Voor de rest van de week in ieder geval een risotto en venkelsoep 
 Over de rest moet ik nog even nadenken. IK heb nog scharrelkippenpoten in de vriezer liggen, iemand een goede tip?                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Voor de rest van de week in ieder geval een risotto en venkelsoep 
 Over de rest moet ik nog even nadenken. IK heb nog scharrelkippenpoten in de vriezer liggen, iemand een goede tip?                                                         

Hoewel ik aan alleen fruit niet genoeg heb. Een cracker erbij is wel echt nodig 

Daar zit nogal wat suiker in. Dan kun je beter een neutralere muesli nemen.
 Evt. kun  je er dan natuurlijk ook nog muesli doorheen doen of nootjes ofzo.                                                         

Dat scheelt want ontbijt is echt mijn lastigste maaltijd.                                                         
 Alleen geen idee hoe pindakaas zich gedraagt bij hogere temperaturen.                                                         
 Alhoewel ik wel altijd een beetje een grotere crush heb voor Dylan 

En dat klinkt inderdaad niet heel gezond haha, achja, kan best voor een keertje.

Als het net zo is als bij groente, worden de vitaminen juist beter bewaard dan bij vers fruit. Maar ik weet het eigenlijk niet...                                                         

Lees deel 1 en 2 van deze topics maar eens door!
 ) met avocado, peper en komijnenkaas, salade van ijsbergsla, tomaat, paprika, avocado en allerlei kruiden
 dit heb ik dus steeds, overdag keigezond maar dan gaat het 's avonds mis 

Hoewel ik nog steeds eigenlijk weinig fruit eet... Diepvriesfruit klinkt eigenlijk wel heel aantrekkelijk! Kan je dat gewoon kopen in de supermarkt? 
 Voor zover ik weet hebben ze bij de AH en de Jumbo aardbeien, frambozen, blauwe bessen, bosvruchten en bramen.