Ik moet idd ook niet elke dag wegen, maarja, elke ochtend even op de weegschaal staan is zo verleidelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vandaag iets van 55,5.

misschien heb je wel een griepje te pakken en wordt het gewoon uitzieken.
4 sneetjes brood met kaas en kipfilet, en een perzik als toetje. Straks buiten leren voor mn volgende tentamen
En nog geen hap naar binnen gekregen
ging ik net op de weegschaal staan, 53,7 hoe kan dat? 0,7 kg er af na zo'n 5,5 uur slapen
ik ga zo maar snel proberen te eten, kan nooit goed zijn volgens mij. Maarja, koorts, dus ik zal er ook wel wat uitgezweten hebben tijdens het slapen 
_Scarlet_ schreef:Hoop niet voor je dat je de griep hebt, het is juist zo'n mooi weer!
Toets gemaakt, geen idee of ik hem goed gemaakt heb of niet, maar goed, nu lekker als beloning4 sneetjes brood met kaas en kipfilet, en een perzik als toetje. Straks buiten leren voor mn volgende tentamen

Poison schreef:Ik dacht juist dat je stofwisseling langzaam werd als je ziek bent?
Ik ben net in 1 uur 1,5 kilo lichter geworden
Heb een uur stevig gezwommen en was ineens een stuk lichter erna. 1,5 kilo is wel erg veel maarja, vind het niet erg
Zal ook wel voornamelijk vocht zijn geweest volgens mij heb ik me kapot gezweet.
Zit nu aardig vol
gaat het alweer wat beter?
want het is wel altijd erg gezellig.. (en mijn oh zo leuke ex is er
*ik maak geen kans bij 'm, maarja, een beetje zwijmelen mag best toch
)

Nog wel veel keelpijn en volgens mij ook nog wel koorts, maar is al minder
Laura schreef:Poison schreef:Ik dacht juist dat je stofwisseling langzaam werd als je ziek bent?
Ik ben net in 1 uur 1,5 kilo lichter geworden
Heb een uur stevig gezwommen en was ineens een stuk lichter erna. 1,5 kilo is wel erg veel maarja, vind het niet erg
Zal ook wel voornamelijk vocht zijn geweest volgens mij heb ik me kapot gezweet.
Sta jij zo vaak op de weegschaal??
) 

weet het ook niet precies