Ik heb 2 dunne plakjes peperkoek of en net een appel. En ik zit vol

Gister wel flink gezondigd, maar dit keer niet zoveel tot ik misselijk was
Sporten met dit weer doe ik niet, veel te warm voor! ik doe alleen beetje krachttrainig nu.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en toen ook nog een stuk terug fietsen vanaf dat achterlijke rugbyveld
in deze hitte

gaat allemaal niet zo lekker dus.Mazzel-meid schreef:*zucht* baal van die hitte.... sporten is nou echt niet te doen
En ik moet echt sporten, morgen die BBQ... pfff.. loop me al heel de week druk te maken om een BBQgaat allemaal niet zo lekker dus.
vandaag wel goed gegeten, eigelijk te weinig, maar met dit weer heb ik echt geen honger. Maar zal me toch maar aan m'n points houden.
Je kunt ook vanavond als het afgekoeld is wat buikspieroefeningen doen en het voor een dagje lekker laten zitten? Lekker genieten van die BBQ en je niet zo druk maken
Ben blij dat ik dat nog wel kan, heb vanmiddag een heerlijke M-Joy reep met hazelnoten gegeten en vanavond spaghetti met kaassaus en kip
Het is vrijdagavond.. morgen moet ik niet te veel snoepen want ik ga 's avonds uit eten met mijn vriend, ook zo banketstaaf als ik dan vol zit
Ik ga er dan ook niet op letten wat ik eet, bij het uit eten gaan. Als ik iets lekkers kan eten wat vegetarisch is vind ik het voor deze keer wel prima, ga er gewoon lekker van genieten

héérlijk en nog gezond ook.
Jamy schreef:Pizza gezond?
Als dat een zo was
maar nog niet zo gezond hoor lijkt me, weet niet wat je er allemaal op had ?
Tropico schreef:Jamy schreef:Pizza gezond?
Als dat een zo was
Reken maar, zelf gemaakt onzettend gezond

vind dat echt het lekkerste ijs )
Ik heb vandaag wel 2 dozen waterijs gehaald, het was echt TE heet
Maar ff beginnen met een waterijsje, die heb ik nu wel nodig

Ik haat er sla, tomaat, komkommer en augurk in gedaan, veel meer hadden we niet in huis
Best lekker, een frisse salade met dit weer 
Ik zal maar vast flink wat drinken gaan klaarleggen