wilde net bij de ah boodschappen doen voor het eten van vanavond, mandje gevuld met geitenkaassalade voor mijzelf en pistoletjes en krabsalade voor hans, valt de elektra uit! zit hier nu al 1,5 uur in het aardedonker en met een knorrende maag... koelkast bijzonder leeg en er is niets te bereiden omdat wat ik nog heb in de vriezer zit snackbar e.d is geen optie, want daar doet ook niets het!
Eva, wanneer krijg je het spiraaltje dan? (Niet helemaal gevolgd geloof ik).
Angelique, balen dat je electriciteit eruit ligt
Ik heb vandaag echt lang geslapen. Voel me wel weer een stuk beter
Vandaag mijn dagje:
O: 2 happen yoghurt met meusli + beetje zoetstof L: 1 bolletje (bruin) met boter en jam en 1 biscuitje (met boter en jam) T: 2 van die kale ontbijtkrackers D: groot bord macaroni
Vandaag even gestapt met Madeira. Want bak is erg drassig..
Ik ben vanmiddag van mijn paard gevallen, en kan nu niet meer staan op mijn rechter been, teminste ik kan er geen gewicht op laten staan, dus lopen gaat amper Ik stap er gewoon niet meer op, totdat ik 100% beter ben!!
Angelique, dat is mooi balen! Intussen al wat kunnen nuttigen?
Paulien, nette dag inderdaad! Fijn dat het weer wat beter gaat!
AS, goed koelen en als je het niet vertrouwt even naar de HAP.
Eva, alvast sterkte en succes morgen!
Echt een rotdag vandaag. Had al ontiegelijke hoofdpijn. Ook nog insult erover gehad, bult op mijn hoofd, tong doet zeer (van het erop bijten nogal hard), moe en weer vette spierpijn. Dus ik voel me algeheel ellendig.
Ik ben vandaag echt vreselijk moe en daardoor kon ik niets volgen van de 6 uur college die ik had:n Ik zat er wel bij maar er drong totaal niets tot me door. Niet handig.
Ik leer nu wel om aan mijzelf te denken, ben er daardoor inmiddels al 2x afgevallen. Hoe dat komt? Ze heeft een tijdje stil gestaan, en dan is ze zo vrolijk dat ze weer wat mag doen.. En sjah ik heb nu natuurlijk lang niet mijn kracht en evenwicht om te blijven zitten..
Ik heb nu de afspraak met mijn ouders ( ja die zijn het inmiddels ook al beu ) dat ik haar weer pas ga rijden dat ik mij gewoon weer helemaal beter voel!!
Ik heb net lekker warm bij mijn broer thuis, (wij hebben namelijk geen bad ) in bad gelegen, en het gaat al wel iets beter. Als het morgen niet nog minder is ga ik idd even langs de HA!
Als de elektra in de Albert Heijn uitvalt, is het beleid dat alle klanten en het gehele personeel de winkel zo snel mogelijk dienen te verlaten. We kunnen namelijk nooit zien of er iets ernstigs aan de hand is, dus ik denk dat Angelique haar mandje moest laten staan.. Althans zo ging het bij mijn Ap toen ik er nog werkte.
heb net pas gegeten. mijn moeder had zuurkoolstamppot gemaakt met behulp van de zaklantaarn... elektra doet het nog steeds niet en heb het dus even in een pannetje warm gemaakt
Dat is wel balen BA...geen elektriciteit... Sanne, beterschap meid! Paulien, 2 hapjes yoghurt is idd wel weinig maar verder wel een nette dag! AS, en hoe is het nu met je been?
Ik ben vandaag heel lang op stal geweest.. Eerst even in de bak gereden (maar ja ging nog niet zo lekker met m'n armen, vooral in draf niet, stap en galop ging wel aardig). En daarna nog even buitenrit gemaakt Wilde eigenlijk heel klein stukje gaan om 't alleen te oefenen met hem Maar stalgenoot ging toevallig ook, dus samen een ritje gemaakt van 1,5u. En dan nog heeft ie energie genoeg over Vanavond bij mn ouders geweest, als verrassing eten mee genomen en gekookt daar. Dus ben net een uurtje thuis...
Dagje:
O: havermout, melk, rozijnen (9.30u) T: - L: cup a soup (14.30u) T: casynootjes (16.15) D: volkeren pasta, champignonnensaus met ham/champignonnen erdoor T: -
Beweging: 8,5 km fietsen en 2 uur paardrijden
Was niet de bedoeling om van 10.15 tot 15.15 op stal te zijn, dus had geen brood bij. Alleen koffie/thee/cup a soup in mn kast staan...
Planning morgen:
O: havermout, melk, rozijen T: - L: 2 vb kaas 30+ T: liga D: ? misschien zilvervlies rijst met sperciebonen, kipfilet, paprika, en provencaalse kruiden... T: ?
goedemorgen meiden! Heb even niet echt bijgelezen, was gister pas 2uur thuis, werd onverwahct gebeld of ik wilde werken. En zo richting Delft voor mn gesprek daarna weer werken, wel even lekker centjes verdienen! Ben wel gruwelijk nerveus zeg
Nou ja, planning voor vandaag: O: 2 bb chocopasta T: timeout koekje L: 3 bb ?? T: - D: ??
Tussendoortje 's middags zal hem wel niet worden, is nooit echt tijd voor en wat ik vanavond te eten krijg wordt ook spannend, gister hadden we lasagna, hoop vanavond op weer iets lekkers want zaterdag kregen we daar koude knakworsten met friet
Beweging: 8 uur werken, moet genoeg zijn! Ze schoppen wel vreselijk mn sportschema in de war, zo vind ik nooit tijd om naar de sportschool te gaan
Ik heb een feestdag qua eten: o: 2 crackers met kaas en filet americain t: yoghurt met ananas l: pistolet gezond t: versierde eierkoek d: frites met sla t: 1 glas rode wijn, hapjes.
Ik heb de vrijdag en zaterdag voor een keer omgedraaid, want ik heb vanavond een feest.
Gisteravond hebben we een wake gehouden voor ons overleden buurmeisje. Was heel mooi, alleen hadden we best veel problemen met de pers. En wat doet de pers als ze er niet bij mogen zijn: dan verzinnen ze zelf een verhaal. In dit geval kan ik me er niet kwaad om maken, maar god o god, wat worden zaken dan ineens uit hun verband gerukt en emotionele praatjes verzonnen. Ik vraag me ineens af of ik nog wel journalist wil worden. (ik studeer journalistiek, ben er alleen een jaar tussenuit)