Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Net een filmpje op youtube zitten bekijken van het stencillen met dust. Als ik het goed begrijp haal je gewoon met een kwastje wat dust uit het potje, even 'afkloppen' op een keukenpapiertje en dan over de stencil gaan? Kan dit bijv met deze? http://www.ellenscreativecakes.nl/shop/ ... ilver.html
Sjimbel schreef:Heey!
Ik had hier al is iets geplaats maar geen antwoord op gehad dus hier nogmaals is:)
Ik ga vrijdag een mooie 3 laags verjaardagstaart voor mijn moeder maken met marsepein. Dus mijn vraagje was eigenlijk,
of jullie ervaren bakken misschien nog lekker idee hebben voor een vulling of voor mooie versieringen? Of tips?
Alles is welkom, hierdoor word de kans op mislukking minder groot!:)
X
Citaat:Hoeveel ervaring heb je? Ik neem eigenlijk aan dat wanneer je een 3-laags taart gaat maken je ook genoeg ideeen hebt over hoe je hem moet maken?
Marloes_R schreef:Wat een prachtige taarten komen er voorbij!
Zo knap wat jullie allemaal maken! Ik doe er behoorlijk wat inspritatie door opAlleen jammer dat ik nog maar 1 ei in huis heb, dus ik kan nu niet aan de slag.
Ik lees altijd mee met alle tips en voorbeelden en ben nu zelf ook begonnen met taarten maken! Gister had ik een workshop cupcakes maken in paasstijl:
Alleen jammer dat ik de letters niet in het midden heb gezet...
Heeft iemand misschien het recept in het nederlands van de groene icing die ik op een cupcake heb gedaan? Het is gemaakt met crisco, boter en water, maar ik begrijp het engels recept op wilton.com niet zo goed. Daar staat een half cup crisco enzo, maar ik begrijp de maten niet zo goed.