Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:27

Sneakers als in schoenen, of snickers? Haha!

Mijn eten was zowaar gelukt! Aardappels wel droog want had geen jus omdat ik de hamburger gegrild had, maar het was allemaal goed eetbaar. Ja

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:31

DAMN, ik laat mn nederlands hier wel heeeel slecht Nagelbijten / Gniffelen
Droge aardappels, niks voor mij!

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:36

Jeetje sok ik ben jaloers! Haha! Wou dat ik altijd B&J thuis had, al hoewel dat niet erg goed is natuurlijk haha!
Vriendin vroeg vanmiddag nog: zullen we vanavond B&J halen? Ik heb heeeel wijs nee gezegd! Ja

Iedereen die afgevallen is: GEFELICITEERD! Go jij! Go jij!

& voor de gene waarbij het even tegen zit: Hou vol dames! Komt echt wel goed met jullie! Lachen

Ik heb net mijn avondeten op, macaroni, maar heb er nogal veel van op Bloos Vond het zo lekker! Tong uitsteken
Verder is vandaag niet super gezond ( geen fruit Bloos ) maar ook niet heel veel ofzo!

Vandaag is geworden:
O: 2 BB, 1x gebakken ei, 1x beemster kaas, 2 hapjes vanille kwark Clown ( had ik echt even behoefte aan)
T: plakje ontbijtkoek + becel light
L: 2 BB kipfilet
T: 2 stukjes chocolade ( Haha! HEERLIJK, had al weer 3 weken geen chocolade op! )
A: macaroni ( veel! Vork ) & halve boterham becel light

Ik zit nu echt vol haha! Koe

Heb verder als beweging gehad:
40 min. fietsen & van 8 tot half 5 gewerkt. Ga vanavond nog lekker even 20 minuutjes hardlopen Lachen

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:39

o 3x boterham, kaas2x, pindakaas1x (beker melk)
l bruin noten broodje kaas met tomaat en komkommer1x
t sultana hartig1x
t appel
d bruin (noten) broodje met rauwkost en wortel
t: meloen (adh staat op het pakje)

Is dit echt te weinig?
Nogmaals ik wil niet de aandacht door weinig te eten oid.
Ik heb gewoon op normale tijden honger, en zit ook vol na elke maaltijd..
wel mis ik vlees op mijn schema. maar in het brodje zitten veel pitten.

De sultana heb ik maar 1 genomen omdat ik van een site heb dat je deze beter kunt verdelen over drie tussendoor momenten..
Nu zat ik in de auto en had ik er zin in.. Maar als ik straks klaar ben met werken om 22.00 wil ik niets meer eten..
Ik was van plan om morgen de andere 2 te nemen..

Bij mij werkt het jammer genoeg zo, dat als ik even afwijk ik het moeilijk vindt om weer op de rails te komen.. Hebben meer van jullie dat? of ben ik de enige haha?

sorry voor weer mijn verhaal haha.. Maar ik wil gewoon niet hypcriet over komen..

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:40

B&J ijs heb ik nog nooit gehad..
Ik ben ook totaal geen snoep koek taart of ijs mens... Chips daarin tegen Bloos Haha!

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:41

ladyjoy : Ik kan best kritiek hebben hoor!! als je tips hebt oid hoor ik het graag.. Je stoot me er in ieder geval niet mee tegen het hoofd..

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:41

Ik kom dagen tekort!
Wilde nog zoveel koken, lekker vis halen op de markt, macaroni eten, nasi, tonijn uit de oven, aardappeltjes bakken, maar ik kom tijd te kort! Morgen komt een vriendin en gaan we shoarma eten. Net belde mijn tante en daar ga ik vrijdag een hele dag heen, incl. avondeten. Zaterdag is mijn zusje weer thuis en die wil iets 'lekkers' eten (lees: niet iets wat ik kook) en zondag zijn mijn ouders er al weer. Bloos!
Morgen bak ik de rest van de gekookte aardappels van vandaag op (was beetje overenthousiast met schillen Bloos ), en dan zaterdag denk ik macaroni, besteld mijn zusje maar een pizza.
Het is maar lastig! Haha!
Wil eigenlijk ook nog iets van cake bakken morgen, om mee te nemen vrijdag, wel gezellig. Hele familie is toch in de weer om mij een leuke dag te bezorgen nu ik zo 'eenzaam' ben. En ze wonen niet dichtbij. Opa komt me halen, dropt me bij mijn tante, dan gaan we naar mijn andere oom (incl. lieve nichtjes Lovers ), en dan 's middags de stad in. En dan 's avonds daar eten (tante of opa en oma denk ik), en dan word ik 's avonds weer naar huis gebracht. Super lief dus. Ja

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:44

Druk weekend Mocca!

Ilske: Ik vind het opzich redelijk, vind wel je lunch & je avondeten aan de kleine kant. Vooral je avondeten eigenlijk, je zei toch ook dat je s'avonds vaak honger had? Misschien dat je dat kan tegengaan door een groter avondmaal te nemen Ja

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:45

Humphrey schreef:
O: Muesli met ontbijtgranen rode vruchten en sojamelk
T: 2 bb met honing
T: Halve meloen
L: Tagliatelli met groentensaus
T: Appel
T: Lu-crackers
T: Twix Bloos
D: halve ciabatta met tonijn-groentenmengsel, halve ciabatta met kaas en tomaatjes
45 min zwemmen
T: Handje druiven

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:47

_Scarlet_ schreef:
Planning:
O: 2 sneetjes brood met kaas
T: Liga Fruitkick
L: 2 sneetjes brood met palingworst
D: pasta carbonara
T: 2xplakje ontbijtkoek en koffie

T: appel

Ik zit bomvol, haha. Vroeg eten, m'n vriend moest sporten vandaag. Ik kan ook best tegen kritiek hoor, LadyJoy, maar dan wel met tips erbij zodat ik er wat aan kan doen Lachen

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:51

Vind het een nette dag Scarlet, was jij het nou die zei dat ze een slechte dag had of niet Sigaar ?
Zo ja, ik vind het wel netjes Ja

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:54

Wow wat gaat het hard hier! Wow!

Iedereen gefeliciteerd met afvallen! Party!!

Mijn dagje vandaag (niet zo veel trek vandaag, voel me ook niet zo lekker helaas. Vanavond sporten dus daarna eet ik lekker nog wat om te vullen Lachen ):

O: 2 snee oerbrood becel, geschilde appel
L: magere yoghurt + halve appel, 1 snee oerbrood
T: 1 snee oerbrood
T: cup-a-soup kip
A: gekookte aardappelen, sperziebonen, magere grillburger
T: 3 volkoren beschuit + aardbei
fitnessen, vooral spier-oefeningen
T: studentenhaver (?) + gekookt eitje

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:59

kenso0wlover schreef:
Druk weekend Mocca!

Ilske: Ik vind het opzich redelijk, vind wel je lunch & je avondeten aan de kleine kant. Vooral je avondeten eigenlijk, je zei toch ook dat je s'avonds vaak honger had? Misschien dat je dat kan tegengaan door een groter avondmaal te nemen Ja

mja maar ik heb gegeten tot ik vol zat, en hoeveel ik ook eet gezond of niet ik blijf savonds honger houden..
Maaar ik verwacht dat het meer een gewoonte is dan echt honger.. Een hele slechte gewoonte die er in is geslopen..

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:01

straks om 20.00 krijg ik een heel moeilijk moment.. De kids (ik ben aan het werk) krijgen dan chips..
Daarom bewaar ik mijn meloen salade tot dan denk ik.. Nagelbijten / Gniffelen

zijn er meer mensen die net als ik erg bedeeld zijn met hun buik?
Echt als ik aankom is het 70% daar.. heb echt zooon zwemband Bloos En dan alleen van voor aan de zijkanten valt het wel mee.. Huilen

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:09

Bij mij komt het ook altijd vooral op mijn buik, maar dan ook wel aan de zijkanten.
Bij mij is het nu al veel minder, weeg nu namelijk nog 64 en ben al iets van 6 kilo afgevallen Lachen

Je meloensalade voor vanavond bewaren lijkt me een goed idee, ik heb ook altijd zoiets op mijn werk: Op vrijdag halen ze altijd friet en frikandellen enz. voor wie dat willen.
Dan zie ik iedereen eten & zit ik aan mijn boterham met slankie & dan denk ik gewoon altijd: Jaaa daar worden jullie lekker dik van Tong uitsteken

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:16

Go jij! Go jij!

Ik heb voor het eerst 5 km in 1x gelopen. Haha! (ook nog niet eerder poging gedaan, maar toch)

Deed er precies 35 minuten over. Lachen

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:24

Jaduuh schreef:
Go jij! Go jij!

Ik heb voor het eerst 5 km in 1x gelopen. Haha! (ook nog niet eerder poging gedaan, maar toch)

Deed er precies 35 minuten over. Lachen

woww wat goed!!! ooh ik ben jaloers Knipoog
Ik hou het nog geen kilometer vol..

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:29

Nou paar week terug hield ik nog geen 5 minuten vol hoor. Haha!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:37

Owww, weer 9 pagina's waarvoor ik wéér geen tijd ga hebben om bij te lezen, sorry meiden Bloos

Vandaag heb ik wel een goed dagje gehad vind ik... 2uurtjes les, dan heel de tijd wandelen en rechtstaan, dan heel de namiddag voetbal (4 matches van telkens 25 minuten)
En eten:
O: 4krisprolls (2 met cottage cheese en tomaat en 2 met philadelphia en tomaat
L: 3witte boterhammen (was niets anders) 2 met champignon a la greque en 1krabsla
T: handje mini-tucjes
A: Ratatouille met een vleesvervanger...

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:39

Goed zeg Jade, wat knap Bloos!
Ik wil ook zo graag weer hard gaan lopen, maar knie zit nog steeds niet goed Verdrietig

Wel ga ik sowieso weer 2x per week paardrijden, is ook goed *LOL*
Alleen ga ik er nu niet meer met de fiets naartoe, maargoed, scheelt me ook weer 40min reistijd Nagelbijten / Gniffelen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:41

Trouwens echt een slechte dag vandaag, kan wel merken dat ik flink over m'n toeren ben geweest over m'n moeder Scheve mond

Heb net een bakje sorbetijs van de AH gekocht en een stukje BonBonBloc genomen Bloos
Heb er ff oliebol aan nu hoor, morgen weer een dag, ik weet dat het niet goed is om m'n emoties weg te snoepen, maar het is nu gewoon erg lekker...

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:41

Pascaline schreef:
Owww, weer 9 pagina's waarvoor ik wéér geen tijd ga hebben om bij te lezen, sorry meiden Bloos

Vandaag heb ik wel een goed dagje gehad vind ik... 2uurtjes les, dan heel de tijd wandelen en rechtstaan, dan heel de namiddag voetbal (4 matches van telkens 25 minuten)
En eten:
L: 3witte boterhammen (was niets anders) 2 met champignon a la greque en 1krabsla

Kijk dat begint steeds beter te worden! Ga zo door! Ja Nog wat fruit erbij, van het wit brood bruin brood maken & er is bijna niks meer op aan te merken! Lachen

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:43

kenso0wlover schreef:
Pascaline schreef:

En eten:

Kijk dat begint steeds beter te worden! Ga zo door! Ja Nog wat fruit erbij, van het wit brood bruin brood maken & er is bijna niks meer op aan te merken! Lachen

Ja ik at bij een vriendin vandaar dat ik had gezet dat er niks anders was (ik bedoelde geen bruin brood Tong uitsteken)
En fruit... sjah ik zat heel de namiddag op het veld en had niets mee, dus dat zal ik morgen inhalen Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 20:27

ilske schreef:
ladyjoy : Ik kan best kritiek hebben hoor!! als je tips hebt oid hoor ik het graag.. Je stoot me er in ieder geval niet mee tegen het hoofd..

Nee, niet gaan twijfelen Lachen Ik heb het niet tegen jou of Scarlet.

Diegene weet het zelf heel goed en ze zal ook niet reageren Knipoog

Maar ik had dat neergezet zodat ze weet dat ik niet meer op haar reageer omdat ik het gewoon eng vind worden (te weinig eten, érg dun en zichzelf dan nog dik vinden, vreetbuien.. tjah).

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 20:29

Zo! Ik kom net thuis van les en heb héérlijk gereden!
Volgens m'n instructrice ging Yen nu voor het éérst echt goed nageven (ja, we zijn nog niet zo goed Knipoog relatief jong paard, hoge achterhand, koppig, hihi). Ik had dus een goede aanleuning en ze gaf netjes na Haha! Toen zijn we dus ook gestopt (reed alweer bijna een uur).

Zit nu aan m'n restje van gisteren (toch nog een heel bord - geen platte maar een 'rijst'bord).
Ik heb echt zooo'n zin in patat! Heb gewoon zin om het te gaan bakken (we hebben van die patatjes met kruiden in de vriezer.. al 5/6 maanden omdat ik zolang geen patat heb gegeten Tong uitsteken).