Ik kom voor vandaag op 1650 kcal, met 53 gr vet waarvan 15 verzadigd
Goedzo ElleN!
ItsMe2
Geplaatst: 18-03-09 13:24
Ik zou ook nog even mijn planning hier neer zetten
Ontbijt: Was pas om half 10, dus 1 volkoren boterham met halvarine en hagelslag. Kopje koffie met beetje suiker. Tussendoor: Was mijn ontbijt . Lunch: 2 geroosterde volkoren boterhammen met huttenkase, aarbei en banaan . Glas melk. Tussendoor: Kopje thee met beetje suiker, en snack a jack cheese. Een stuk fruit, Avondeten: Schnitzel, zelf gepaneerd, aardappels gekookt, rode kool. 1 kleine lepel jus. Tussendoor: Schaaltje vla of iets dergelijks. 1 of 2 glazen light drinken !
Moet idd nog wel wat bij qua kcal!!.. Willen jullie even mee helpen denken ?
AniekR
Geplaatst: 18-03-09 13:33
Goedemiddag
Op mijn dode punt (70 kilo en dan ook gister nog eens een emo dag is dit niet m'n beste WW ) Vanmorgen WW2: 70,3 kilo Vorige week, WW1: 70,1 kilo Startgewicht: 71,6 kilo
Nou maar even goed tegenaan komende week, ik wist dat rond de 70 kilo erg moeilijk is voor me
Planning vandaag: o: 4vb + beket optimel light drink (ik had geen zin in beleg ) l: 2vb met kipfilet, 2vb met appelstroop t: sinaasappel t: 2 rijstwafels a: ?? t: sinaasappel
Heb er nu nog een appel extra erbij plus een vk boterham met rauwe ham..
Kom dan op 1528 kcal en 46 gram vet waarvan 18 verzadigd vet..
AniekR
Geplaatst: 18-03-09 13:44
SaNNeS88 schreef:
aniek, ik vind jouw tussendoortjes ook niet veel.., aan hoeveel kcal kom je?
Nee je hebt gelijk, heb even berekend, excl avondeten (beetje balen dat ik nog niet weet wat ), kom ik op 880 kcal. Met avondeten kom je toch snel 500 kcal erbij. Zit ik dus op 1380. Moet nog 2 a 300kcal bij
mn vader belde net, er was een brief voor me gekomen van gemeente Rotterdam (waar ik maandag gesolliciteerd heb )...stond overigens alleen in dat ze mn brief ontvangen ehbben en hem na de sluitingsdatum in behandeling nemen en dat ik dan meer hoor
Dat zal zeker heftig zijn. ik heb zowiezo al respect voor mensen die voor de klas staan en speciaal onderwijs is nog intensiever. netjes Ingrid dat ze toch even bericht sturen dat je brief is aangekomen. Nu kan het wachten beginnen
ja, ach ik wacht nog niet vol spanning hoor heb nog wel een paar maanden natuurlijk, maar ben toch benieuwd...het is toch mn eerste 'echte' sollicitatie
Het lijkt wel of het buikvirus hier rondzweeft. Gelukkig heb ik er tot nu toe nog geen last van gehad. ben ook niet zo erg gevoelig daarvoor gelukkig beterschap iig. Hoe is het met je pootje?
Pootje heeft zich gisteren goed gedragen dus ik doe vandaag maar even rustig aan. Volgende week om deze tijd weet ik hopelijk meer dan kom ik net bij de orthopeed vandaan.
Margriet, dankje voor de tip. Ik zou het is proberen! Ik drink nu ongeveer 4 tot 5 glazen op een dag, krijg het niet weg, grrr. Probeer wel wat yoghurt enzo te eten, zodat ik toch wát binnenkrijg (vocht bedoel ik).
Ik voel mij opzich wel goed.. Alleen moet niet te druk doen.. ook niet bukken ofzo of opeens van zitten gaan staan, dat doet me nog best wel zeer. Maar ach, moet het even rust gunnen. Komt wel goed