Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:56

Je hebt een pb met mijn bescheiden bijdrage! Mijn vriendin moet het doen met Senseo, maar ik geniet nog bijna elke dag van een kopje Dolce Gusto :9

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:53

ik heb de caramel nu ook ik vind hem heeerlijk begin mijn DG nu pas weer te gebruiken

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:55

GamblersCup schreef:
Heb je al gecheckt of ze de prijs aangepast hebben? Anders nog iemand langs laten gaan, als dat gratis koffie oplevert... :=

Ik ben alweer door het grootste gedeelte van mijn voorraad heen, moet maar weer een grote bestelling doen. Ik wacht nog heel even, vriendin uit Finland zei dat ze weer een zakje had opgestuurd... ipv ze gewoon even te mailen, knipt ze ze altijd uit de verpakking en stuurt ze in een zakje per post :D

ohja jij kreeg gratis koffie toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:20

De substantie van melk is toch gewoon, altijd, vloeibaar :+ ?

Maar hebben jullie ook zo'n last van lekkende reservoiren ? -O- Wij hebben nu DG' s gehad, en binnen een jaar hetzelfde probleem. Nu een Nespresso gekocht mar dat is ' em ook niet helemaal -O- .....

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 13:00

SecretLIN schreef:
GamblersCup schreef:
Heb je al gecheckt of ze de prijs aangepast hebben? Anders nog iemand langs laten gaan, als dat gratis koffie oplevert... :=

Ik ben alweer door het grootste gedeelte van mijn voorraad heen, moet maar weer een grote bestelling doen. Ik wacht nog heel even, vriendin uit Finland zei dat ze weer een zakje had opgestuurd... ipv ze gewoon even te mailen, knipt ze ze altijd uit de verpakking en stuurt ze in een zakje per post :D

ohja jij kreeg gratis koffie toch?

Ja, als ik heel hard spaar... meestal bestel ik als ik genoeg heb om de verzendkosten eruit te halen en 1 doosje gratis koffie om het prijsverschil op te heven (hier is een supermarkt waar de doosjes goedkoper zijn dan via DG zelf). Dan heeft het zin om online te bestellen. Anders kan ik net zo goed naar de supermarkt. Dus nog steeds geldt: alle codes zijn welkom, jullie kunnen ze zelf toch niet gebruiken :D (ik lach wel, maar ik vind het nog steeds apart... door heel Europa staan de codes in de doosjes, maar zover ik weet is de spaaractie alleen in Duitsland!)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 13:25

oke, ja maakt niet uit hoor maar geef ze graag aan je door :)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 22:47

Ojee, ik heb zowaar een kopje DG aan een ander aangeboden!!! Zo gul van mezelf :')

Had gister een date :D en die had 12km door de kou gefietst hahahahaha dus n bakkie had ie wel verdiend

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:54

GamblersCup schreef:

Ja, gecheckt. De cappuccino is aangepast bij Jumbo. En bij Deen is alles ook aangepast. En dan bedoel ik omhoog 8)7

Gelukkig woont mijn moeder in de buurt van de grens, dus geef mijn boodschappenlijstje aan haar door. Kan ze bij Kaufland inslaan voor mij als ze deze kant opkomt. En als ik bij haar ben, gaan we samen shoppen. Benzine is ook een stuk goedkoper. Toen ik oudjaarsdag tankte scheelde het bijna 15 cent per liter.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:30

Hallo,

Ik heb gistere dan ook eindelijk de dolce gusto gekocht :)
Na n dikke maand wikken en wegen toch maar eentje gekocht
Heb tot nu toe de coccoino geprobeerd en de latte maciato heb ik nu op tafel staan
Ik ben geen koffie drinker het voordeel vind ik dat je hem zelf kan instellen hoe sterk je hem wilt dat is voor mij echt een voordeel

Wat zijn nog meer echte aanraders voor mensen die nooit koffie drinken?

ik haal ze ook in duitsland overigens en wil dus ook gaan sparen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 10:38

Ik drink graag de mocha :j

Ga de mijne zo even neerzetten, heb hem maar vast verhuisd :')

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 11:16

ik vind de chai tea ook heeerlijk
en de ijsthee

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 13:26

Als je wel koffie wil proberen is de Mocha inderdaad een heerlijke optie :9
Chai tea vind ik ook lekker :j De ice tea drink ik niet, maar dat heeft te maken met de zoetstoffen erin die ik niet verdraag.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:37

De ice tea drink ik niet omdat ie gewoon VIES is :D
Heb nog steeds dat doosje liggen die ik er een keer gratis bij kreeg, blegh!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:27

ik heb vandaag weer 3 doosjes gekocht 4,29 ps

eergister had ik cappucino en coccoino gehaalt vandaag de chai latte (al vaker gehad maar dan met oplos poeder dus dacht neem die mee heb nesquik en latte maciato
ga vd week even n houder haleb bij xenos heb echt geen plek voor die doosjes allemaal

ga zo een latte maciato maken kun je die ook koud maken zoals ijskoffie?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:32

ik heb vandaag weer 3 doosjes gekocht 4,29 ps

eergister had ik cappucino en coccoino gehaalt vandaag de chai latte (al vaker gehad maar dan met oplos poeder dus dacht neem die mee heb nesquik en latte maciato
ga vd week even n houder haleb bij xenos heb echt geen plek voor die doosjes allemaal

ga zo een latte maciato maken kun je die ook koud maken zoals ijskoffie?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:36

Dat raden ze af...

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 23:17

volgens mij smaakt dat ook anders :P

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 12:15

de ice cappuccino is warm niet te pruimen, dus ik neem aan dat een latte macchiato koud ook niet te pruimen is. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:29

De icetea heeft aspartaam, heb ik vriendje maar niet verteld want dat nemen we normaal nooit :n

Hopelijk stapt nestea ook nog over op stevia, lipton deed dat al :j

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:36

Maar je hebt toch ook de ijskoffie van latte macchiato?
Daarom vroeg ik het
Ice cappuccno heb ik nog niet gezien ga ik daar eens achteraan :=

Wat is daar het verschil tussen Jans?
En wat is het voor iets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:39

Aspartaam is een hele goedkope kunstmatige zoetstof die niet heel goed is voor de mens, maar omdat het in kleine mates in producten zit mag het gebruikt worden.

Stevia is een duurdere zoetstof, zonder calorieen, volledig natuurlijk. Maar duurder omdat het officieel voor medicijnen was. Wordt nu wel steeds goedkoper :j

Mijn zwager heeft onderzoek gedaan naar Aspartaam en dat blijkt kankerverwekkend te zijn, ondanks dat er overal op internet staat dat dat een HOAX is. Hij heeft zich er in geinteresseerd vanuit zijn studie (geneeskunde) en het feit dat hij zelf die rotziekte heeft gehad.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:45

Oke dan kan ik de reactie van je vriend eventueel wel begrijpen
Ik drink verder geen ijsthee en weet ik wat ook cola en andere dranken drink ik eigenlijk niet tot amper
Als ik al wat drink is het een glaasje carvancevitam ofzo iets
Verder thee en water meeste drink ik chocomel en op zn tijd een glaasje cola wat eigenlijk nooit is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:46

Alle lightlimonades bevatten aspartaam :j dus dat hebben we ook niet in huis. Optimel had het bijvoorbeeld, maar nu niet meer dus dat kan ik weer drinken. Ik weet inmiddels aardig welke producten we wel en niet kunnen gebruiken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:48

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:51

Over aspartaam heb ik vaker gehoord dat het slecht voor de gezondheid is. Ook bij consumentenprogramma's op tv. Ik vind het eerlijk gezegd ook niet lekker. Vooral de nasmaak niet. En als ik er teveel van binnenkrijg, krijg ik last van darmkrampen. Probeer het dus te vermijden.