Maar mag jij met hechtingen douchen? Of heb je geen hechtingen. heb netg mijn sinaasappels weggegooid, waren niet goed meer. in plaats daarvan een koekje gegeten. Zit nu op 1622 kilocalorie Niet zo verkeerd
Ikzelf onder andere, en een paar van de meiden die er nieuw bijgekomen zijn, Katia...zomaar even lukraak een paar hoor, moeilijk om zo een paar namen te noemen
ach, ik heb daarnet een blikje fanta op...had al 2 liter water op en voor de rest is vandaag netjes en hou ik me aan het schema dus ik loop straks wel wat harder naar de bus enzo, beweeg ik weer wat extra
Ik heb me verder vandaag ook aan mijn schema gehouden . Zat aardig laag in de kcal dus dacht het kan nog wel ..
Hier mijn planning voor morgen alvast:
Ontbijt: 1 volkoren boterham met halvarine, en halvajam, kopje thee met beetje suiker. Tussendoor: Kopje koffie met beetje suiker, appel en mandarijn. Lunch: 3 volkoren boterhammen, halvarine, 1tje met rauwe ham, 1tje met melkhagelslag en 1tje met kaas. Glas melk Tussendoor: Kopje thee met beetje suiker, snack a jack. ?? Avondeten: Coq Au Vin, een recept met kip aardappels, sla. Tussendoor: 1 of 2 glaasjes light drinken en ??
Beweging : ?? Wel het dagelijks halfuurtje, maar of het fietsen of wandelen wordt weet ik nog niet
Kcal : 1582 Vet : 59 gram, waar 26 verzadigd.. Verzadigd vet is aardig aan de hoge kant .