Hier simpel en lekker gekookt en vanwege covid gaan we nu wat vaker zalm eten.
Dus macaroni met zalm in bechemel saus en ratatouille van verse groenten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Tjonge wat lekker allemaal![]()
Hier simpel en lekker gekookt en vanwege covid gaan we nu wat vaker zalm eten.
Dus macaroni met zalm in bechemel saus en ratatouille van verse groenten.
[ [url=m/tWApJf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AvuKeX.jpg]Afbeelding[/url] ]
prugelpiet schreef:Heb je daar een recept van
Miesemuisje schreef:Aardappeltjes, rode kool en vega stooflapjes die verrassend lekker waren!
[ [url=m/5K5HsV.jpg]Afbeelding[/url] ]
pinto_1 schreef:Miesemuisje schreef:Aardappeltjes, rode kool en vega stooflapjes die verrassend lekker waren!
Ziet er heerlijk uit. Heb alleen altijd discussie over hoe bruin gebakken aardappels moeten zijn. Dit zou voor mij te licht zijn, moet echt wel een goudbruin korstje op zitten.
Ine23 schreef:Oeh die pitabroodjes, nog nooit geprobeerd met heks’nkaas, dat moeten we eens maken!
Oh en dat taartje! Wat zat er in naast kaas?
Wij hadden Delhi Murg met vegan kipstuckjes. Recept komt uit een authentiek Indiaas kookboek, maar ik pas dus altijd de spicyness wel aan. Alsnog vond mijn vriend het iets té spicy, maar die is na 15 jaar mijn kookkunst nog steeds niks gewend haha.
[ [url=m/BJHwML.jpg]Afbeelding[/url] ]
pinto_1 schreef:Miesemuisje schreef:Aardappeltjes, rode kool en vega stooflapjes die verrassend lekker waren!
Ziet er heerlijk uit. Heb alleen altijd discussie over hoe bruin gebakken aardappels moeten zijn. Dit zou voor mij te licht zijn, moet echt wel een goudbruin korstje op zitten.