Wel? Wordt dat dan stevig genoeg om in de kast te zetten tot ik hem een keer op een taart zet? Omdat Funcakes niet helemaal uithard.
Ow, bedenk me nu dat ik ook nog een pakje bordeaux rode Regal Ice heb liggen die over de datum is. Die heb ik toen meegenomen, omdat ik die kleur zo mooi vond, maar nooit meer iets mee gedaan. Heb alleen geen idee in hoeverre Regal Ice goed uithard.
Ik kwam op DLT trouwens ook een topic uit 2010 tegen waarin gezegd wordt dan FunCakes rond die tijd van samenstelling is veranderd en voortaan wel uithard.
Wat een schattig taartje dancertje! @Rinske: Ik hoop voor jou ook dat die kleine vlug van zich laat horen.
Ik heb ondertussen nog niet eens gekeken wat ik allemaal nog heb om eventueel een strik te maken, laat staan dat ik eraan begonnen ben. Maar ik ben wel bezig geweest nog een aantal taarten aan mijn blog toe te voegen. Tekst staat er meer niet bij dan wel, maar ik ben dan ook niet zo'n typemiep
DIVA2
Geplaatst: 09-10-12 16:38
Falona schreef:
Ik kwam op DLT trouwens ook een topic uit 2010 tegen waarin gezegd wordt dan FunCakes rond die tijd van samenstelling is veranderd en voortaan wel uithard.
Flinke schep tylose er doorheen en het wordt hard hoor.
minitaartje gemaakt voor jarige job Pastte in een cupcake doosje (4cc)mooi maatje dus voor twee personen Is overgoten met melkchocolade ganache, de bloemen zijn van wittechocoladebotercreme, hij is gevuld met 2 lagen slagroom/rodevruchtenjam.
Riaa_
Geplaatst: 10-10-12 12:40
Dag meides!
Ik wil een geslaagd taart maken voor iemand en daar hoort natuurlijk zo een hoed op Weten jullie met welk spul ik de hoed het beste kan maken en stijven?
Een plak chocolade kan ook. Ik heb wel een cupcakes of cakepops met zo'n geslaagd hoed voorbij zien komen. Geen idee waar dat van gemaakt is, maar misschien kan je daar op googlen voor ideeën?
Anders bekleed je een vierkant onderbord en legt dat er (met steun) op.
Purkii
Geplaatst: 10-10-12 15:24
ik heb het toen met fondant gedaan...was wel een klein hoedje..zal een foto plaatsen, dit was zo'n rond schaaltje van de action..boltaartje. Had trouwens geen tylose gebruikt..
Zag net bij de Jumbo cupcake en cakepop spulletjes. Smeltcandy's en cakepopvormen, standaard en de maker van Princess. Ook wat uitstekertjes en fondant van Jumbo merk. Heb wat candymelts meegenomen. Ben benieuwd.
oooh das leuk Kozie..wij krijgen hier binnenkort een Jumbo, had hier laatst bij Deen supermarkt funcakes botercrememix, fondant, biscuimix en garnering en een paar uitstekertjes gezien...ze krijgen echt in al meer winkels bakspullen....zo slecht voor mn portemonee
ClaudiaHS
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-12 16:42
Oh das handig Koziez, waren ze duur? En van de grote brokken of mooie kleine stukjes. Ik vind die grote stukken altijd zo moeilijk smelten.
edit: al gevonden op de site van Jumbo. Zien er wel groot uit en goedkoop zijn ze ook niet. Het cakepop apparaat is daar in tegen dan weer niet duur. En die standaard voor de cakepops wil ik wel hebben. Vanavond ff naar de Jumbo dus.