Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Trouwens door die spar paketten merk ik dat mijn maand budget nog ruim over is en de vriezers zijn nog helemaal vol. Naast het redden van eten ook een leuke bijkomstigheid!
listiglistje schreef:ChantalSmook schreef:Trouwens door die spar paketten merk ik dat mijn maand budget nog ruim over is en de vriezers zijn nog helemaal vol. Naast het redden van eten ook een leuke bijkomstigheid!
Hier hetzelfde, ik red het nu met 75 euro boodschappengeld, dat was eerst 150 tot 200 euro denk ik![]()
Ik bestel meestal 2 pakken per week a 4 euro en per maand nog 40 euro voor losse basisboodschappen incl kattenvoer/kattenbakvulling.
tamaramt schreef:@listiglistje: qua waarde kwam ik op €11 meen ik. Half uur enkele reis voor met de auto.
€3,99 voor betaald. Die €7 heb ik al verspild aan benzine
Jouw pakketten zijn wel echt de moeite waard. Daar kun je dagen mee vooruit. Voorkom je voorspilling en je bezuinigt geld zelf. Dat is de ideale bijkomstigheid. Bij de bakker had ik vorige week ook een leuk pakket maar het pakket vd spar was het niet waard. Niks op bespaard of mee gewonnen. Alleen vuilniszak meer gevuld
tamaramt schreef:@listiglistje: qua waarde kwam ik op €11 meen ik. Half uur enkele reis voor met de auto.
Jouw pakketten zijn wel echt de moeite waard. Daar kun je dagen mee vooruit. Voorkom je voorspilling en je bezuinigt geld zelf. Dat is de ideale bijkomstigheid. Bij de bakker had ik vorige week ook een leuk pakket maar het pakket vd spar was het niet waard. Niks op bespaard of mee gewonnen. Alleen vuilniszak meer gevuld