Sinds gister last van me knie denk iets verkeerds gedaan op de sportschool alleen wil vanavond wel gaan spinnen maar nu zit ik eigenlijk met de vraag is dat slim om te doen?
Ik zou het niet doen Uk. Heb net zelf ook de sportschool afgebeld, zou vanavond, maar omdat ik nog niet zo fit ben lijkt het me geen goed plan. Ga straks namelijk ook op de fiets naar stal en daarna ben ik denk ik doodop. Ga alleen Jónas rijden en Kveld gaat even aan de longe.
Net twee wasa's gegeten en een kopje thee, tot nu toe gaat het goed, maar nog niet zo als zou moeten.
Ligt eraan waar de pijn vandaan komt. Bij mij helpt het juist erg om te gaan fietsen 9ok is een stuk minder intensief dan spinnen) dan gaat de pijn er juist weer uit. ik zou even met de sportschool overleggen en vragen naar advies.
BMI: 26.03 Uw BMI BMI Categorie: Overgewicht BMR: 1543 calorieen Base Metabolic Rate: De hoeveelheid calorieen die u verbrandt als u absoluut niets doet. TDEE: 1852 calorieen De hoeveelheid calorieeen die u verbrandt gebaseerd op uw levensstijl. Begrijp ik hieruit dt als ik ca 1600 kcal eet. ik gestaag ga afvallen?
Daarom snel even mijn dagplanning o: yoghurt met allbran t: 2 vb 1 met kipfilet, 1 met vruchtenhagel l: 3 vb, 2 met sandwichspread, 1 met vruchtenhagel t: appel, t: cup a soep, met droge cracker d: aardappels, rauwe witlof met tomaatje, eitje, komkommer e.d. t: bakje druiven
@Noor, ik zou idd niet gaan sporten, beetje voorzichtig met je knie he.
@Angelique, balen dat je steeds zo misselijk bent. Heb je ook last van brandend maagzuur? Anders moet je is vragen om maagbeschermers.. (Slik ik zelf ook).
Heb vannacht nog even gehuild zo'n pijn had ik (ik had even gelegen, maar ik moet zittend slapen, dan heb ik het minst last van mijn wondjes). Auwauw. Toch nog maar even thuisblijven totdat ik niet meer zo'n pijn heb bij het bewegen. Vanmorgen ook al weer lekker gedoucht . Verder nachtmerrie gehad vannacht dat de operatie niet goed was gelukt ofzo en ik moest nog een keertje geopereerd worden? Hoe bedoel je tegen de operatie opzien?
Mijn dagje durf ik niet zo goed te plaatsen; ik eet namelijk nu wit brood i.p.v bruin omdat dit in het briefje staat dat ik dat moet doen tot a.s maandag als ik op controle ben geweest. Moet zo min mogelijk vezelrijk en zo min mogelijk vet eten. Dat vet wilt wel denk ik.. maar dat vezelrijke.. ik beweeg al amper.. kan dus ook niet naar de wc.. heel vervelend. Toch maar anders even bruinbrood pakken.
O: 2 bescuitjes, 1 met appelstroop, 1 met leverworst (2 dunne plakjes) T: 1 boterham (wit..) met smeerkaas + 1 glas lesini (limonade)
Tja.. nu nog maar even afwachten..
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 18-03-09 12:38, in het totaal 3 keer bewerkt
Hier ook druk, vanmiddag weer tentamen, maar heb er slecht gevoel over. Kan me slecht concenteren de laatste weken, maar goed dat is natuurlijk ook niet zonder reden en heb ook teveel dingen erom heen die af moeten zijn in deze periode