Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Roselie schreef:Owhh speculaascake klinkt ook lekker!Heb je het recept?Of een link van de site?
Gewoon een pak fijne cakemix gekocht en daar een aantal eetlepels speculaas & koekkruiden van verstegen door gedaan. Hoeveel je er door wilt verschilt per persoon, zou er zeker 2 el in doen en dan het beslag even proeven of je er nog meer door wilt. (volgens mij had ik er ongeveer 3el door)
Het is bij mij vandaag dus verboden ook maar iets in de keuken te doen
Jammer want had onwijs zin om die Brookies te proberen vandaag...
toen moest de aardlek vervangen worden, hebben 2 uur in het donker gezeten op vrijdag avond met enorme trek in kipvingers uit de oven 

FuGeLiCu schreef:Bij mijn ouders was de combi-oven 2 jaar geleden ook stuk. Viel idd nog onder de garantie. Idd handig dat je vriend electrotechniek gestudeerd heeft! Is het nog wel een beetje warm in huis dan? De CV doet het nog wel?
De vorige bewoners van ons huis (of die daarvoor) hebben een hele rare verdeling gemaakt met wat er op bepaalde groepen zit. Op de groep die nu uitgevallen is zit:
Dat zou wel fijn zijn, kan ik iig nog koken (en de arretjescake maken, staat dat recept ook in je overzicht _Mara?)

Of kan jij dat bij deze misschien ook doen Jans (als mod zijnde, of ben je dat niet van dit deel?)