Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poison schreef:Laura schreef:Sta jij zo vaak op de weegschaal??
Ja
Zal ik jou ook een koe gaan noemen omdat je ook soms overdrijft? (personal trainer)
Laura schreef:Poison schreef:Ik dacht juist dat je stofwisseling langzaam werd als je ziek bent?
Ik ben net in 1 uur 1,5 kilo lichter geworden
Heb een uur stevig gezwommen en was ineens een stuk lichter erna. 1,5 kilo is wel erg veel maarja, vind het niet erg
Zal ook wel voornamelijk vocht zijn geweest volgens mij heb ik me kapot gezweet.
Sta jij zo vaak op de weegschaal??
Natalie schreef:BBQ moet niet persé slecht zijn... Beperken in de sausjes en als je toch een sausje wil rode sausjes pakken (ketchup etc).
Vis en kip zijn 'goed' vlees voor op de BBQ... En voor de rest veel groentes erbij...
.
IngridM schreef:goede tip voor rood sausje en ERG lekker: salsa sausjes waar je je chips in dipt, alleen nu je groenten erin dippen, ECHT lekker en veel meer smaak aan dan bv. ketchup !!
Jeaninee schreef:Ik probeer een week niet te snoependat klinkt minder erg dat het is! Want onder snoep versta ik: chocola, toetjes, koekjes, chips, zoetigheid (behalve op brood) enz.. dat heb ik nu drie dagen vol gehouden en ik heb al een keer gezondigt.. Mn neef bood me een bonbon aan en ik bedacht me dat ik niet snoepte toen ik hem al in mn mond had.. anders had ik de verleiding wel kunnen veerstaan
dus nu komt er een dagje bij. Voor de rest houd ik het aardig vol
Vandaag gegeten: ontbijt: glas melk (kan niet ontbijten) op school: twee boterhammen en een appel en als avondeten (we aten vandaag toevallig brood) een tosti, een boterham met filet americain en een bolletje hagelslag. En nog een appel Voor de rest drink ik water en ik loop 's aonds nog een rondje hard
Aardig toch?