Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hutch84

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:30

hier een ex dg gebruiker, de koffie is veel te duur voor de hoeveel heid die er hier gedronken word
de zwarte verpakking extra dark was de favoriet alleen als er op een weekend bijna 2 pakken door heen gaan a 5 euro per pak van 16 is koffie drinken niet leuk meer,
ook met verjaardagen is het niet fijn , als je alleen dat apparaat gebruik

nu op een bonen apparaat overgegaan ,

en de andere gaat de kast in bij de 2 senseos en de ouderwets koffiepot voor filters

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:31

Oh de visite krijgt dit ook niet hoor _O-

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-12 23:33

Nee echt niet hahahahahhaha alles is voor jillie

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:34

:D

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:49

nou hier kregen ze dat dus wel , andere moesten ze ook niet , ( of ik kan geen koffie zetten kan natuurlijk ook ) ik vind het erg dure koffie maar wel veel keuze uit smaken

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:52

hutch84 schreef:
( of ik kan geen koffie zetten kan natuurlijk ook )

Kopje oprotkoffie? _O-

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 00:08

Das soms ook best fijn om te maken :+

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:16

ik meld me ook weer even ik heb ook een DG maar gebruik hem echt amper, heb zo'n kleine.. we hebben de koffie altijd wel in huis stom eigenlijk

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:15

visite krijgt ook geen DG hoor! En vriend drinkt ook aardig wat koffie dus hij drinkt senseo. Verjaardagen zetten we gewoon koffie met zo'n filterzak.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:27

BrankaZ schreef:
Zeker omdat de garantie inhoudt dat je het product gratis krijgt ;)

Ah, nou snap ik m! Ik dacht dat je dan het verschil terug zou krijgen, dat loont niet. Maar gratis is een ander verhaal, zo even 5 euro uitsparen! Ik zou iedere dag iemand anders sturen, totdat ze de prijs aangepast hebben :D

hutch84 schreef:
hier een ex dg gebruiker, de koffie is veel te duur voor de hoeveel heid die er hier gedronken word

Hier eigenlijk ook, ik denk bij iedereen wel :') Het is gewoon hele dure koffie in verhouding.

Als ik meerdere mensen in huis heb, gaat hier ook het gewone koffiezet apparaat aan hoor! Of de Senseo, want alle püads moeten op, drink het zelf niet meer :')

Mensen die me weer codes hebben gestuurd, onwijs bedankt weer!!!! Ben er, zoals altijd, nog steeds erg blij mee!!!! *\o/*
Zelfs een paar uit onverwachte hoek: de eigenaresse van het veulen dat ik zelf gefokt heb stuurde me een pb. Tis nu een "paard", ingereden en wel, geen veulen meer hoor :D Super gaaf, niet iedereen krijgt zo lang mee wat er met "haar" baby gebeurd in de loop der jaren! Die hebben daar gewoon DG op stal schreef ze, luxe hoor... :D

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:18

GamblersCup schreef:
Zelfs een paar uit onverwachte hoek: de eigenaresse van het veulen dat ik zelf fokt heb stuurde me een pb. Tis nu een "paard", ingereden en wel, geen veulen meer hr :D Super gaaf, niet iedereen krijgt zo lang mee wat er met "haar" baby gebeurd in de loop der jaren! Die hebben daar gewoon DG op stal schreef ze, luxe hoor... :D

Als je me nou je favo smaak doorgeeft dan zorg ik dat je onder het genot van je favo dg kijken naar jouw baby en inmiddels mijn puber reus! Haha

En dan nu ontopic: we hadden de lungo ( ja inderdaad gewoon op stal) maar inmiddels is jet assortiment uitgebreid met nesquick, en cappuccino. Die is wel echt rete duur, 4,70 voor 8 kopjes koffie. Maar ach, paardrijden is nou eenmaal duur, dus de koffie die erbij hoort moet dan ook maar duur haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:02

Mijne ligt in de verhuisdoos -O-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 09:05

:oo Jans! Wanneer kun je hem weer uitpakken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:17

Halverwege januari denk ik.. Eerst klussen :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:49

Dat is nog wel te doen!
Bij de C1000 hier hebben ze trouwens eindelijk Mocha... Daar moest ik eerst voor naar de AH :)

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:12

Ook ik heb een dolce gusto. Nog niet geprobeerd want de oploskoffie moet eerst op ha ha. Ik heb er alleen nog een paar vraagjes over: Kan je in elke supermarkt die cupjes kopen? En in die dolce gusto verpakking zit een code waarin je gratis cupjes kan krijgen. Hoe werkt dat precies? Want ik heb me geregistreerd en als ik het goed begrijp moet je eerst cupjes bestellen voordat je wat gratis krijgt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:18

Djonah, woon je in DLD, want die codes zijn in NL niet geldig :+
In de supermarkt zijn de cups goedkoper dan op de website van DG. Niet elke supermarkt heeft alle smaken, en sommige kun je alleen online kopen geloof ik (of is dit inmiddels al niet meer).

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:59

Ik heb een maandje terug in de mediamarkt een kopje uit gebrobeerd. Weet niet meer welke maar t was met van die gezoete melk. (Ik doe normaal wel suiker in m'n koffie). Vond het echt niet te drinken, jak.
Dat melk goedje was echt smerig. (Niet alleen omdat het gezoet was maar de substantie vond ik ook niet lekker).
Dus hier geen dg fan :p

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:01

Hoe kun je nou zeggen dat je geen DG fan bent, terwijl je maar 1 kopje "gezoete melk" (??) geprobeerd hebt? De rest zijn gewoon verschillende koffie smaken hoor, niks "anders" aan.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:12

Omdat ik de substantie van die melk die uit die cupjes kwam ook niet lekker vond.
Gewoon 'kale' koffie heb ik idd niet geprobeerd. Maar als ik het vergelijk met de senseo van m'n ouders met zo'n melk reservoir waar je ook koffie verkeerd en latte m. Etc mee kan zetten dan vind ik die koffie verkeerd (of cappuccino, weet niet meer welke ik had) van dg echt minder lekker. :)
Misschien als ik nog ergens eens een gratis kopje kan proberen dat ik eens gewone koffie probeer, maar ik zou niet nu zelf zo'n apparaat willen kopen.
Vooral dus door die melksubstantie en dat je dat dus niet met gewone melk kunt doen.
Koffie zelf zal vast wel oké zijn :)

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:53

Mootje schreef:
Djonah, woon je in DLD, want die codes zijn in NL niet geldig :+
In de supermarkt zijn de cups goedkoper dan op de website van DG. Niet elke supermarkt heeft alle smaken, en sommige kun je alleen online kopen geloof ik (of is dit inmiddels al niet meer).

Ik woon in NL. Ik wilde eigenlijk alleen de gratis cupjes en niet bestellen. Ben bang dat dat niet gaat lukken. Kan je die cupjes in elke supermakrt kopen?

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 16:50

Ja in iedere supermarkt hebben ze cupjes. Alleen niet overal hebben ze alles. Ik moet voor de latte caramel naar de Ah of Jumbo. C1000 heeft ze niet.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:04

Zo hee, met jullie codes van de afgelopen dagen ben ik weer bijna zover dat ik een bestelling kan doen! Dan heb ik geen verzendkosten meer en is het prijsverschil er weer uit! Super bedankt!!! *\o/*

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:07

Gisteren langs de Jumbo geweest en kreeg na het tonen/inleveren van het bonnetje van de anders supermarkt waar ik goedkoper DG had gekocht zo een pak cappuccino mee. Ben benieuwd of ze de prijzen aanpassen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:34

Heb je al gecheckt of ze de prijs aangepast hebben? Anders nog iemand langs laten gaan, als dat gratis koffie oplevert... :=

Ik ben alweer door het grootste gedeelte van mijn voorraad heen, moet maar weer een grote bestelling doen. Ik wacht nog heel even, vriendin uit Finland zei dat ze weer een zakje had opgestuurd... ipv ze gewoon even te mailen, knipt ze ze altijd uit de verpakking en stuurt ze in een zakje per post :D