Ik heb ook alweer een doosje op, vriendin en ik kochten bijna 't hele schap leeg tot grote verbazing van 't personeel
Eskimo
Geplaatst: 14-03-12 20:49
Ik had vandaag mijn eerste op... En wat heeeeeeeerlijk! Heb me nog aardig kunnen inhouden maar goed, had genoeg andere snacks vandaag Normaal is zo'n doosje in 1 keer leeg bij mij denk ik
Nou naar aanraden van jullie ook maar gekocht... nouja had ze vandaag dan eindelijk hier in Hongarije gevonden... voor bijna 6 euro *slik*. Maar ik vind het nog niet zoooo geweldig. Nee neem ik ook wel genoegen met de Kinder chocolade
Heb mijn eitjes op. Wel gemerkt dat hoe meer je eet hoe lekkerder het wordt. Maar ik ga ze niet weer kopen. Voorlopig.. Misschien na pasen.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 15-03-12 00:23
ielsjj_ schreef:
Nou naar aanraden van jullie ook maar gekocht... nouja had ze vandaag dan eindelijk hier in Hongarije gevonden... voor bijna 6 euro *slik*. Maar ik vind het nog niet zoooo geweldig. Nee neem ik ook wel genoegen met de Kinder chocolade
ik heb al 6 doosjes op, die koste allemaal 3.75, en mijn moeder heeft er gister nog 13 gehaald voor 2.25! maar ik geef er nog 5 weg aan vriendinnen (A)