O: 1 volkorenboterham met halvarine en suikerloze jam T: beker halfvolle melk, yacult, snack a jack, halve komkommer L: 2 volkorenboterhammen 1 met suikerloze jam en 1 met halvarine en kaas, sinasappel, beker halfvolle melk T: rijstwafel met kaas40+ A: aardappeltjes, kipfiletje, dopertjes en worteltjes. toetje; vla met creusly
**trots** zo is het beter he? hopen dat ik het ook echt op krijg..
hahaha goede vraag, ik doe het in de sportschool Zijn vast ook wel programma;s op internet te vinden daarover
Alleen je buikspieren trainen, kan vreselijk je rugspieren verzwakken. Vandaar dat je gebalanceerd moet oefenen. Bovendien heeft het pas echt zin als je alles aan gaat pakken: als je alleen je lovehandles kwijt wil, moet je er meer voor doen. Hoe meer spieren in je lichaam, des te meer je verbrand in rust en zo val je het snelste af uiteindelijk.
Vanavond heel leuk drankje gedronken! Was met iemand die ons assisteert in Kiev, heel leuk mens! Bovenop een of ander business centre was een relaxte lounge bar met dj achter de bar en onwijs mooi uitzicht over Kiev echt cool!!
Morgen borrel op de ambassade en daarna gezellig sushi eten maar eerst weer een dag flink bellen, inlezen en afspraken in plannen! Gaat wel lekker hier
Zie wel steeds betere dagplanningen voorbij komen hier, ingrid en ba zitten er flink op zag ik. Goed werk ladies
Sorry dat ik nog niet alle nieuwelingen zo goed ken & op reageer, maar dat komt vanzelf wel. Heb het helaas aardig druk hier
Morgenochtend ga ik weer een stukje hardlopen! Lekker vroeg, dan is het nog niet zo warm. Zal morgen of overmorgen ook nog een paar foto's plaatsen!