Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gentlegiant

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:58

Ik ga het straks even door lezen Jans! dankjewel
Light producten vind ik zowiezo vies :r

Ik had dat met redbull of andere energie dranken kreeg ik heel erg buikpijn van dus laat die rotzooi maar liever staan

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:59

Dan ist dat dus de stof die die light produkten zo'n vieze nasmaak geeft! Nou ja, ik drink meestal gewone aanmaaklimonade, en nu extra veel "bloot" water ivm dieetpoging... maar wel gewoon DG hoor! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:01

Aanmaaklimonade moet je echt car-van-zevitam nemen. De rest bevat ook allemaal die troep :=

Ik geloof dat AH huismerk ook kan, maar CVZ is echt beter :j

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:04

Nee, hebben ze hier niet. Dus dat gaat over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:07

Oja Duitsland :D

Daar hebben ze ook wel aspartaamvrije ranja :j

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:08

Ik haal dat ook in nederland GC ik vind die andere ranja's vies en je hebt er zoveel voor nodig om iets wat smaak te krijgen cvz is n klein bodempje in een groot glas voldoende

Woon je niet in de buurt van de nederlandse grens GC?
Anders wil ik je wel wat opsturen vanuit duitsland

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:10

Nee dank je gentlegiant, lief van je! Maar de limo die ik heb is prima :D
Ik woon wel aardig in de buurt van de grens, maar ben niet zo vaak in Holland, En ik ga zeker niet voor een fles limonade 2 uur in de auto zitten :D

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:20

2 uur is wel wat veel ja haha!

Ik woon zn 10km van de grens af mis in de duitse winkels toch wat dingen
Zoals het duitse brood vind ik niet lekker en haal ik altijd in nederland

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:22

2 uur heen en terug bedoel ik hoor!

Ik mis ook wel wat dingen, en ga één keer in de zoveel tijd in Holland inkopen doen. Stroop, Marmite etc. Brood neemt iemand voor me mee uit Holland, dan heb ik m'n vriezer weer vol en kan ik er weer even tegen aan! Want Duits brood kan ik na 10 jaar hier nog steeds niet aan wennen. Maar ik ben in ieder geval blij dat ze hier ook DG hebben, ha ha ha!!!!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:24

Dat is nog genoeg hahaha!

Ik moet dagenlijks in Nederland zijn dus dat scheelt enorm haal gewoon dan wat ik nodig heb en doe wekenlijks grote boodschappen bij de Aldi en Rewe en de rest haal ik in Nederland

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:35

Nou he he, eindelijk zondag weer een bestelling gedaan... werd tijd, mijn mocha is op!!!! Argh! Had het me al even voorgenomen, maar dat komt er dan weer niet van. En dan zit je ineens zonder...paniek! Op een zondag! Natuurlijk heb ik nog wel de Lungo liggen, zit niet helemaal zonder, maar toch maar weer even een flink aantal doosjes mocha besteld. Kan ik er weer even tegenaan.... ik hoop dat het snel geleverd wordt!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:23

Oh mensen... mijn bestelling is binnen, ik heb weer mocha op voorraad... *\o/* *\o/* Ik griste die doos wel erg hard uit de handen van de postbode, volgens mij is ie niet blij met mij :')
Deze keer bijna alleen maar mocha besteld, de rest drink ik zelf alleen zo af en toe tussendoor. En de chocochino is voor gasten, die zijn er gek op :)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 22:13

Hahaha met Jans kan ik de hand schudden!! Ik ben ook een aspartaam ontwijker!
Niet alleen light producten bevatten het maar ook de aller goedkoopste regulair frisdranken hebben het.
En zelfs in sommige antibiotica zit het := ben toen een keer heel boos terug naar de ha gegaan en een andere kuur geeist

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:57

Alle vitaminetabletten hebben het he :=

De AH bij mij nnieuwe huis heeft gewoon een supergrote DG collectie, van beide smaken macchiato tot de chai tea latte :9

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 20:17

Oh dat zou ik niet weten, heb ze nog nooit gebbruikt :+

Ik ben ff geldloos dus ook koffieloos......okee heb nog filterkoffie :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:29

Ik greep de laatste dagen echt overal mis op de Mocha, leek wel of ie nergens meer in het assortiment zat. Maar vandaag waren we even in Nijverdal en daar de Emté in geweest en tot mijn grote vreugde stond daar wél Mocha, dus ik kan weer mijn lievelingskoffie drinken :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:44

Ik vond nog genoeg voor 1 kopje mocha in mijn koffiehoopje :D

Vandaag hem eindelijk weer aangesloten en meteen heerlijk koffie op :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:45

Dilemma, dilemma... DG apparaat kopen voor op stal of een Senseo neerzetten... of een gewoon koffiezet apparaat.... natuurlijk zou ik voor de DG gaan, maar dat zou misschien een beetje te duur uitvallen.

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:04

GamblersCup schreef:
Dilemma, dilemma... DG apparaat kopen voor op stal of een Senseo neerzetten... of een gewoon koffiezet apparaat.... natuurlijk zou ik voor de DG gaan, maar dat zou misschien een beetje te duur uitvallen.

ik heb een ander dillema, die DG heb ik nl al op stal }>
Maar nu, senseo thuis, of toch DG??

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:15

Thuis gewoon voor de DG gaan joh! Anders drink je straks thuis geen koffie meer, ha ha ha!

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:19

doe ik nu ook al (bijna) niet haha
Dus ga gewoon voor senseo, das voor 1 kop per dag best om te hebben... heb ik wel altijd een goede reden om naar stal te gaan haha

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:55

Dat zou je schitterende, fantastische, stoere, amazing paard moeten zijn >;) _O-

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 23:07

verbazend is ze zeker hahaha maar als het zo'n ontieglijk sch**tweer is, dat ik liever binnen bij de verwarming blijf zitten, dan is het my horse niet die me naar stal lokt, maar de moccachino :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:35

Zo! Voor het eerst via mijn bedrijf besteld, gewoon met een dag binnen! Dolce Gusto gaat nog vlot worden! Heerlijk om te weten, voor de volgende keer dat de voorraad iets harder gaat dan verwacht! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:29

GamblersCup schreef:
Zo! Voor het eerst via mijn bedrijf besteld, gewoon met een dag binnen! Dolce Gusto gaat nog vlot worden! Heerlijk om te weten, voor de volgende keer dat de voorraad iets harder gaat dan verwacht! :D

Zó dat is lekker! Zou het toeval zijn of zouden ze zakelijke klanten gewoon serieuzer nemen dan particuliere klanten?

Ik heb trouwens vorige week bij de C1000 een leuk Dolce Gusto blik gekregen. Ik zag ze bij de kassa en vroeg het meisje hoe ik eraan kon komen. Die wist het niet precies en verwees me naar een collega aan een andere kassa. Ik daar vragen. Zegt ze 'Deze?' Ja die ja. *pakt blik en geeft het aan mij* "Veel plezier ermee!". Whaha volgens mij was dat niet precies zoals het hoort, maar ik vind het prima, ik heb mijn blik :j

Edit, ik geloof dat het deze is. Dat kreng is nog duur als je hem moet kopen :oo https://www.dolce-gusto.nl/NL/shop/Acce ... 3430145_00