Is gelijk de vuilnisbak in geknikkerd, had ik nu maar de moeite genomen om even naar het restaurant te rijden om daar verse te halen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roxxiejj schreef:Wij zijn vrijdag Itoshii in Zwolle gaan uitproberen. Service was bijna om te huilen, meisje van de bediening was nog net niet chagrijnig en verwaand te noemen, ze waren behoorlijk traag met drinken en kaartje ophalen. Sushi was daarentegen erg goed en heel snel!
Het tochtte wel echt verschrikkelijk in dat restaurant..
Dus tot nu toe nog de allerbeste is China Palace in Zwolle

heb van de kerstman een beginnerspakket en wat boekjes over hoe je sushi moet maken gekregen dus ga zelf binnenkort maar eens aan de slag!!

batje schreef:Boss op de Ringdijk in Amsterdam is goed bevallen! Lekker sfeertje, goede bediening, erg lekkere hapjes en goede sushi. We hebben ons er niet aan gewaagd, maar ze hadden ook kaassushi en andere vreemde hapjes. De kipsushi was wel erg geslaagd, net als de pepper beef en honing kip. Aanrader dus!
Roxxiejj schreef:Wij zijn vrijdag Itoshii in Zwolle gaan uitproberen. Service was bijna om te huilen, meisje van de bediening was nog net niet chagrijnig en verwaand te noemen, ze waren behoorlijk traag met drinken en kaartje ophalen. Sushi was daarentegen erg goed en heel snel!
Het tochtte wel echt verschrikkelijk in dat restaurant..
Dus tot nu toe nog de allerbeste is China Palace in Zwolle
(Nou ja, met een 'zuster-restaurant' van hun). lesilla schreef:Denk dat veel mensen drempelvrees hebben met sushi, eens je erover bent ben je verslaafd.
Yellowfish schreef:lesilla schreef:Denk dat veel mensen drempelvrees hebben met sushi, eens je erover bent ben je verslaafd.
Dat klopt voor mij zeker! ben vorige maand door een goede vriend meegesleept, en sindsdien helemaal om! Tot nu toe alleen Yoshi Yoshi in Zaandam uitgeprobeerd, ook een All You Can Eat concept
moet alleen even een oplossing vinden voor de hond (kan niet alleen thuis, en niet mer het restaurant in
)
als ik een middag-avonddienst heb haal ik weleens zo'n sushibox bij AH als avondeten
lang niet zo lekker als in een restaurant naar mijn mening, maar goed te doen!