Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Adne hoe vaak ga jij naar de mac
Persoonlijk vind ik niet dat het personeel wordt uitgebuit hoor, tenminste niet waar ik werkte. Het is hard werken ja maar dat is in de horeca niet anders. Ik vind het juist goed dat er een strakke lijn in het werk zit zodat iedere werknemer weet waar hij of zij aan toe is.
russel schreef:Ze verdienen 3,50 per uur, bij je volgende bezoek staan er weer anderen, dus die overleven de kritieken van het management niet....ze moeten voortdurend in beweging blijven om te laten zien dat ze werken en eenmaal uitgeknepen zitten er weer anderen....er is er natuurlijk geen 1 die zich interesseert voor wat ze doen.
Dan is de Mac een retegoede reklamestunt, schitterende marketing, want wat krijg je? Iele porties, smakeloos, een half theelepeltje saus, flinterdun schijfje augurk en een medium friet voor in je holle kies en dat voor de prijs waar je 2 dagen voedsel krijgt bij de Chinees.
Als een Amerikaan bij onze Mac komen, dan lachen ze zich een kriek en voelen ze zich volledig afgezet bij de armetierige porties.
Die euroknallers zijn ook lachertjes, gewoon een halve portie en dat dan ook nog eens van een armetige normale portie voor een euro???![]()
![]()
O ja, altijd je zakje nakijken bij de mc drive, want het klopt nooit...
Vippie schreef:Vlak in dat geval de heldere lichten achter de counter ook niet uit, luisteren is schijnbaar ook een vak tegenwoordig
Bestelling: Ik wil graag een chicken saté menu supersize, 2 frietsaus en een cocosmilkshake.
Geef toe, makkelijk te volgen toch?
En dan vervolgens wordt er gevraagd: wilt u er frietsaus bij?
Ik: eeeh ja 2 dat zeg ik net.
En wat wilt u erbij drinken??
Oor kapot?????? Cocosmilkshake .......
Maargoed, iemand al enig idee waneer de MacD in Berkel opengaat??
Zidore schreef:OMG zie ik vanavond een reclame
dat de Mc Deluxe terug is!!! (tijdelijk helaas) er was massaal op gestemd (waaronder ikzelf heel vaak)
was echt al een tijd geleden dat je er op kon stemmen, en nu zag ik het opeens
maar....
ik ben op een streng dieet!!! neeeee! (was ik nog niet toen ik ging stemmen)
en daarna kwam de mcflurry kitkat in beeld
misschien dat ik toch v/d week maar even ga (ben immers al 10 kg kwijt) mag ook wel 1x zondigen vind ik