Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne. schreef:Ik heb gisteren de Pikpop taart aangesneden, die van een paar pagina's terug. Deze was gevuld met onderste laag vlaaivulling uit een blik van Jonker Fris (supermarkt) en de bovenste laag met aarbeienjam Extra. Als ie van aarbei houdt, vindt ie dat vast lekker! De meeste mensen vonden dit erg lekker, het was wel echt mierzoet, ik vond het zelf wat minder eerlijk gezegdNog tips voor vulling o.i.d? Hij vind aardbei erg lekker
Esgaroth schreef:Anne. schreef:Ik heb gisteren de Pikpop taart aangesneden, die van een paar pagina's terug. Deze was gevuld met onderste laag vlaaivulling uit een blik van Jonker Fris (supermarkt) en de bovenste laag met aarbeienjam Extra. Als ie van aarbei houdt, vindt ie dat vast lekker! De meeste mensen vonden dit erg lekker, het was wel echt mierzoet, ik vond het zelf wat minder eerlijk gezegdNog tips voor vulling o.i.d? Hij vind aardbei erg lekker![]()
Maar misschien is dat een idee?
Mayo schreef:Pfff nou, echt mega zoet, ik vond het zelf niet lekker, maar de meeste mensen wel gelukkgOh je hebt alleen maar fruitlagen gedaan? Dat is idd wel heeeeeeeeel erg zoet![]()