Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Dat is nergens voor nodig, ik doe regelmatig jam in combinatie met iets anders en dat gaat echt prima. Lijkt me niet lekker om de chocolade erbij te hebben.
MamaMiesje schreef:Ik zit heel erg met mijn gedachten bij die Tops-Turvytaarten en dan vooral de manier van het filmpje dat hier vrijdag geplaatst is. Heb aan de ene kant zin om er eens mee te gaan experimenteren, maar aan de andere kant zie ik op tegen het vele werk
Mayo schreef:Dat had ik er idd even bij moeten zetten, wel goede kwaliteit gebruiken.Katja schreef:Dat is nergens voor nodig, ik doe regelmatig jam in combinatie met iets anders en dat gaat echt prima. Lijkt me niet lekker om de chocolade erbij te hebben.
Ik heb het wel een keer gehad, die hele zachte loperige jam doe ik niet meer, daar wordt je taart zompig vanIk gebruik nu eigenlijk standaard de jam van AH en dan de Extra versie. Dat is dikkere gelei jam, geen problemen meer
Mayo schreef:Ze zeggen dat het kan slagroom met klopfix verstevigd om dan daarmee af te smeren, maar ik heb het zelf nog nooit gedaan.
Ik vond trouwens wel dat een bekertje slagroom en dan alleen klopfix een beetje suf was, je hebt wel suiker of vanillesuiker nodig om de smaak op te halen. Of dat kwam doordat het huismerk slagroom was van de C1000 maar dat weet ik niet.