Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Leuk die bloempotjes, hoe is die aarde gemaakt?
Cakeboard bekleden, Rinske, ik snap je uitleg niet zo? Je snijd hem op maat, vierkant dus, en dan je bakvorm erop leggen, en het 'gat' eruit snijden? Dan erop leggen, en dan de taart ertussen?
Nou mijn B de B taart is af! Het voorbeeld wat ik had uitgekozen, was eigenlijk veel te moeilijk voor mij. Maar toch eigenwijs, dus toch proberen te maken. En hij is best redelijk gelukt. Heb m wel echt nagemaakt, haha maar meer omdat het voorbeeld gewoon zo leuk is.
Heb m ook al gestapeld, morgen alleen nog de geboetseerde poes en B de B erop, en dan maak ik ook meteen foto's.
Samantha_ schreef:Cakeboard bekleden, Rinske, ik snap je uitleg niet zo? Je snijd hem op maat, vierkant dus, en dan je bakvorm erop leggen, en het 'gat' eruit snijden? Dan erop leggen, en dan de taart ertussen?
Ashleey_ schreef:ohhh ik ben ideeën/inspiratie aan het opdoen voor klein opdrachtje van binnenkort....
Voor iemand die haar stage gelopen heeft bij een dierenarts praktijk. Ze wil hun bedanken met een 17,5 cm taartje in het teken van kleine gezelfschaps dieren.
Kom niet verder dan om de hele taart heen van die hangende botjes aan een touwtje met klein strikje eraan... wat kattenpootjes o.i.d. Nog meer ideeën??
Polivy schreef:Ashleey_ schreef:ohhh ik ben ideeën/inspiratie aan het opdoen voor klein opdrachtje van binnenkort....
Voor iemand die haar stage gelopen heeft bij een dierenarts praktijk. Ze wil hun bedanken met een 17,5 cm taartje in het teken van kleine gezelfschaps dieren.
Kom niet verder dan om de hele taart heen van die hangende botjes aan een touwtje met klein strikje eraan... wat kattenpootjes o.i.d. Nog meer ideeën??
Misschien een poes, cavia, konijn, hondje erbij?