Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Ik zal mijn lijstje van vandaag even plaatsen:
O: halfvolle kwark (senoble, volgensmij op aanraden van jou gezien deze kwark milder is qua smaak) met een schep whey, havermout en muesli
T: banaan en een handje ongezouten noten
L: halfvolle kwark met een schep whey en muesli en 2 sneetjes spelt desem met kipfilet en een lekkerbekje met knoflooksaus
T: appel en een halve komkommer
A: witte rijst met paksoi en kip
D: water en thee
B: dagje stage (kantoorwerk)
Femke_L schreef:Vandaag 3 weken bezig, vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. De stand is nu -4 kilo.
De planning voor vandaag:
O: 200 gram magere vanille kwark met 50 gram muesli
B: 4 km wandelen met de hond
L: 2 crackers met 20+ smeerkaas + komkommer en sap van 2 versgeperste sinaasappels + 200 gram/een beker Joghurt drink Perzik Maracuja
B: 6 km fietsen naar werk
T: wortels, komkommerRijstwafel met pure chocoladeen een appel
A: Geen idee, wat er op het werk op het menu staat.
T: Bio Spelt/Mueslikoek
B: 6 km fietsen naar huis
Femke_L schreef:Vandaag 3 weken bezig, vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. De stand is nu -4 kilo.
De planning voor vandaag:
O: 200 gram magere vanille kwark met 50 gram muesli
B: 4 km wandelen met de hond
L: 2 crackers met 20+ smeerkaas + komkommer en sap van 2 versgeperste sinaasappels + 200 gram/een beker Joghurt drink Perzik Maracuja
B: 6 km fietsen naar werk
T: wortels, komkommerRijstwafel met pure chocoladeen een appel
A: Rundersaucijs, gebakken aardappels, erwten met wortels
T: Bio Spelt/Mueslikoek
B: 6 km fietsen naar huis
xNathaliee schreef:xNathaliee schreef:Ik zal mijn lijstje van vandaag even plaatsen:
O: halfvolle kwark (senoble, volgensmij op aanraden van jou gezien deze kwark milder is qua smaak) met een schep whey, havermout en muesli
T: banaan en een handje ongezouten noten
L: halfvolle kwark met een schep whey en muesli en 2 sneetjes spelt desem met kipfilet en een lekkerbekje met knoflooksaus
T: appel en een halve komkommer
A: witte rijst met paksoi en kip
D: water en thee
B: dagje stage (kantoorwerk)
Bij de lunch even wat toegevoegd.
Aantal cal wat ik mag eten: 2100, zit nu op 1827 cal. Even bedenken wat ik vanavond erbij ga eten.
Snollygoster schreef:Mijn planning voor vandaag:
O: 4 el havermout met melk en honing, groene thee en een appel
T: 2 beschuiten met komkommersalade
L: zelfgemaakte veggieburger met sla, ui en een sausje (weet nog niet welke haha)
B: 40mij cardio