Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
GamblersCup schreef:Heb je al gecheckt of ze de prijs aangepast hebben? Anders nog iemand langs laten gaan, als dat gratis koffie oplevert...![]()
Ik ben alweer door het grootste gedeelte van mijn voorraad heen, moet maar weer een grote bestelling doen. Ik wacht nog heel even, vriendin uit Finland zei dat ze weer een zakje had opgestuurd... ipv ze gewoon even te mailen, knipt ze ze altijd uit de verpakking en stuurt ze in een zakje per post
?
Wij hebben nu DG' s gehad, en binnen een jaar hetzelfde probleem. Nu een Nespresso gekocht mar dat is ' em ook niet helemaal
..... SecretLIN schreef:GamblersCup schreef:Heb je al gecheckt of ze de prijs aangepast hebben? Anders nog iemand langs laten gaan, als dat gratis koffie oplevert...![]()
Ik ben alweer door het grootste gedeelte van mijn voorraad heen, moet maar weer een grote bestelling doen. Ik wacht nog heel even, vriendin uit Finland zei dat ze weer een zakje had opgestuurd... ipv ze gewoon even te mailen, knipt ze ze altijd uit de verpakking en stuurt ze in een zakje per post
ohja jij kreeg gratis koffie toch?
(ik lach wel, maar ik vind het nog steeds apart... door heel Europa staan de codes in de doosjes, maar zover ik weet is de spaaractie alleen in Duitsland!)

en die had 12km door de kou gefietst hahahahaha dus n bakkie had ie wel verdiend GamblersCup schreef:Heb je al gecheckt of ze de prijs aangepast hebben? Anders nog iemand langs laten gaan, als dat gratis koffie oplevert...

De ice tea drink ik niet, maar dat heeft te maken met de zoetstoffen erin die ik niet verdraag.