Saskiaa_ schreef:Het ziet er ook echt lekker uit Mara! En ik hoop voor je dat de CV weer gemaakt is. Die wil je echt niet stuk hebben met deze temperatuur..
Hij is al sinds dinsdag stuk.. toen is er een mannetje geweest die had het gefixt. Drie uur later weer dezelfde foutmelding. Weer een mannetje geweest, die moest een onderdeel bestellen en die kwam pas donderdags. Maar toen was er niemand thuis dus vrijdagmiddag kwam die. Vanmiddag was die er dus, drie uur later, weer kapot. Weer gebeld, weer nieuw onderdeel, uur later, weer kapot, wel een andere foutmelding dit keer. Het nieuwe mannetje is net een uur weg en hij doet het nog steeds, volgende week donderdag komen ze voor controle en ik hoop van harte dat die in de tussentijd niet weer stuk gaat. Ben nu wel klaar met die kou, voor die twee dagen was het wel te doen, ik was weinig thuis en als ik al thuis was stond ik in de keuken te koken en te bakken en was de temperatuur wel aangenaam. Maar ik was heel blij toen ik vanmiddag (toen de ketel het even deed) warm kon douchen. Ik had me woensdag maar even op de ouderwetse manier gedouchet. Vlug met haren onder de koude kraan gewassen en met een washandje en gekookt water uit de waterkoker me lichaam gezeept. Maar toen ik gisteravond van me bijrijpaard terug kwam, had ik het toch wel echt koud en lag ik in bed wolkjes te blazen.
Maar ontopic
die combi klinkt ook heel lekker LB! Jammer dat zwarte bessen nu zo lastig te krijgen zijn!