Quellian schreef:Oeh, wat ziet die foto er lekker uit!!
Heb me enorm ingehouden, ging dus prima. Had vanmorgen de stukjes pizza van gisteren en asperges, muffins met bosbessen gebakken, daar 2 van gegeten (1 mee) en daar gehaktballetjes met zaanse mayo en mosterd. Als toetje een cola light. Morgen een verjaardag (hopen op blokjes kaas) en 's avonds onbeperkt spareribs knagen.
Gribaldi, heb je het dan niet lastig als je boven de verse friet hangt?
Nee geen last van om dan te eten, heb enkel bij het begin geproefd 2 stukjes om te kijken of de smaak goed was(om half 11 kwamen de eerste klanten) en verder kan ik daar vanaf blijven. Heb er tussendoor een paar op, maar was geen bak of puntzak dus qua khd zal het wel mee hebben gevallen. Moet zeggen als je een hele dag boven die bakken hangt je ook absoluut geen trek hebt hoor
Gisteren 5 stukjes pizza, wilde een khd arme bodem maar die had de rijdende pizzatruck niet. Maar had beleg van tomaten, rucola en mozzarella.
Vandaag gewoon weer netjes in het gareel. Moet zeggen dat ik afgelopen week totaal niet opgeblazen was en ik mij goed voelde.
Gisteren natuurlijk stukje pizza en voelde mij 's avonds gelijk zwanger, vanmorgen zelfs misselijk
Dus dan leer je wel kleine porties eten
Sec, lekker die mousse, ik heb er vrijdagavond ook een gemaakt van slagroom, mascarpone en cacao.
Vond het ook erg lekker!
Fijn dat je lekker kunt genieten khd arm en je niet laat verleiden
M_D_H, ik had ook hoofdpijn gisteren, bizar haha. Moest echt een aantal ibuprofen innemen
Je cocktail klinkt wel lekker trouwens
Quellian, ik slik nu levertraan maar qua vermoeidheid nog weinig verschil helaas.. Misschien toch weer die multivitamine erbij doen, die heb ik nog liggen.