:43

De schimmel kwam er aan de onderkant van het doosje eruit en hij was gekrompen... Ik heb een beter schoonmaak systeem nodig :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 03:29

Ahhhh bah hahaha

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 03:55

OMG zie ik vanavond een reclame

dat de Mc Deluxe terug is!!! (tijdelijk helaas) er was massaal op gestemd (waaronder ikzelf heel vaak)

was echt al een tijd geleden dat je er op kon stemmen, en nu zag ik het opeens

maar....

ik ben op een streng dieet!!! neeeee! (was ik nog niet toen ik ging stemmen)

en daarna kwam de mcflurry kitkat in beeld :(

misschien dat ik toch v/d week maar even ga (ben immers al 10 kg kwijt :D ) mag ook wel 1x zondigen vind ik :=

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 07:49

MerelxG_R schreef:
Vippie schreef:

Je bedoeld in Udenhout? Eind november. :)

Nee Berkel (en Rodenrijs) :? Dat ligt toch echt hier naast Bergschenhoek in ZH.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 09:23

In berkel enschot, naast udenhout die gaat eind nov. Open. ;)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 09:40

Zidore schreef:
OMG zie ik vanavond een reclame

dat de Mc Deluxe terug is!!! (tijdelijk helaas) er was massaal op gestemd (waaronder ikzelf heel vaak)

was echt al een tijd geleden dat je er op kon stemmen, en nu zag ik het opeens

maar....

ik ben op een streng dieet!!! neeeee! (was ik nog niet toen ik ging stemmen)

en daarna kwam de mcflurry kitkat in beeld :(

misschien dat ik toch v/d week maar even ga (ben immers al 10 kg kwijt :D ) mag ook wel 1x zondigen vind ik :=

1x kan echt geen kwaad hoor! :D En zeker mag je je zelf wel is belonen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 10:55

Ik vind Mc Donald's echt zo smerig.. :') Alles is zo klef en vies en blegh.. nee ik eet er niet meer.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 11:31

LEKKERGEK schreef:
Ik vind de mac opzich wel lekker, alleen dat vind mijn buik nooit. Altijd als ik vlees van de mac heb gegeten krijg ik buikpijn & moet ik naar de wc. Dus ik neem 9 van de 10 keer maar patat & soms,heeeel soms een hamburger ofzo.

Ik heb dat juist bij de friet :P