Onze vriend de chef kok heeft net ook een stukje genomen en vond 'm erg lekker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaNNeS88 schreef:Ik vind het ook leuk om te bakken.. alleen heb ruzie met m'n oven.. Heb al een tijdje het idee dat hij niet goed opwarmt, doet gerust een uur over 175 graden.. Heb al een speciaal thermometertje gekocht, maar de indicator op de oven klopt gewoon.. Net een cake gebakken (niet aan de standen gedraaid) maar die kwam er zwart uit en nog lang niet gaar, zoveelste keer dat een simpele cake "mislukt".. (heb overigens al tig lekkere cakes met deze oven gebakken, dus aan mijn bakkunsten ligt het niet
). Het vervelende is, dat de standen van knop zijn afgesleten, kan dus niet zien waar hij op staat, maar nergens anders op dan toen het wel goed ging..
Ik zit er aan te denken om een combi-magnetron aan te schaffen, omdat ik niet wil investeren in een inbouwoven (we huren particulier en wil geen cent meer uitgeven aan dit appartement dan nodig is).. Iemand ervaring met een bepaald type?
Laurabram schreef:De Rolfondant legt het bij de gezinsleden qua smaak trouwens wel af tegen de marsepein als versiering voor de cupcakes.
ladyisabelle schreef:arans schreef:Ik ben van plan om ze morgen te maken, en dan in het deeg een candy bar te doen.
Dit slaat op mij neem ik aan? Maak je dan ook de donkere versie of gewoon de lichtbruine koekjes?
imd schreef:Ik word nou toch wel heel benieuwd naar dat hummingbird boek, toch eens in de winkel gaan kijken..
Bleehhh ik raak altijd al m'n recepten kwijtNu weer op zoek naar die ene lekkere notentaart die ik had gezien