Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horseloverl

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:29

Jeeetje wat veel!

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:42

Met zijn tweetjes sushi?? Je kunt de hele buurt uitnodigen _/-\o_

Wat een pakketten!
De zalm alleen is al duurder dan dat hele pakket.
Daar is je vriend vast blij mee!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 00:09

Echt niet normaal wat een grote pakketten jullie krijgen. Pffff. Io had eergisteren bij de spar echt een flutpakket.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-19 09:22

Oh die sushi!! Lekker!!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 09:24

wel veel sushi ja, hou ik wel van! alleen meestal supermarkt sushi niet zo :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 09:42

Echt jammer dat wij geen spar hebben in de buurt, of überhaupt iets van TooGoodToGo in deze stad. Ik kijk elke week wel keer maar helemaal niks -O- Echt jammer..

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-19 09:52

Trouwens door die spar paketten merk ik dat mijn maand budget nog ruim over is en de vriezers zijn nog helemaal vol. Naast het redden van eten ook een leuke bijkomstigheid!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 10:06

Ik wil ook nog eens een bakker uitproberen, maar daarvoor moet ik eerst de vriezer wat leger hebben :+ Zijn hier weer 2 nieuwe bij gekomen...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 10:34

ChantalSmook schreef:
Trouwens door die spar paketten merk ik dat mijn maand budget nog ruim over is en de vriezers zijn nog helemaal vol. Naast het redden van eten ook een leuke bijkomstigheid!

Hier hetzelfde, ik red het nu met 75 euro boodschappengeld, dat was eerst 150 tot 200 euro denk ik :P

Ik bestel meestal 2 pakken per week a 4 euro en per maand nog 40 euro voor losse basisboodschappen incl kattenvoer/kattenbakvulling.

tamaramt ik vond jouw pakket echt geen flutpakket, reken de waarde maar eens uit! Daar kan je het zelf niet voor kopen in de winkel.
Nogmaals deze extreme Spar pakketten zijn alleen in Eindhoven (en Schiedam die zijn ook groot), het is niet standaard.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 10:36

Trui schreef:
wel veel sushi ja, hou ik wel van! alleen meestal supermarkt sushi niet zo :+

Deze is echt wel goed te eten, veel beter dan van de Aldi, Lidl of Albert Heijn etc.
Ik denk dat ze deze ook dagvers ergens laten maken en laten leveren.
Sushi ziet er ook goed uit en smaakt helemaal prima!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 10:42

Ik zou zo maar Eindhoven rijden vanuit Tilburg voor zo'n pakket met al die sushi <3

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 10:46

Als ik zoek op Eindhoven staat de spar er bij mij niet bij? Heel raar, maar heb het ook met een zaak in den haag waarvan ik zeker weet dat ze meedoen.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 13:56

Bij ons is de spar inderdaad meer basic maar dat is ook wel weer fijn. Zoveel sushi gaat hier niet op en kan ook niet in de vriezer.
Vanavond proberen we een pakket van Deka.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 14:53

listiglistje schreef:
ChantalSmook schreef:

Hier hetzelfde, ik red het nu met 75 euro boodschappengeld, dat was eerst 150 tot 200 euro denk ik :P

Ik bestel meestal 2 pakken per week a 4 euro en per maand nog 40 euro voor losse basisboodschappen incl kattenvoer/kattenbakvulling.

Wow! Da's zeker een leuke bijkomstigheid. Ik hoop dat hier ook gauw supermarkten mee gaan doen!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:05

Ik hoop ook nog steeds op meer locaties binnen Almere

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:11

@listiglistje: qua waarde kwam ik op €11 meen ik. Half uur enkele reis voor met de auto.
€3,99 voor betaald. Die €7 heb ik al verspild aan benzine
Jouw pakketten zijn wel echt de moeite waard. Daar kun je dagen mee vooruit. Voorkom je voorspilling en je bezuinigt geld zelf. Dat is de ideale bijkomstigheid. Bij de bakker had ik vorige week ook een leuk pakket maar het pakket vd spar was het niet waard. Niks op bespaard of mee gewonnen. Alleen vuilniszak meer gevuld

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:20

Besparen is niet ons eerste doel, al zal het beslist ook geld schelen.
Voor ons is het verrassingselement en eens buiten onze confortzone eten, naast het voorkomen van verspilling, een belangrijke reden om dit te doen.
We nemen alleen pakketten van winkels uit de buurt.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:22

tamaramt schreef:
@listiglistje: qua waarde kwam ik op €11 meen ik. Half uur enkele reis voor met de auto.
Jouw pakketten zijn wel echt de moeite waard. Daar kun je dagen mee vooruit. Voorkom je voorspilling en je bezuinigt geld zelf. Dat is de ideale bijkomstigheid. Bij de bakker had ik vorige week ook een leuk pakket maar het pakket vd spar was het niet waard. Niks op bespaard of mee gewonnen. Alleen vuilniszak meer gevuld

Maar je kiest er zelf voor om er zo lang voor te rijden :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:25

tamaramt schreef:

Ja jeetje, zo'n eind rijden is toch gewoon eigen keuze? En het primaire doel is verspilling tegengaan, het waren prima producten, zonde dat dat alsnog in de prullenbak belandt is.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:28

ik had wel een vraagje, merken er al mensen verschil tussen een spar en een spar city?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:29

Dat is het risico ook, dat je een pakket krijgt wat een beetje tegenvalt. Jammer maar helaas, je kiest er zelf voor om een pakket te kopen en daarvoor in de auto te stappen :) Ik vond het ook echt geen slecht pakket, gewoon netjes zoals het hoort.

Ik wil eigenlijk ook snel weer iets bij de Spar gaan halen! Maar het komt nooit uit.. Hoewel ik morgen wel zou kunnen. Misschien toch maar doen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:04

tamaramt schreef:

Dan denk ik niet dat dit concept iets voor jou is.
:n
Dit waren allemaal prima spullen en makkelijk nog later eetbaar.
Dat het een keer tegenvalt kan, heb ik ook gehad, maar je bent wel een beetje onredelijk vind ik.

Een bekende was bij de Amsterdam Cupcake Company:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-01-19 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:08

Ben het met Tica eens, was weinig mis met dat pakket. Dat je er zolang voor in de auto gaat zitten en zulke kosten maakt terwijl je weet dat de garantie niets meer is dan ca. 3x de waarde die je betaalt en dat het altijd op datum of kort op datum zal staan, daar kan de winkel niets aan doen dat jij die keuze maakt. Ik snap ook niet waarom je dat weg zou moeten gooien, waren prima groenten en volgens mij zag ik zelfs koffie nog achter het drinken verstopt liggen?

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:26

Tica, wat veel! Mooi pakket, zeg!

Ik heb het gevoel dat sommige bedrijven precies de waarde aanhouden en dat andere bedrijven gewoon een tas vol stouwen met alles wat over is, onder het mom van: het moet toch weg.
Dat kan wel verschil maken in hoeveel je krijgt, maar alles wat je bovenop het bedrag krijgt, is eigenlijk gewoon bonus.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:30

Volgens mij ook amber15! Bij de Bakker Bart kreeg ik toen een plastic tas vol met van alles wat over was, echt wel meer dan de waarde die het zou moeten zijn. Daarnaast kreeg ik toen ook nog een tijdschrift erbij, zo een met een sticker erop 'Niet meenemen svp' :+