Maar hier zijn ze nog groen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Scubadoo schreef:Dan heb je de verkeerde weggegeven Suus! Mijn Ranna Framboosje groeit ook goed, ik verwacht er eigenlijk geen vruchtjes meer aan.
AngelofLove schreef:Nu pas augurken??? Ik heb er al een stuk of 20 geoogst. Ben er alleen nog niet achter hoe ik ze het beste in het zuur kan zetten dus eet ze telkens maar zo op, mini komkommersWel eerst even goed schrobben voor die haartjes eraf te krijgen
Ladyloe schreef:AngelofLove schreef:Nu pas augurken??? Ik heb er al een stuk of 20 geoogst. Ben er alleen nog niet achter hoe ik ze het beste in het zuur kan zetten dus eet ze telkens maar zo op, mini komkommersWel eerst even goed schrobben voor die haartjes eraf te krijgen
hahaha ja die heb ik er ook al eerste afgehaald.. Ja die plant staat eigenlijk niet echt goed in de zon.. Dus hij gaat niet zo hard.. Maar dat neemt niet weg dat ik super trots ben op mijn eerste augurk haha.. We hadden bedacht om 'm gewoon in een pot augurken te doen.. Weet alleen niet of dat een succes gaat zijn hihi..