Taarten Decoreren XIII

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 21:31

Falona schreef:
ze hebben hem ook in andere kleuren ;)

haha, maar zwart wil ik sowieso wel op voorraad hebben (en rood heb ik al 2 pakjes van) :) de rest kan ik altijd zelf wel maken met die kleurstoffen. Misschien nog een pakje wit dan :+

Dorus

Re: Taarten Decoreren XIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 21:34

die hebben ze ook :D 1kg verpakkingen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 21:38

Hahaha ik dacht dat je aan het monologen was maar jullie avatar lijken in 1 oogopslag veel op elkaar :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 21:40

Haha, dat valt mij al niet meer op, maar ik zie Frouk d'r ava wel vaker voorbij komen. Ze is zo'n beetje top poster in onze HK :+
(en ik kom er achteraan met 25 pagina's achterstand :o)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 21:42

Falona schreef:
Haha, dat valt mij al niet meer op, maar ik zie Frouk d'r ava wel vaker voorbij komen. Ze is zo'n beetje top poster in onze HK :+
(en ik kom er achteraan met 25 pagina's achterstand :o)

:o Nou ik kan met de bus tot aan het centrum van Geldermalsen en dan lopen we het laatste stukkie wel :)

Ben ik ook eens in jou taarten winkel geweest Hanneke :P

En dan zondag bisquits bakken, ik ben benieuwd!

Ik zal er vandoor fijne avond en weekend allen!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 21:50

Ik ben er ook nog maar 3 keer geweest hoor :+

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 00:58

Ow Sjips!! Ben nogal druk geweest en helemaal vergeten om mini- cupcakes te bakken.. Heb ze morgen middag nodig.. als ik ze nou morgenochtend bak.. zijn ze dan op tijd afgekoeld om er paar uur later een toef vanille frosting of BC op de spuiten??

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 08:18

Duurt niet zo lang om af te koelen hoor :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 09:05

MamaMiesje schreef:
Duurt niet zo lang om af te koelen hoor :)

edit:
heb de huisjes stempeltjes op MP gevonden en bod gedaan :D

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 11:11

OKe, dankje! Heb ze inderdaad net gebakken... wat zijn ze schattig!

En welke huisjes stempels?

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 11:41

Eleionomae schreef:
Ik ga morgen een dagje treinen met een vriendin (begint punt Utrecht centraal) weet iemand een taartenshop die een beetje in de buurt van een station ligt? Wil er best een stukje voor treinen, maar niet zoveel zin om dan ook nog een onwijs eind met de bus te moeten gaan :+

Hier in Hoorn is die gewoon op loopafstand. Maar ik denk dat je nu al weg bent :P

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 12:10

Aaaargh!!!! -:(- Echt zo chagerijnig!! Had vanille frosting gemaakt, smaakte wel oke dus op tijd uit de vriezer beetje opnieuw geklopt en op een of andere manier zitten er miniscule klontjes in (denk van de bloem) en nou zit dus de hele tijd dat spuitmondje voor de roos verstopt!!! Ben al een paar keer opnieuw begonnen maar haalt steeds niks uit... :(

Zo, dat moest ik even kwijt...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 12:16

:(:)
Stom dat die bloem gaat klonteren bij het ontdooien.

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 12:18

Ja baal er wel van.. het erge is nog dat ik het vanmiddag cadeau wilde geven aan iemand.. Misschien dat ik gewoon de icing botercreme ga maken en die erop spuiten.. Wel minder lekker om te eten natuurlijk..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 12:19

Dat geloof ik goed, zeker als je een deadline hebt.
Kan je geen nieuwe vanille frosting maken?

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 12:28

Nouja dat kan wel maar als het dadelijk weer niet goed gaat, heb ik niks.. Dus ik ga nu die icing- botercreme maken en dan probeer ik die frosting wel een andere keer als het niet persee af hoeft... balen zeg.. maar goed.. Dan moet ze maar kijken of ze de icing lust.. en anders kan ze het eraf slopen :)

Bedankt in ieder geval :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 12:54

Nou zoektocht kenwood machine is mislukt, makro uitverkocht, harense smid, hebben ze hem niet, andere toko zeggen ze dat ze dat ding niet eens meer kunnen bestellen :(. Dus bij de blokker een goedkope handmixer gekocht dan kan ik iig IETS mixen.

Iemand een idee waar het ding wel te koop is?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 12:56

Bij Cook en Co wellicht?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 13:00

Ik denk dat ik em maar op internet koop en laat bezorgen, dan heb ik hem het snelste, naar de winkel gaan heb ik geen tijd meer voor deze week....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 13:06

Ik heb hem toen bij scheer en foppen besteld, dat was toen de goedkoopste. Je kan hem thuis laten bezorgen of afhalen op het industrieterrein in Acht. Daar is meestal nog wel tot 19u iemand aanwezig.
Ik heb toen hubbie opdracht gegeven hem mee te nemen na zijn werk, die moet daar toch heen om de vrachtwaggel om te wisselen voor de Keef :+

Maar je zou ook de folders van de Makro in de gaten kunnen houden, dit is namelijk al de tweede keer in korte tijd dat hij in de aanbieding is geweest en ik heb in diezelfde periode een ander model ook al zeker twee keer in de aanbieding gezien. Als je geduld hebt is dat toch echt de goedkoopste optie.

Een handmixer had ik trouwens ook nog wel voor je gehad, die gebruik ik toch nooit meer sinds ik Kenny heb.

edit: bij scheer en foppen hebben ze nu ook de witte, die is 10 euro goedkoper dan de rode terwijl het enige verschil de kleur is :+
http://www.scheerenfoppen.nl/nl/huishou ... ixer/p9848

Welke andere toko in ons schone dorp ben je trouwens geweest? Ik weet alleen de IT's en die is failliet.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 13:30

We hebben er idd nog eentje meer :)*, naast de Griek!
Maar dan heb je het wel zo'n beetje gehad bij ons in het dorp. Blokker en Marskramer en aanverwante artikelen hebben ook wel wat, maar niet dit soort dingen.

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 13:40

Nou mn cupcakeboekt is af... weet alleen niet zo goed wat ik ervan moet vinden.. misschien had de pot iets groter moeten zijn? Wat vinden jullie?

Afbeelding

Let niet op de rotzooi op de achtergrond, wordt zo opgeruimd en schoongemaakt :D :o

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 13:43

Het zijn echt net roosjes! Ik vind ze erg mooi. Hoe heb je ze op de ondergrond bevestigd?
Of de pot groter had moeten zijn weet ik niet. Had je er dan ook meer cupcakes op gezet of waren ze dan meer bovenop/dichter bij elkaar komen staan? Ik denk dat ik het moet zien om daar een zinnig woord over te kunnen zeggen.

Haha, zo ziet bij iedereen toch de keuken eruit als je klaar bent :P Ik maak ook altijd eerst foto's voordat ik ga ruimen.

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 13:49

Dankje! En heb ze bevestigd met 2 kleine cocktailprikkers. Met een scherp voorwerp eerst kleine gaatjes prikken in de bodem van de cupcake, dan de prikkers in de oase beetje passen en meten en dan kunnen de cupcakes erop zonder dat je moet gaan forceren..

En dat is inderdaad ook weer zo..

Ow en nog een tip.. Ga als je boos bent NIET gooien met de spuitzak met het spuitmondje erin.. Daar schijnen ze niet zo goed tegen te kunnen! :o

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 13:51

_O-

Na wat googelen op cupcake boeketten zou ik niet zozeer voor een grotere pot gaan, maar de cupcakes misschien wel wat korter op elkaar zetten.