aha, wordt zoiets direct hard? Had je dan een soort mal voor de verschillende onderdelen?
Het hard inderdaad vrij snel uit dus je moet wel snel werken, je kan een patroon op een dummie leggen maar ook uit je eigen hand werken.. Je maakt dunne sliertjes van gumpaste en deze vorm je dan en plak je allemaal aan elkaar..
Ben net bij Xenos geweest: de CC standaard meegenomen + een siliconen deegroller. Het is niet zo'n grote/lange, maar toch maar eens kijken hoe hij bevalt.
Mayo
Geplaatst: 22-09-10 16:46
Jaime_ schreef:
En ook met pin en tylose
Mayo bedoelt uiteraard fondant
Leuk internet via je gsm. Dat ding maakt zelf woorden af
Ik heb die standaard ook ! welke denk je te missen? of wat heb je er in zitten ?
Ik heb net een 'slagroom'taart gemaakt onderste laag gevuld met abrikozenjam, 2de laag met slagroom, afgesmeerd met slagroom vruchten er op gelegd, en met marsepein Opa 80 erop gemaakt, en ook wat bloemetjes uitgestoken.
Ik heb het onderste deel met met 8 cc houders en een tweede deel met 4 cc houders + een stokje met de laatste cc houders erop. Heb het idee dat ik tussen het onderste deel en het bovenste deel ook nog een stokje nodig heb??
Ik heb degene die het laagste staan, weet zo even niet hoeveel het er zijn, denk die 8 , daar zit een stokkie aan. en dan zit er aan die bovenste en het middeslte daar tussen zit ook een stokje, en die moet ik er op draaien.
Daar heb je ook een soort '' tangetje'' voor gekregen.
Hmm dat is balen inderdaad! ik kreeg die middelste ook niet goed in die onderste gedraait.. Had de hele avond lopen tobben met dat ding, m'n moeder ook.
Doe ik de volgende ochtend er even naar kijken, krijg ik hem zo in elkaar.
Net de taart naar m'n opa en oma gebracht, ze vonden hem erg mooi geworden , hoop dat ie ook lekker smaakt.
Wel vond ik dat mijn biscuit een beetje droog/ smaakloos was, kan ik daar nog wat aan doen ?heb hem 30 min op 175 gebakken