Falona schreef:ze hebben hem ook in andere kleuren
haha, maar zwart wil ik sowieso wel op voorraad hebben (en rood heb ik al 2 pakjes van)
de rest kan ik altijd zelf wel maken met die kleurstoffen. Misschien nog een pakje wit dan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
1kg verpakkingen
Falona schreef:Haha, dat valt mij al niet meer op, maar ik zie Frouk d'r ava wel vaker voorbij komen. Ze is zo'n beetje top poster in onze HK
(en ik kom er achteraan met 25 pagina's achterstand)
Nou ik kan met de bus tot aan het centrum van Geldermalsen en dan lopen we het laatste stukkie wel 

Eleionomae schreef:Ik ga morgen een dagje treinen met een vriendin (begint punt Utrecht centraal) weet iemand een taartenshop die een beetje in de buurt van een station ligt? Wil er best een stukje voor treinen, maar niet zoveel zin om dan ook nog een onwijs eind met de bus te moeten gaan
Echt zo chagerijnig!! Had vanille frosting gemaakt, smaakte wel oke dus op tijd uit de vriezer beetje opnieuw geklopt en op een of andere manier zitten er miniscule klontjes in (denk van de bloem) en nou zit dus de hele tijd dat spuitmondje voor de roos verstopt!!! Ben al een paar keer opnieuw begonnen maar haalt steeds niks uit...

. Dus bij de blokker een goedkope handmixer gekocht dan kan ik iig IETS mixen. 

Ik maak ook altijd eerst foto's voordat ik ga ruimen.