Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette03 schreef:banketbakkersoom is toch hetzelfde als zwitserse room of zit daar ook nog slagroom in? BBR gemaakt van poeder aangemaakt met water kun je goed buiten de koelkast bewaren hoor, het gaat hier tenslotte niet om dagen, maar om een paar uurtjes.
Nathalie1981 schreef:Het zou om een uurtje gaan denk ik. Bij aankomst wordt ie gelijk aangesneden.
Zoefff schreef:Na lang watertandend mee gekeken te hebben was het gisteren eindelijk zover, dit is het resultaat van mijn eerste taart. Biscuit was reeds voor ons gebakken. Zelf zou ik een andere vulling kiezen die iets minder zoet is.
Zat meer te denken aan een bavorios, mensen hier een lekker recept voor??
Zoefff schreef:dat heb ik eerder gezien, maar heet het echt toetje kwarttaartvulling? Of is het toetjes gecombineerd met kwarktaartvulling??
Ow ja en doe je dan botercreme boven en onder de laag zodat het niet in het biscuit trekt of valt dat wel mee?
Nathalie1981 schreef:Lisette03 schreef:banketbakkersoom is toch hetzelfde als zwitserse room of zit daar ook nog slagroom in? BBR gemaakt van poeder aangemaakt met water kun je goed buiten de koelkast bewaren hoor, het gaat hier tenslotte niet om dagen, maar om een paar uurtjes.
Dus wanneer ik alleen banketbakkersroom gebruik zou het wel kunnen?
Is inderdaad gemaakt van poeder en water.
Zoefff schreef:dat heb ik eerder gezien, maar heet het echt toetje kwarttaartvulling? Of is het toetjes gecombineerd met kwarktaartvulling??
Ow ja en doe je dan botercreme boven en onder de laag zodat het niet in het biscuit trekt of valt dat wel mee?