Mayo schreef:Die met die mooie brocant rozen???
Ja die ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNK schreef:Pff ik kan ook boos wordne hoor, ben gewoon depressief van een taart bakken
Hebben we een nieuwe vorm opgehaald, kom ik terug heeft mijn broer (lees: gehandicapt, maakt eerst iets stuk zegt daarna sorry) allemaal gaatjes gemaakt in mn fondant
Maarja die viel helemaal uit elkaar van het droge, dus ik kneden, dan er maar opgelegd scheurt dat ding van hier tot tokio
Maar het boltaartje zelf is wel gelukt
Falona schreef:Ik had dat beest echt een flinke oplawaai gegeven, hoe lief hij mij ook is. Ik kan daar dus ook echt niet tegen
Mayo schreef:xNK schreef:Pff ik kan ook boos wordne hoor, ben gewoon depressief van een taart bakken
Hebben we een nieuwe vorm opgehaald, kom ik terug heeft mijn broer (lees: gehandicapt, maakt eerst iets stuk zegt daarna sorry) allemaal gaatjes gemaakt in mn fondant
Maarja die viel helemaal uit elkaar van het droge, dus ik kneden, dan er maar opgelegd scheurt dat ding van hier tot tokio
Maar het boltaartje zelf is wel gelukt
Dat was vooraf al wel te bedenken
_Loveshorses schreef:Iemand iedeetjess? Ik ga ze morgen versierenn.
Iemand receptje voor een Icing?Dankje alvastt.
meggiemeg schreef:_Loveshorses schreef:Iemand iedeetjess? Ik ga ze morgen versierenn.
Zet bij google cupcakes neer en dan klik je op afbeeldingen en je krijgt rijen foto's met voorbeelden om een idee uit op te doen.
Ik maak icing altijd met poedersuiker en een heel klein beetje water. Is hij te dun dan wat poedersuiker toevoegen, is hij te dik dan wat meer drupjes water toevoegen.
meggiemeg schreef:_Loveshorses schreef:Iemand iedeetjess? Ik ga ze morgen versierenn.
Zet bij google cupcakes neer en dan klik je op afbeeldingen en je krijgt rijen foto's met voorbeelden om een idee uit op te doen.
Ik maak icing altijd met poedersuiker en een heel klein beetje water. Is hij te dun dan wat poedersuiker toevoegen, is hij te dik dan wat meer drupjes water toevoegen.
Rinske schreef:Echt, ik maak nog een keer salami van mijn kat, heeft ie over mijn mooie rozen dummie heen gepist, heel het ding verpest![]()
![]()
.