Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nouka

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:11

Net lekker een Quarter Pounder menu gehad, met die kortingsbonnen ... dat is nog eens lekker eten :P

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:17

Ik vond McDonalds vroeger (ruim 15 jaar geleden) lekkerder! De broodjes/beleg waren groter en lekkerder. Tegenwoordig zijn ze sponzing en een stuk kleiner (of ben ik nu echt een oude zeur..?).
Favoriet was een tijdelijke uitgave gefrituurde, gekruide Aardappelpartjes met Sour Creme saus, heerlijk!!!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:51

Anthea, zo kreeg ik mn chicken sate dus ook!! Baalde er echt van :(

Vandaag kipnuggets gehad.. wou graag met zoet zure saus maar dat was er neit? kreeg super vieze bbq saus := De kitkat mcflurry is natuurlijk wel weer lekker :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:56

Echt he, 2 thee lepeltjes saus :=

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:15

Als ik dit topic weer voorbij zie komen in mijn eigen berichten, dan krijg ik steeds honger :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:15

Hadden jullie het mee naar huis genomen?
Want als je niet tevreden bent kun je gewoon naar een medewerker stappen hoor :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:18

Je had beter idd ff naar medewerker kunnen lopen... ;)

Ik had toen nog minder erop -O- maarja ik was toen al thuis dus :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:28

De chicken sate hoort zo.. Is geen foutje oid. ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 23:06

Hoort zo? Nou dat is niet wat het plaatje beloofd dus ik zou daar wél wat van gezegd hebben, als ik het ter plekke gezien had dan he.

Ben vanavond ook nog geweest. Had een McDeluxe zonder saus, uien en komkommer. Kreeg hem ook zonder sla en de burger zag er níet uit, het vlees was doormidden gescheurd en een stuk van de kant zat er ook niet bij, ruzie met de grillplaat gehad ofzo?? Heb er wat van gezegd en kreeg nieuwe burger én nieuwe friet omdat die anders koud zou worden. Wel netjes opgelost dus :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 23:15

Ik heb er al eerder wat van gezegd, al die broodjes hebben zo weinig saus. :+

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 23:29

Ik krijg juist altijd klachten dat er zoveel saus op zit.. _O- haha vaag. :')

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 23:31

Ik eet geen vlees bij de mcdonald.. Ijsjes zijn wel lekker! Als we daar een keer met gezin gaan eten, neem ik altijd een groenteburger, die zijn zo lekker!!!!!

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 23:57

Ik vind het allemaal niet lekker meer, ik werk er nu zeker 2 jaar. En ben het best tegen gegeten.

Even een tip: mocht je meer mee krijgen dan je besteld hebt of het verkeerde, maar je bent tevreden met wat je hebt. En ben je al weg gereden. Dan moet je dat lekker houden alles wat terug gebracht word van een al weg gereden auto mag niet meer verkocht/mee gegeven worden. En word anders dus weg gegooit..

Als er iets niet goed is kan je áltijd binnen 10 min terug komen, en word het allemaal opgelost :j

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 00:06

Everyone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 00:22

Vind de mac altijd erg lekker... totdat ik vorige week iets keihards in mn McKroket had, leek wel een botsplinter!! (Iemand btw nog een idee om er achter te komen wat het echt is??)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 00:27

Everyone schreef:
Vind de mac altijd erg lekker... totdat ik vorige week iets keihards in mn McKroket had, leek wel een botsplinter!! (Iemand btw nog een idee om er achter te komen wat het echt is??)

had je mee naar de balie moeten gaan, dan had je vast een nieuwe gekregen.

dat is namelijk niet goed als er nog botten in zouden zitten :)

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 00:28

Ik vind de mac opzich wel lekker, alleen dat vind mijn buik nooit. Altijd als ik vlees van de mac heb gegeten krijg ik buikpijn & moet ik naar de wc. Dus ik neem 9 van de 10 keer maar patat & soms,heeeel soms een hamburger ofzo.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 00:59

Ik ben fan van de Mac hier in de VS! Heerlijke fruit smoothies en bevroren limonade en het is erg betaalbaar, nog geen 70 eurocent voor een cheeseburger. Gelukkig moet ik er wel even voor lopen, moet de calorieën wel weer kwijt natuurlijk.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 16:46

tsjah.... gezond is natuurlijk anders... maar zoafentoe vind ik het heerlijk om gewoon een heerlijke ongezonde vette hap bij de MC Donalds te eten ;-)

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:45

Sommige mensen zijn zo dom he? :')
Ik vroeg wilt u een krokante kip of gegrilde kip salade?
'Dat is toch hetzelfde?'
In gedachte: * Nee, anders vraag ik toch niet of u die of die wilt? :') *

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:46

Vlak in dat geval de heldere lichten achter de counter ook niet uit, luisteren is schijnbaar ook een vak tegenwoordig _O-

Bestelling: Ik wil graag een chicken saté menu supersize, 2 frietsaus en een cocosmilkshake.
Geef toe, makkelijk te volgen toch?
En dan vervolgens wordt er gevraagd: wilt u er frietsaus bij?
Ik: eeeh ja 2 dat zeg ik net.
En wat wilt u erbij drinken??
Oor kapot?????? Cocosmilkshake ....... :?

Maargoed, iemand al enig idee waneer de MacD in Berkel opengaat??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:02

Ze verdienen 3,50 per uur, bij je volgende bezoek staan er weer anderen, dus die overleven de kritieken van het management niet....ze moeten voortdurend in beweging blijven om te laten zien dat ze werken en eenmaal uitgeknepen zitten er weer anderen....er is er natuurlijk geen 1 die zich interesseert voor wat ze doen.

Dan is de Mac een retegoede reklamestunt, schitterende marketing, want wat krijg je? Iele porties, smakeloos, een half theelepeltje saus, flinterdun schijfje augurk en een medium friet voor in je holle kies en dat voor de prijs waar je 2 dagen voedsel krijgt bij de Chinees.

Als een Amerikaan bij onze Mac komen, dan lachen ze zich een kriek en voelen ze zich volledig afgezet bij de armetierige porties.

Die euroknallers zijn ook lachertjes, gewoon een halve portie en dat dan ook nog eens van een armetige normale portie voor een euro??? :D :D :D

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:38

dit was bij ons, misschien zijn ze ook wel bij jullie geweest, ze zijn echt hilarisch bij sommige mc donalds, hihihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:41

O ja, altijd je zakje nakijken bij de mc drive, want het klopt nooit... :+

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 15:18

eergister was ik bij de mac in heerhugowaard, ik bestel een big mac menu met de big mac zonder auwegurk,krijg ik een big mac met alleen vlees en kaas :? gelijk naar binnen gelopen,kreeg ik een milkshake voor het ongemak en werd er een nieuwe burger gemaakt!
Gister was ik bij de mac in zaandam,vergeten ze de frietsaus,kon ik weer terug..

mijn ex kreeg een keer een big tasty zonder tomaat(zoals hij besteld had) maar ook zonder het onderste broodje,dat vond ik wel heel vreemd :=