SpikkelFire schreef:Ga ik doen! Misschien mag ik dan alles wel gratis meenemen!
*Nu ga ik echt*
Succes en deel even wat de schade was deze keer (wat je hebt gekocht prijs hoeft uiteraard niet
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Oke, dat is duidelijk, ik zet hem meestal gewoon met plateau en al in de koelkast om op te stijven
Maar ik heb er nooit bakpapier onder zitten, misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen! Dankjewel!
Ik laat die er ook gewoon onder zitten als ik de taart in lagen zaag. Als ik de taart van het draaiplateau wil halen, schuif ik hem met mijn nagel tegen het karton aan van het draaiplateau af op mijn hand, til hem dus niet op maar schuif hem op mijn hand. Dan hop in de koelkast en als hij de koelkast uit moet hetzelfde. Nooit problemen mee

. Hahaha, ja, anders gaat het inderdaad niet goed
. branka16 schreef:SpikkelFire schreef:Ga ik doen! Misschien mag ik dan alles wel gratis meenemen!
*Nu ga ik echt*
Succes en deel even wat de schade was deze keer (wat je hebt gekocht prijs hoeft uiteraard niet)
Die was 23 euro.. verder nog 2 potjes met decoratie parels en spikkels, nog een grotere pot met witte parels, 10 wegwerpspuitzakken en een zak witte candy melts. 

)
Damn, daar wil ik niet over nadenken. 

Moet je invetten met boter of kan crisco ook?
Heb echt zin om ze te maken! Maar we hebben nog 5 cupcakes en een halve brownietaart die we met zn 3en moeten opeten.

foto's komen later