Volgens mij is het diervriendelijker om je paard goed op te voeden en duidelijkheid te geven dan er maar wat mee aan te rommelen en lekker z'n gang te laten gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

meer meepraters is meer beter!

Maar dat kan ook komen omdat het gewoon heerlijk warm was 

ligt bij elke boekhandel, er is een grote serie van met oa koekjes, soepen, salades etc.
het kostte 8 euro ofzo. Magrathea schreef:Appelmoes, ik kan je het boekje 500 Vega gerechten zeer aanradenligt bij elke boekhandel, er is een grote serie van met oa koekjes, soepen, salades etc.
Ik heb dit boekje gekocht denkende dat het vegetarische gerechtjes bevatte maar ze zijn allemaal veganistisch. Ennnn er staat een heel lang stuk in over hoe je melk en ei te vervangen! En heel veel lekkere dingenhet kostte 8 euro ofzo.
Zo is het compleet onaanvaardbaar dat ik niet protesteer tegen te paardensport... achja. 

Ik heb net al een glaasje ijskoffie op: geschikt voor vegetariërs, veganisten, mensen met glutenallergie, lactose-intoleranten en zwangere vrouwen.
je kan er ws ook best veel variatie op maken als je bepaalde dingen niet lekker vind. Soms noemen ze wel één aantal gekke ingrediënten.. Mja 
(we hadden er stieekem eentje geproefd)
Zoals jij het beschrijft klinkt het inderdaad beter dan de dingen die ik erover lees, maar toch... niet mijn ding. Nou moet ik wel erbij zeggen dat ik liever honing zou eten dan eieren of melk, maar ik wil nog steeds liever geen honing. 
dus met slavenarbeid valt het imo wel mee.
eten prima, maar wel biologisch en met mate
? Klinkt zo...