[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:39

Wij hebben vrijdag 12 december feest!
De buurtjes zijn 25 jaar getrouwd, en ze worden dan saampjes 100 Haha!
Eigelijk moeten er dan wel een paar kilootjes af zijn Bloos.
Ik ga men best doen!
Voor morgen nog geen planning.. Koe
Maar ik ga het netjes houden, en alles wat ik heb gehad zet ik hier neer!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:24

Doei! to the newbies!

Nou SOK: vandaag was ik ff niet representatief voor onze gezonde flow Haha! heeeerlijk high tea op, man man Clown
Maar was wel meteen lunch + avondeten, dat maakt het misschien iets minder erg hahaha
En relaxed dat het plaatsen van het spiraaltje niet zo'n pijn deed. Ga er toch ook nog eens over nadenken Ja

Vanaf morgen weer netjes, vandaag ook weer voor het eerst sit ups gedaan, buik moet wel strakkerdestrak zijn natuurlijk als ik straks in Australie aan het zwembad lig Schijnheilig

Zometeen met wat huisgenootjes naar Nijmegen karren, afstudeerborrel van een oud-huisgenootje Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:07

Hallo Dominque! Welkom Haha!!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 23:29

Welkom Dominque!

Ik ben Patricia, 22 jaar. Heb sinds eind juli een eigen pony Don Pablo, een 5 jarige new forest ruin. Ik studeer Hippische bedrijfskunde (laatste jaar) en werk full time als pgb hulp.
Ik ben 1.72m en weeg nu rond de 72kg (begon bij 78kg) en wil naar de 68kg en uiteindelijk liefste rond de 65kg.. maar stel doelen in stapjes Knipoog haha

Nou was me weer wat vandaag... even een buitenritje...pffff...
Ik ga eerst even douchen en dan vertel ik 't verhaal wel...

Oja mn dagje trouwens is zo geworden:

'n dagje:

O: havermout, melk, rozijnen
T: -
L: havermout, melk, rozijnen (had echt trek in iets warm met die vieze weer..)
T: liga
T: banaan
D: gebakken aardappeltjes en spercibonen en komkommersalade (at opeens mee bij vrienden)
T: -

Beweging: 16 km fietsen, buitenrit... en vele km's lopen uiteindelijk Knipoog

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 00:31

Ik ging dus een buitenrit maken met een stalgenoot. Ging prima.. kwamen op een breed zandpad dat kilometers lang is en stalgenoot wilde even voluit gaan daar omdat haar pony nogal opgefokt was. Dus wij dat doen. Lagen wel kei grote plassen..., en Pablo wilde daarvoor al niet door gewone kleine plasjes.. dus bij de eerste grote plas was die nogal springerig.. daarna ook wel beetje maar ging er netjes doorheen in volle rengalop... stalgenoot was al een stuk verder want die van haar was sneller.. Was voor pablo ook pas 2de keer rengalop (vorige eigenaar had dat nooit gedaan met hem) en vorige keer was op een mul stuk zand en korter Maar goed ging goed... maar ik was wel alert maar op die plassen eigenlijk meer.. dus had aan de rechterkant de drie hooibalen niet gezien... daar schrok hij waarschijnlijk van en vloog/sprong naar links de berm gebeuren in (was heel ongelijk stuk) en ik vlieg er voorover vanaf... Je zit al wat voorover in volle galop en misschien dat ie ook wel beetje struikelde op dat ongelijke en hij schoot zo snel naar links... weet ook niet precies hoe het ging.. Maar ja knol aan de ren... maar niet achter mn stalgenoot aan.. nee hij rende links de vlakte op... en heel snel, want ik lag daar en paar seconden later stond ik op en zag hem in de verte al! Dus hij is echt keihard gegaan.. Stalgenoot kwam terug rijden en is nog die richting opgereden, we hoopte dat die naar haar paard zou komen maar nee nergens te bekennen... en was mistig ook... Dus wij maar terug gelopen.. we waren al best ver in het bos, twee hekken door... dus we hoopte dat die terug zou rennen en bij t hek wacht ofzo... Op de terug weg kwamen we 2 moutainbikers tegen die waren Pablo tegen gekomen maar konden er niet bij komen ofzo en waren terug gefietst tot ze ons tegen kwamen... Maar die vertelde dat hij een stuk verderop was, nog een aardig stuk lopen (en hadden al een aardig stuk erop zitten ook).. Maar ondertussen iemand van stal gebeld, die woont vlakbij.. maar niet zo goed bereik met die tel... en ondertussen werd ik gebeld door iemand anders van stal Dat mn pony op Heuven stond (dat is een stal bij ons in de buurt, aan het bos, daar les ik ook)... dus wij maar daarheen gelopen tot we bij een verharde weg kwamen en toen heeft diegene die we t eerst belde mij daar opgepikt met de auto en zijn naar Heuven gereden en diegene waar ik mee naar t bos was is naar onze stal gereden Want ja was ook alweer half5 ofzo dus zou bijna donker worden...
Op Heuven stond ie in een stal met zweetdeken op, was goed voor 'm gezorgd. Twee ruiters van daar reden op de hei en kwamen hem daar tegen en konden hem zo pakken en hadden hem als handpaard meegenomen naar stal. Echt heel lief. Hij had alleen een bloedneus gehad. Maar waarschijnlijk kwam dat door de koude lucht in combinatie met de inspanning, want hij heeft wel een heel groot stuk gerend... Verder liep die wel goed. Ze wilde z'n benen ook nog afspuiten maar hij vond t putje eng op de spuitplaats En toen van daar naar stal gelopen aan de hand Pablo mee.. en stalgenoot die me opgepikt had met de auto heeft mn spullen op stal gebracht. Knol heel druk op de terug weg... hinniken en doen.. (was toen ik een keer alleen naar buiten was ook... op de terug weg alleen is die heel druk) Een vriend/stalgenoot kwam me tegemoet gelopen nog.. Gelukkig heeft hij er verder niets aan overgehouden en ik ook niet, alleen spierpijn wat blauwe plekken... Zal morgen wel erg stijf zijn... En mn knol ook denk ik..
Ben wel heel blij dat iedereen me zo geholpen heeft. Morgen maar even Merci ofzo halen en als ik dan de zweetdeken terug ben dat even aan die ruiters geven. En iemand die ik vaag ken die op heuven was, die stelde zelfs nog voor dat ik wel met de scooter naar stal kon gaan, en zij met mn paard wel ging lopen... en diegene van wie ik les heb op Heuven smste nog of alles goed was Echt lieve mensen allemaal.

Morgen denk ik maar even longeren ofzo... Hij zal ook wel spierpijn hebben van dat rennen.. dus denk dat even longeren wel goed is of niet? Hij staat ook wel heel de dag op de wei... Of beter even erop gaan in de bak? Wat denken jullie?

Maar m'n moeder had het gisteren nog over.. ze zei namelijk nog wat nu als je eraf valt in het bos... zou hij dat wel bij je blijven... Ik zei dat weet je nooit, maar denk het wel want toen ik met een keer alleen in t bos was (dat heb ik een keer gedaan) toen kwam hij in t stroomdraad en maakte wel gekke sprongen omdat hij schrok door die schok, maar ging niet aan de kletter ofzo en raakte niet in paniek... (zat er dan wel nog op... maar toch..) maar ja helaas... rende die wel heel erg hard ervandoor..

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen Lachen Maar weet wel dat ik nooit alleen naar het bos zal gaan... in dit soort situaties is het heel erg fijn als je met z'n tweeën bent.. Stel dat je alleen bent en je valt zo hard dat je niets kan.. heb je echt een probleem...

muiltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 00:53

Nou pff, heb niet alle paginas gelzezen moet ik toegeven. Bloos Ik vind dat ontzettend veel mensen enorme disipline hebben, mij complimenten! Ik ben tevreden als ik wat strakker word rond ijn taille. Ik rij hele dagen paard voor mijn werk, heb dus vrij dunne en erg gespierde benen. Maar dan, krijg ik een buikje en love handels... Wat ik ook doe het word niet minder. Ik eet heel de dag door, omdat ik geen grote hoeveel heden kan eten.( krijg ik al vanaf ijn 14e pijn en kramapne van. Alleen wat mijn probleem is et het vinden van gezonde tussendoortjes.... Ik moet gewoon eten Bloos Ik ben een hele tijd naar de sportschool geweest en voelde me fitter, maar omdat ik eigenlijk al heel de dag door beweeg doordat ik 8 paarden rijd, raakte mijn lichaam gewoon een beetje op. Ik ben dus niet echt te dik, maar het ziet er nu niet uit, omdat mijn verhoudingen steeds minder kloppen... Hebben jullie tips voor mij..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 09:07

Jemig Patricia, wat een rit! Scheve mond Fijn dat jullie er allebei waarschijnlijk niets aan over hebben gehouden.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:15

Zo Pivanti, wat een nachtmerrie... Scheve mond
Dat is bijna het ergste wat je kan overkomen met rijden in het bos, eraf vallen en dat je pony eruit naait.. pfff moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren!
Je hebt geluk dat hij in zijn teugels is gaan staan enzenz.
Ik zou hem vandaag even losgooien in de bak ofso, dat hij zelf weet wat hij doet en anders eventjes kijken hoe hij draaft. Lachen
Succes ermee!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:48

Pfoe Patricia, wat een verhaal Nagelbijten / Gniffelen

Welkom Dominque!
Ik ben Ingrid, 21, studente en 1,91m lang, weeg momenteel rond de 97 kilo Lachen wil rond de 90 kg komen maar dan zal ikt och weer even wat strenger moeten worden voor mezelf, dat kwam er niet echt van de afgelopen weken door drukte Lachen

Mn gesprek ging best goed, van beide kanten toch wel goed gevoel, en heb wel het idee dat ze mn ideeën goed vonden! hoor begin komende week meer, pfff spannend! hoop echt dat het wat wordt, denk wel dat dit de best mogelijke stage is die ik ga vinden Nagelbijten / Gniffelen

Daarna nog hard gewerkt, was flink druk! beetje jammer dat ik een instelling heb dat als er werk te doen is, dat ik dan non stop hard door loop, en de rest van het personeel daar niet zo'n last van had, dus dat ik het flink warm had en zij me raar aankeken van: joh, waarom loop jij zo hard Clown

Weinig gegeten gister, geen tijd Nagelbijten / Gniffelen
Dit was gister:
O: 2 bb chocopasta
L: 2 bb leverworst, 1 bb chocopasta
D: gekookte aardappels, witlofsalade en een worstje

Gewoon geen tijd gehad voor tussendoortjes Nagelbijten / Gniffelen

Vandaag even kijken nog:
O: 2 croissantjes met jam
T: time-out koekje
L: 3 bb met uitsmijter rosbief
T: iets lekkers bij de thee
D: nog even verzinnen

Ben heel de dag alleen thuis, lekker gezellig Nagelbijten / Gniffelen iedereen is werken, vriendlief is heel de dag aan het klussen aan zn camper, dus ik ga noodgedwongen maar aan mn studie, kijken of ik een stuk op kan schieten met het project en dan vanmiddag maar een poosje naar oma toe!

Bewegen doe ik vandaag niet, heb spierpijn van die 2 dagen werken Clown

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:51

Hallo dames daar was ik weer Doei!

Mijn dag tot nu toe:
1 kopje koffie en 1 krentebol.
Mijn lunch word: 1 blindevink, gekookte aardappels, en sla, als toetje vla.
Mijn avondeten word gewoon 2 vk boterhammen met mager beleg.
Tussen door hoop ik dat het gezond kan houden, maar dat gaat vast en zeker lukken Lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:53

Jee Patricia, dat moet echt flink schrikken zijn geweest. Ach gut
Hoe gaat het vandaag met je? Flink spierpijn zeker.
Gelukkig hebben jullie er beide niks aan over gehouden.

Ik zou vandaag even een stuk met hem wanelen, nog even losgooien in de paddock, daarin hem een klein beetje laten draven en doen en daarna weer heel goed uitstappen.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:54

Spannend Ingrid, wel fijn dat het gesprek goed ging!!!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:09

Goedemorgen ladies! Doei!

Oh my Patricia, dat was wel even heel erg schrikken dan, wat een nachtmerrie!
Hoe gaat het nu met jullie? Ach gut

Fijn dat je gesprek goed ging Ingrid, je mag er vast wel stage komen lopen als ik het zo hoor! Knipoog

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:12

Hee Belinda. Doei!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:31

Wat fijn dat t gesprek goed ging! Ingrid Lachen

Die vriendin waar ik mee was heeft hem net in de wei gedaan en smste dat hij goed loopt.

Beetje spierpijn nu, maar valt mee.. Vooral in mn rechterarm.. en paar beurse plekken, ook op m'n hoofd gevallen schijnbaar... Ben op de rechterkant gevallen... maar verder ging het zo snel... Mn instructrice zei weleens in de les, die pony die is zo snel in draaien en doen.. Knipoog ja dat heb ik geweten nu Tong uitsteken Als 't in draf of hand galopje was gebeurt was ik denk ik ook wel blijven zitten.. maar ja niet in volle rengalop Knipoog

Zo nog maar even zien hoe de spierpijn is als ik op de fiets stap Tong uitsteken

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:35

De vriend van me ma had nog wel een praktisch idee... die zei dat ik eigenlijk een penning oid moet laten maken met telefoonnummer erop en stal oid en dat aan je zadel hangen... mocht je dan je pony kwijt raken en iemand vind 'm kunnen ze altijd bellen... Nu hadden mensen van een stal in de buurt m gevonden... en waren zo handig naar onze stal te bellen... maar is nog niet zo gek idee.. ga zoiets wel even regelen... Misschien ook een tip voor jullie, altijd makkelijk...

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:39

Haay Sanne! Kusje
Hoe is het nu met jou?

Gelukkig maar dat Pablo helemaal goed loopt Patries! Kijk je wel een beetje uit voor jezelf, even rustig aan doen meis. Knipoog

Vandaag
Ontbijt : twee bruine boterhammen met kipfilet & twee mokken thee [van 400 ml standaard Lachen]
tussendoor : kommetje vanille yoghurt met een heul klein beetje muesli
Lunch : twee bruine boterhammen met kipfilet en een groot stuk komkommer & aanmaaklimonade denk ik
tussendoor : appel en een sinaasappel & thee
Avondeten : ..

Beweging : moet vandaag weer van 12 tot 17.30 uur werken, heb er echt zin in. Haha! Ga er op de fiets heen en vanavond wil ik eigenlijk ook nog een stukje lopen. Lachen

woensdag
Ontbijt : twee volkoren boterhammen kipfilet & thee
tussendoor : appel
Lunch : vers gebakken croissantje ham&kaas & thee
tussendoor : handje zoutjes
Avondeten : omasoep met ballen en kruidenstokbrood » tomatencrèmesoep met vermicelli en gehaktballetjes, precies zoals mijn oma hem vroeger maakte Vingers aflikken
tussendoor : chocoladepuddinkje met roomsaus

Beweging : Vanity heeft Feli gereden, maar ik ben wel meegeweest. Verder moest ik naar school toe dus heb zo'n 30 minuten gefietst. Lachen Ik heb samen met mama ook nog een stuk gelopen.

donderdag
Ontbijt : Lunetta spritsje en een appel [was een beetje aan de late kant voor school Bloos]
tussendoor : halve ontbijtkoekreep
Lunch : bruin broodje met ham&kaas, komkommer&tomaat & een flesje water van 500 ml
tussendoor : een klein beetje omasoep
Avondeten [om 16 uur] : zuurkoolstamppot met een klein stukje rookworst & twee mokken thee
" [om 21.45 uur] : paar plakjes kruidenstokbrood

Beweging : Ik heb zo'n 50 tot 60 minuten bij elkaar op de fiets gezeten, eerst naar school en toen 's avonds werken. Op m'n werk wat schoongemaakt en voorderest tussendoor thuis lekker uitgerust.

vrijdag
Ontbijt : ontbijtkoekreep en een appel
tussendoor : halve ontbijtkoek reep, andere helft was voor de paardjes
Lunch : twee keer een kaassouflé op volkoren brood & thee
tussendoor : - was bij m'n oppashond en heb er niet aan gedacht, maar had ook geen honger Lachen
Avondeten : Mexicaanse Enchiladas Vingers aflikken
tussendoor : appelpunt & twee mokken thee

Beweging : ik heb eerst Feli gereden 's ochtends en die was nogal sloom in het begin en daarna werd ze drammerig en heet, dus ik had genoeg om aan te werken. We hebben er samen met de goede begeleiding van Vanity nog een aantal mooie stukken stap, draf en galop uit kunnen halen. Lachen Verder was het weer vrijdag en dan pas ik altijd op op de hond van mijn moeders beste vriendin, Bas een beagle van nu 10 jaar dacht ik.. Heb dik anderhalf uur met hem gelopen, gespeeld en gerend en ik heb gisteren nog op de fiets gezeten. Lachen

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:58

Gisteren;

O; Cornflakes, 2 crackers
T; Mandarijn + water
L; Broodje met kaas, tomaat, komkommer en paprika
T; niks
D; Maaltijdsalade op de manege+ bronwater
Om 2 uur snachts, »» Mckroket Nagelbijten / Gniffelen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:02

Patricia, wat een nachtmerrie! Ach gut

Kijk je beetje uit met jezelf??

Gelukkig loopt je paardje goed. Lachen

Nou meiden.. ik ga weer een poging wagen:
O: 2 crackers met jam + boter en pindakaas, 1 biscuitje met pindakaas en 1 plakje ontbijtkoek met boter

Dit adviseerde mijn dietiste inplaats van 2 boterhammen..

Om half drie heb ik privé les Lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:05

Belinda, mwah gaat niet zo lekker. Maargoed.
Vandaag suprisedagje. Opa en oma hebben een dagje samen uit geregeld hebben. Dus ik ga met hun op pad. Ben erg benieuwd. Vind het wel heel lief van ze.

Hoe is het met jou? Lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:07

Veel plezier met les Paulien.

Kan je die pinderkaas op cracker niet vervangen door iets anders?
Pinderkaas is niet heel gezond, toch? Of zit ik er helemaal naast, dat kan ook.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:10

SannevdM schreef:
Veel plezier met les Paulien.

Kan je die pinderkaas op cracker niet vervangen door iets anders?
Pinderkaas is niet heel gezond, toch? Of zit ik er helemaal naast, dat kan ook.

Is waar. Dat moet ik inderdaad wel gaan doen. Lachen

Sanne, waarom gaat het niet zo goed met je? Wat is er aan de hand lieverd? Ach gut

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:14

Van alles. Maar vooral moe en me gewoon niet lekker voelen.
Ik HAAAAT die insulten, ik word er echt gek van. Ik heb ze nog veel en veel te vaak. En ik wil gewoon dat het stopt. Verdrietig

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:19

SannevdM schreef:
Van alles. Maar vooral moe en me gewoon niet lekker voelen.
Ik HAAAAT die insulten, ik word er echt gek van. Ik heb ze nog veel en veel te vaak. En ik wil gewoon dat het stopt. Verdrietig

Ach meisje, ik snap dat dat heel vervelend is Verdrietig

Werken je madicaties/werkt je medicatie ook niet goed??

Moe en niet lekker voelen is altijd gewoon poedersuiker Boos! No Cheer

Sterkte Lovers Kusje Vriendjes zijn?

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:30

Nope, maar moet vrijdag weer naar de neuroloog. Prop nu elke dag 17 pillen naar binnen. (3 verschillende.) En er is nog niet echt resultaat. Toen ik het laatste medicijn kreeg werd het wel iets beter. Ik had eerst een keer/ aantal keer per week. En nu is het zo'n beetje terug naar één keer per twee weken, soms iets vaker. Dus dat is echt nog niet goed genoeg. Daarbij hebben we dat laatste medicijn waarvan het iets aansloeg, al heel erg verhoogd qua dosis. Dus ik weet niet in hoeverre dat nog opgekrikt kan worden. En ik wil ook nog als 'normaal' mens door het leven en niet als één of andere zombie.

Edit: En nu stop ik met klagen. Bloos