Is van zo'n filmpje van Facebook, waarbij alles heel simpel en lekker lijkt haha.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

volgens recept gedaan de bodum was goor en niet goed. Je moest de room mee bakken ook bah! Enige wat lekker was was de slagroom bovenop hahaha                                                         
 op spuiten is dus peace of cake alleen ik maak nooit zulke bodems haha                                                         Lowara schreef:Ik had zulke hoge verwachtingen van mijn foolproof kant en klaar baksel;
[ [url=m/DtzZak.jpg]Afbeelding[/url] ]
Totally nailed it;
[ [url=m/JfDPqS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Karin_deB schreef:Lowara schreef:Ik had zulke hoge verwachtingen van mijn foolproof kant en klaar baksel;
[ [url=m/DtzZak.jpg]Afbeelding[/url] ]
Totally nailed it;
[ [url=m/JfDPqS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb zoiets soorgelijks gehaald bij de hema en ben er nu bij de 2e pot achter hoe je het beste kan doen.
Gewoon 1 grote plak op de ovenplaat en zodra ze de oven uit komen de figuurtjes erin drukken en dan laten afkoelen.
[ [url=m/DdxH1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zoiDo9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daar komen zo te zien genoeg misbaksels voorbij 
 Ook in Nederland of alleen in het buitenland?