Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poison

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:42

Ik heb echt geen honger met dit weer, bah.
Ik heb 2 dunne plakjes peperkoek of en net een appel. En ik zit vol Verward
Gister wel flink gezondigd, maar dit keer niet zoveel tot ik misselijk was Knipoog
Sporten met dit weer doe ik niet, veel te warm voor! ik doe alleen beetje krachttrainig nu.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:31

Bah ik moest wel sporten (met gym) en nog rugby ook Misselijk Misselijk en toen ook nog een stuk terug fietsen vanaf dat achterlijke rugbyveld Misselijk in deze hitte
mijn eten vandaag is niet zo gezond geweest, chocolaatjes, flesje AA, sultana.. maar denk dat ik het er allemaal wel uitgezweten heb Tong uitsteken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:38

*zucht* baal van die hitte.... sporten is nou echt niet te doen
En ik moet echt sporten, morgen die BBQ... pfff.. loop me al heel de week druk te maken om een BBQ Scheve mond gaat allemaal niet zo lekker dus.
vandaag wel goed gegeten, eigelijk te weinig, maar met dit weer heb ik echt geen honger. Maar zal me toch maar aan m'n points houden.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 18:12

Mazzel-meid schreef:
*zucht* baal van die hitte.... sporten is nou echt niet te doen
En ik moet echt sporten, morgen die BBQ... pfff.. loop me al heel de week druk te maken om een BBQ Scheve mond gaat allemaal niet zo lekker dus.
vandaag wel goed gegeten, eigelijk te weinig, maar met dit weer heb ik echt geen honger. Maar zal me toch maar aan m'n points houden.

Je hoeft toch niet te sporten Haha! Je kunt ook vanavond als het afgekoeld is wat buikspieroefeningen doen en het voor een dagje lekker laten zitten? Lekker genieten van die BBQ en je niet zo druk maken Knipoog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:21

Ja vergeet niet een beetje te genieten he van het leven Vork

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:22

Idd, is ook héel belangrijk Knipoog Ben blij dat ik dat nog wel kan, heb vanmiddag een heerlijke M-Joy reep met hazelnoten gegeten en vanavond spaghetti met kaassaus en kip
Beloning voor mijn harde leren deze week, volgende week kan ik weer genoeg diëten Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:25

Ik heb ehm.. genoeg gesnoept ook net Haha! Het is vrijdagavond.. morgen moet ik niet te veel snoepen want ik ga 's avonds uit eten met mijn vriend, ook zo banketstaaf als ik dan vol zit Tong uitsteken Ik ga er dan ook niet op letten wat ik eet, bij het uit eten gaan. Als ik iets lekkers kan eten wat vegetarisch is vind ik het voor deze keer wel prima, ga er gewoon lekker van genieten Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:33

Ik let er ook nooit zo erg op als ik uit eten ga, dan heb ik zoiets van, ik ga maar eens in het half jaar uit eten, dan mág ik ook wat Knipoog

Zo drink ik nog een paar biertjes, 'k zweet het er morgen wel weer uit Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:37

bah bier lust ik toch niet meer Misselijk
Maar morgen zal ik ook heus wel wat drinken Haha!

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:26

Ik had vanavond een lekkere margarita pizza Vingers aflikken héérlijk en nog gezond ook.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:37

Pizza gezond?
Als dat een zo was Haha!

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:43

Jamy schreef:
Pizza gezond?
Als dat een zo was Haha!

Reken maar, zelf gemaakt onzettend gezond Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:49

Das waar, vaak al een stuk minder vet Ja maar nog niet zo gezond hoor lijkt me, weet niet wat je er allemaal op had ? Tong uitsteken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:57

Tropico schreef:
Jamy schreef:
Pizza gezond?
Als dat een zo was Haha!

Reken maar, zelf gemaakt onzettend gezond Haha!

Zelfgemaakt wel ja Haha!
Van de diepvries of pizzaman een stuk minder Tong uitsteken

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:33

zelfgemaakt; ligt er dan ook maar net aan wat je voor de bodem gebruikt, want dat is de grootste boosdoener. Als beleg kun je er veel gezonde en lekkere dingen opgooien, dat is het probleem niet nee...

drinken jullie ook zoveel wat met dit weer ? is weer een voordeel als het warm is !

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:35

Ja ik drink echt veel! En moet ook steeds gigantisch naar de wc Tong uitsteken

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 00:20

Denk dat ik vandaag meer dan 5 liter heb gedronken en ik bleef dorst houden.
Ook niet zo gek als je 7 uur in de brandende zon op het hooiland loopt Clown

Had ook weinig honger door het weer en heb in de tijd tussen het persen/wikkelen en het op zijn plek leggen van de kuilpakken even snel zo'n iglo verpakking met vis en stoomgroenten in de magnetron gegooid.
Vanavond nog wel een stukje chocolade op en wat nootjes maar ach...

Vanmorgen bij de winkel zag ik dat ze een hele voorraad Ben & Jerry ijs hadden! Dat is gemeen! Boos!
Koste erg veel moeite maar ik heb niets gekocht.
(heb er nu wel spijt van Tong uitsteken vind dat echt het lekkerste ijs )

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 00:24

Goed gedaan Marije, dat je het niet gekocht hebt Haha! Ik heb vandaag wel 2 dozen waterijs gehaald, het was echt TE heet Vork

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 00:32

Ik drink echt te weinig in vergelijking met 't weer, heb niet ontzettend veel honger maar ik zweet ook vrij weinig dus weinig behoefte aan extra vocht. Scheelt wel Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:19

Ik heb wel behoefte aan veel vocht. Ben net wakker, wat een hitte Tong uitsteken Maar ff beginnen met een waterijsje, die heb ik nu wel nodig Ja

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 11:16

Ooh wat heb ik net gezond gegeten Haha!
Een bruine boterham met kaas en daarbij salade, behoorlijk wat Haha! Ik haat er sla, tomaat, komkommer en augurk in gedaan, veel meer hadden we niet in huis Tong uitsteken Best lekker, een frisse salade met dit weer Cool
Vanmiddag lekker naar het strand Haha! Ik zal maar vast flink wat drinken gaan klaarleggen Tong uitsteken

jodeljodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 14:07

Ik heb vandaag m'n junk dag. Hmmmm lekker ijsjes eten! Chocolate Fudge Brownie ijs van Ben & Jerry's! Vingers aflikken

hepske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 14:44

Bij mij gaat het allemaal nog goed, gisteren goed gezweet op wedstrijd,
NOg steeds niet gesnoept maar dan kon ik niet eten voor half 10 s avonds en had dus grote honger, heb dan niet kunnen weerstaan aan enkele wafeltjes en dan s avonds frituur.
Vandaag al vrij slecht begonnen, deze morgen te laat opgestaan, moest op wedstrijd weer, geen tijd dus om te eten, dan maar snel een koek met chocolade genomen...
En dan net op wedstrijd een geBBQde kip sate tussen een sandwich met sla, nu probeer ik nog tot het avondmaal niets te eten of te snoepen. Had dan net nog eens heel veel dorst en heb ook nog een AA gedronken, voor de rest water.
En dan gaan we deze avond ook nog een terrasje doen bij vrienden, en het zijn zulke vrienden die steeds ongelooflijk veel snoep en koekjes op de tafel zetten, ook weten ze net wat ik lekker vind, dus ik weet nu al dat ik niet aan de verleiding ga kunnen weerstaan.
Maar dan denk ik maar dat als ik overdag en door de week al niet meer snoep zo een keer wel geen kwaad kan, of dat hoop ik toch.
Mijn vriendin laat me gewoon snoepen (die waar we deze avond heen gaan) ze heeft zelfs een magneet op haar koelkast hangen waar op staat: "GOD ALS U MIJ NIET MAGER MAAKT MAAK DAN MIJN VRIENDINNEN DIK!"
Smerig he.....
Jullie dus ook nog succes.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 15:11

Ik heb vandaag een lui dagje en probeer zo min mogelijk te doen Haha!
Vanmorgen vroeg wel naar de hondenclub geweest en daar toch aardig intensief getraind en dus veel gelopen.
Daarna thuis nog even wat met de paarden gerommeld en daarna heb ik lekker een tijd in de tuin zitten lezen in de schaduw.
Vanavond braaien (geen bbq maar zo'n schotel) bij m'n ouders Vingers aflikken
Ik neem gewoon wat mager vlees en veel sla/salade, dan is het niet veel ongezonder dan een normale maaltijd.

Maar ohhh... wat is dit perfect weer voor Ben & Jerry ijs!!!! Kwijl Kwijl Kwijl
Tis maar goed dat het weer wat minder tropisch wordt... Knipoog

Vanmorgen was trouwens mijn weegdag (zaterdag/woensdag) en ik ben in totaal nu al 9,3 kg kwijt.
En dat zonder het idee te hebben dat ik niets mag eten of alleen konijnenvoer Lachen

hepske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:00

Alleen zonder te snoepen?Of hoe doe je dat Marije?
In alle geval proficiat ik wou dat ik het ook kon, maar heb net weer gezondigd en een klein suikerwafeltje met chocolade op, en deze avond bbq bij vrienden, dus ziet het er niet goed uit voor mij.