ladyjoy schreef:Ja zie je! Gelukkig slaap je wel voldoende. Ik slaap meestal maar zo'n 7 uur, heb nooit 'tijd' om te slapen, moet altijd zoveel doen. Maar ja ik doe ook maar één ding per dag. Ik zie fietsen al als beweging/sport dus dan is het oke. Paardrijden op een dag, sporten op een dag. Mag het niet meer allebei doen (van de fysiotherapeut) omdat ik dan zó'n last van m'n rug heb. En wat betekent dat? Dat m'n lichaam dus aangeeft dat het teveel is!
Gelukkig letten m'n ouders er wel goed op dat ik optijd naar bed ga.
Ik kan nogal eens 'blijven plakken' aan de pc.
Hmm, nou wel goed dat je luisterd naar je lijf. 
(daar heb ik nogal moeite mee, naja niet zozeer met het luisteren, maar vervolgens het ook echt niet doen).. voorbeeldje: zondag had ik 7 uur getennist en 3 wedstrijden voluit geserveerd, nou dat is teveel dus ik had spierpijn in m'n arm (uiteraard). Ga ik maandag trainen met paps, die wil toch nog even m'n service doornemen. Dus ik zeg "Oké, maar ik serveer niet voluit, heb last van m'n arm". Naja, even doen.. maja ik kan me niet inhouden en begon wel rustig met serveren maar daarna ging ik voluit serveren. Toen ging ik nog een wedstrijdje doen tegen m'n vader en serveerde ik helemaal voluit, met gevolg dat ik echt last had van m'n arm. 
(nu niet meer gelukkig
)