VD en de andere nieuwelingen die niet weten wat er bij mij gespeeld heeft qoute ik even mijn intro tekst van valtaf.
Citaat:
Ik Ben noor ben 18 jaar en zit nadat ik vorig jaar mijn vmbo diploma heb behaalt in 4 havo. Maar wel met een probleem.
Ik zou maar met het begin beginnen misschien wordt mijn reden dat ik nu opeens zoveel weeg en dat ik zo moeilijk loop te doen met eten (nog steeds) duidelijk.
Vorig jaar rond deze tijd woog ik 50 kg in mijn hoofd was ik happy maar mijn lichaam vondt het allang niet meer leuk. Maar ik ging vrolijk verder en deed net of er niks aan de hand was want waar ik toen en nu nog steeds bang voor ben is aan het gebeuren.
De welbekende vreetbuien voor sommige van ons. Het begon eerst met 2 pakjes sultana per dag op een gegeven moment werkte ik hele pakken naar binnen. Ik heb dit altijd als antwoordt op de stress voor de examens gehouden. Maar na een tijdje begon drop in mijn gezichtsveld te verschijnen en je raad al wat er gebeurde. Na mijn examens heb ik het maar liefst 3 weken volgehouden om geen vreetgedrag te vertonen en ik hoopte dat dat zich door zou zetten maar nee toen ik eenmaal thuis was ging het weer mis. Ondertussen heb ik me zelf aangeleerd om als ik een vreetbui heb gehad het er ook uit te gooien en dit is ook niet de oplossing.
Ik heb een beetje het gevoel alsof mijn lichaam met een giga inhaalslag bezig is van die ander half jaar er voor.
als het niet duidelijk is dan moet je maar pben