Mijn eten was zowaar gelukt! Aardappels wel droog want had geen jus omdat ik de hamburger gegrild had, maar het was allemaal goed eetbaar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Humphrey schreef:O: Muesli met ontbijtgranen rode vruchten en sojamelk
T: 2 bb met honing
T: Halve meloen
L: Tagliatelli met groentensaus
T: Appel
T: Lu-crackers
T: Twix![]()
D: halve ciabatta met tonijn-groentenmengsel, halve ciabatta met kaas en tomaatjes
45 min zwemmen
T: Handje druiven
_Scarlet_ schreef:Planning:
O: 2 sneetjes brood met kaas
T: Liga Fruitkick
L: 2 sneetjes brood met palingworst
D: pasta carbonara
T: 2xplakje ontbijtkoek en koffie
T: appel
kenso0wlover schreef:Druk weekend Mocca!
Ilske: Ik vind het opzich redelijk, vind wel je lunch & je avondeten aan de kleine kant. Vooral je avondeten eigenlijk, je zei toch ook dat je s'avonds vaak honger had? Misschien dat je dat kan tegengaan door een groter avondmaal te nemen
Jaduuh schreef:
Ik heb voor het eerst 5 km in 1x gelopen.(ook nog niet eerder poging gedaan, maar toch)
Deed er precies 35 minuten over.
Pascaline schreef:Owww, weer 9 pagina's waarvoor ik wéér geen tijd ga hebben om bij te lezen, sorry meiden![]()
Vandaag heb ik wel een goed dagje gehad vind ik... 2uurtjes les, dan heel de tijd wandelen en rechtstaan, dan heel de namiddag voetbal (4 matches van telkens 25 minuten)
En eten:
O: 4krisprolls (2 met cottage cheese en tomaat en 2 met philadelphia en tomaat
L: 3witte boterhammen (was niets anders) 2 met champignon a la greque en 1krabsla
T: handje mini-tucjes
A: Ratatouille met een vleesvervanger...
kenso0wlover schreef:Pascaline schreef:Owww, weer 9 pagina's waarvoor ik wéér geen tijd ga hebben om bij te lezen, sorry meiden![]()
Vandaag heb ik wel een goed dagje gehad vind ik... 2uurtjes les, dan heel de tijd wandelen en rechtstaan, dan heel de namiddag voetbal (4 matches van telkens 25 minuten)
En eten:
O: 4krisprolls (2 met cottage cheese en tomaat en 2 met philadelphia en tomaat
L: 3witte boterhammen (was niets anders) 2 met champignon a la greque en 1krabsla
T: handje mini-tucjes
A: Ratatouille met een vleesvervanger...
Kijk dat begint steeds beter te worden! Ga zo door!Nog wat fruit erbij, van het wit brood bruin brood maken & er is bijna niks meer op aan te merken!
ilske schreef:ladyjoy : Ik kan best kritiek hebben hoor!! als je tips hebt oid hoor ik het graag.. Je stoot me er in ieder geval niet mee tegen het hoofd..