Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xNathaliee schreef:Ik zal mijn lijstje van vandaag even plaatsen:
O: halfvolle kwark (senoble, volgensmij op aanraden van jou gezien deze kwark milder is qua smaak) met een schep whey, havermout en muesli
T: banaan en een handje ongezouten noten
L: halfvolle kwark met een schep whey en muesli en 2 sneetjes spelt desem met kipfilet en een lekkerbekje met knoflooksaus
T: appel en een halve komkommer
A: witte rijst met paksoi en kip
D: water en thee
B: dagje stage (kantoorwerk)
Femke_L schreef:Vandaag 3 weken bezig, vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. De stand is nu -4 kilo.
De planning voor vandaag:
O: 200 gram magere vanille kwark met 50 gram muesli
B: 4 km wandelen met de hond
L: 2 crackers met 20+ smeerkaas + komkommer en sap van 2 versgeperste sinaasappels + 200 gram/een beker Joghurt drink Perzik Maracuja
B: 6 km fietsen naar werk
T: wortels, komkommerRijstwafel met pure chocoladeen een appel
A: Geen idee, wat er op het werk op het menu staat.
T: Bio Spelt/Mueslikoek
B: 6 km fietsen naar huis

(had niks in huis en die dingen moesten op)Femke_L schreef:Vandaag 3 weken bezig, vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. De stand is nu -4 kilo.
De planning voor vandaag:
O: 200 gram magere vanille kwark met 50 gram muesli
B: 4 km wandelen met de hond
L: 2 crackers met 20+ smeerkaas + komkommer en sap van 2 versgeperste sinaasappels + 200 gram/een beker Joghurt drink Perzik Maracuja
B: 6 km fietsen naar werk
T: wortels, komkommerRijstwafel met pure chocoladeen een appel
A: Rundersaucijs, gebakken aardappels, erwten met wortels
T: Bio Spelt/Mueslikoek
B: 6 km fietsen naar huis
xNathaliee schreef:xNathaliee schreef:Ik zal mijn lijstje van vandaag even plaatsen:
O: halfvolle kwark (senoble, volgensmij op aanraden van jou gezien deze kwark milder is qua smaak) met een schep whey, havermout en muesli
T: banaan en een handje ongezouten noten
L: halfvolle kwark met een schep whey en muesli en 2 sneetjes spelt desem met kipfilet en een lekkerbekje met knoflooksaus
T: appel en een halve komkommer
A: witte rijst met paksoi en kip
D: water en thee
B: dagje stage (kantoorwerk)
Bij de lunch even wat toegevoegd.
Aantal cal wat ik mag eten: 2100, zit nu op 1827 cal. Even bedenken wat ik vanavond erbij ga eten.
maar goed heb er van genoten
Snollygoster schreef:Mijn planning voor vandaag:
O: 4 el havermout met melk en honing, groene thee en een appel
T: 2 beschuiten met komkommersalade
L: zelfgemaakte veggieburger met sla, ui en een sausje (weet nog niet welke haha)
B: 40mij cardio
(voorgerecht: yoghurt met komkommer, kruiden en knoflook ter grootte van ijsbolletjes (3) met twee stukjes wit brood + twee gefrituurde inktvisringen. Hoofdgerecht: van die grote bonen in tomatensaus met rijst in druivenbladeren gerold (6 rolletjes)).
Maar heb mijn ouders naar schiphol gebracht en tja dan schiet het er wel eens bij in...
), één rijstwafel met smeerkaas